Ja med tvÄ halvlÀnkar sÄ kan man laborera till perfektion. Min sitter perfekt, och efter det sÀkrat med Loctite 222Jag fattade det precis efter att korrigerat lÀnken flera ggr för perfekt passning..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ja med tvÄ halvlÀnkar sÄ kan man laborera till perfektion. Min sitter perfekt, och efter det sÀkrat med Loctite 222Jag fattade det precis efter att korrigerat lÀnken flera ggr för perfekt passning..
Jag mÀtte halvlÀnken till 6 mm och den lÄnga till 9 mm. Med tre halva och tre hela kan man alltsÄ fÄ ihop 0, 6, 9, 12, 15, 18, 21, 24, 27, 30, 33, 39 och 45 mm. SÄ alltsÄ typ alla lÀngder med steg om tre millimeterJa med tvÄ halvlÀnkar sÄ kan man laborera till perfektion. Min sitter perfekt, och efter det sÀkrat med Loctite 222
Mycket bra. MĂ„nga timmar med att kolla in detaljer.Ăntligen! Tog 8 Ă„r in i klockintresset innan jag började fatta storheten i GS och igĂ„r fick jag hem min första. SBGN009.![]()
Fantastisk samling du har. Finns du pÄ Instagram?En mindre poppis modell, 5646-5010, men omvÀxling förnöjer.
![]()
Fantastisk samling du har. Finns du pÄ Instagram?
Denne likte jeg! Er det mulig Ä fÄ litt mer info; Ärsmodell, pris og tilgjengelighet?En mindre poppis modell, 5646-5010, men omvÀxling förnöjer.
![]()
Fin klocka och mycket trevliga kort som du har tagit.![]()
![]()
Hej igen, trÄden! Nu Àr jag tillbaka i GS-trÀsket. Efter Hi-beat och Spring Drive provar jag 9F den hÀr gÄngen: Den betydligt nÀttare SBGX063.
Denne likte jeg! Er det mulig Ä fÄ litt mer info; Ärsmodell, pris og tilgjengelighet?
VÀldigt följsamt och har en del stretch inbyggt i designen vilket Àr bra. Gummit drar dock Ät sig damm.Coolt med originalbandet, ser man inte ofta! Hur gillar du det?
Antar att din inte Àr till salu?DÄ Àr du en av fÄ, trots liten produktion under 72 och 73 kostar den inte mer Àn vanligare GS med kaliber 56 vilka Àr dom billigaste vintage GS.
Antar att dom kostar 70 000 till 170 000 yen i I Japan dÀr dom Àr lÀttast att hitta.
Fanns 4 versioner, blÄ och vit med vanliga index och brun och blÄsprÀklig med tryckta romerska siffror.
Se mer hÀr, https://thegrandseikoguy.com/product/grand-seiko-5645-5010/
![]()
![]()
![]()
Antar att din inte Àr till salu?
Mycket fin. SĂ„lde min till en person i USA .. i princip NOS. Ă ngrar varje dag.SBGW047.![]()
![]()
![]()
Rastar jÀtten idag.
SBGC013![]()
Jag Ängrar lite att jag lÀt dig sÀlja.Mycket fin. SÄlde min till en person i USA .. i princip NOS. à ngrar varje dag.
Grym var ordet, och i titan fullt hanterbar trots sin storlek.Ett monster den dÀr (i positiv bemÀrkelse), grym!