Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
VadÄ trots!? Bland de bÀsta med den juetackar! Trivs bra med trots tickandet![]()
Hear, hear!Gör en sÄn hÀr i 40mm!
![]()
SBGA031
Gör en sÄn hÀr i 40mm!
![]()
SBGA031
Gör en sÄn hÀr i 40mm!
![]()
SBGA031
SÄ det var du som knep den! Grattis!Första GSn!
![]()
Jag tror vÀldigt mÄnga önskar en GS dykare i 40mm. Lite nyfiken blir man ju varför de inte gör det?Gör en sÄn hÀr i 40mm!
![]()
SBGA031
Snyggt, bra val! Ăr helnöjd med min svarta men blir Ă€ndĂ„ lite sugen varje gĂ„ng jag ser den i blĂ„tt...Första GSn!
![]()
Eller ens en vanlig prospexdykare i 40mm.. Det kÀnns som en storlek de aktivt undviker.Jag tror vÀldigt mÄnga önskar en GS dykare i 40mm. Lite nyfiken blir man ju varför de inte gör det?
NÀrmsta jag kommer att tÀnka pÄ Àr SLA017. Den var dock grymt trevlig!Eller ens en vanlig prospexdykare i 40mm.. Det kÀnns som en storlek de aktivt undviker.
Just det. Synd att den Àr limiterad och lite tjock. Att det skall krÀvas en homage för att de skall göra ett dykarur mindre Àn 42mm Àr lite trÄkigt.NÀrmsta jag kommer att tÀnka pÄ Àr SLA017. Den var dock grymt trevlig!
![]()
![]()
Jo jag hÄller med. Den hade gÀrna fÄtt vara 2mm lÀgre och ha 20mm bandbredd istÀllet för 19.Just det. Synd att den Àr limiterad och lite tjock. Att det skall krÀvas en homage för att de skall göra ett dykarur mindre Àn 42mm Àr lite trÄkigt.
Ja, fejk.Fejk?
https://page.auctions.yahoo.co.jp/jp/auction/g396236317
TÀnker att det kan bli vanligare nu i takt med att intresset för GS ökar.
Hehe, inte för att jag kan allt om GS men den ser tokfejk ut och defekt.Fejk?
Ja, fejk.
Hehe, inte för att jag kan allt om GS men den ser tokfejk ut och defekt.
Ja, allt skriker fejk
Har inte sett det pÄ en GS tidigare.
Medans Sake flaskan vandrade laget runt i GS studion vÀxte ilskan över att Seiko gjorde sarx055 (Àven kallad "baby snowflake" av vissa journalister) och bestÀmde sig för att göra en egen "baby sarx"Ja, allt skriker fejk
Har inte sett det pÄ en GS tidigare.
Fejk?
Kan det vara deras första Solar med tanke pÄ hur djupt datumfönstret ligger?![]()
Screenshottar för eftervÀrlden
Lite ovanligare att de ligger relativt nÀra pÄ vÀnstra sidan, men helt off kring 4-5.Kan det vara deras första Solar med tanke pÄ hur djupt datumfönstret ligger?Att chapter-ringen inte slÄr mot alla index Àr ju ett klart Seiko "tell", det Àr bara att buda.
Det Àr ju pga studions handmÄlade chapter ringLite ovanligare att de ligger relativt nÀra pÄ vÀnstra sidan, men helt off kring 4-5.
Jo, men det vÀgs upp av den sjukt genomtÀnkta detaljen att trots att visarna Àr sÄ korta, sÄ nÄr skuggan Ànda ut till sekundringenLite ovanligare att de ligger relativt nÀra pÄ vÀnstra sidan, men helt off kring 4-5.
Hade förmÄnen att fÄ titta pÄ en av de 100 tillverkade SBGC230 hos KM Globen igÄr, imponerande pjÀs.
![]()
![]()