Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Sweeeet, hur lÀnge har du haft din GS pÄ armen?Flott dag pÄ mange mÄter.
![]()
Siden jeg er OWG sÄ teller jeg ikke.Sweeeet, hur lÀnge har du haft din GS pÄ armen?
JĂ€klarns fin. Ăr du nöjd i allmĂ€nhet?
Riktigt fin!SBGV225
![]()
SĂ„ld. Kom inte överrens med boetten. Tavlan Ă€r en dröm dock.JĂ€klarns fin. Ăr du nöjd i allmĂ€nhet?
NÀr du sÀger under 37mm, rÀknar du bort den vanliga sbgx dÄ? Annars Àr ju sbgx269,267 i titan och sbgt238,237,235 i stÄl med den lÀnken. SÄ lÀnken gÄr sÀkert att bestÀlla i 19mm om man skulle önskaFinns det nÄgon lista över GS med 5delad lÀnk, Quartz samt under 37mm?
Finns tvÄ variant pÄ Japanska marknaden. Men kanske funnits nÄgot utöver det?
NÀr du sÀger under 37mm, rÀknar du bort den vanliga sbgx dÄ? Annars Àr ju sbgx269,267 i titan och sbgt238,237,235 i stÄl med den lÀnken
Jo men dom kan vÀl bestÀllas via Svante/Anna? Jag har ju tagit hem nÄgra som var JDM tidigare genom Anna...var nog lite otydlig. Syftade mest pÄ sbgx.
sbgx267 och 269 Ă€r Japan market. Ăr sugen pĂ„ en 269 sen tidigare men gĂ€rna beggad..
Undran Àr om det fanns nÄgra andra sbgx, som kanske slÀppts tidigare, LE eller dylikt.
VĂ€ldigt trevlig storlek.
+1 pÄ denna.NÄgon som vet hur man pÄ bÀsta sÀtt kan lÀgga vantarna pÄ en US exclusive? Letar efter en SBGA415 eller SBGH273 men de tycks inte vara tillgÀngliga i Europa.
MÄ fÄ meg noen flere reimer til SBGA407. Hvor kjÞper dere 19mm skinn- eller alligatorreimer?
![]()
Riktigt fin! Vad kallas tavlans mönster?
Grym klocka och bild!MÄ fÄ meg noen flere reimer til SBGA407. Hvor kjÞper dere 19mm skinn- eller alligatorreimer?
![]()
Ăr i processen att byta jobb, sĂ„ jag tĂ€nkte "nytt jobb ny klocka". Tittade först pĂ„ Sbga373 men de hade den inte pĂ„ klockmasrer globen och samtidigt kom en Sbgv205 ut till försĂ€ljning pĂ„ forumet sĂ„ jag slog till. Har nu haft den i ca en mĂ„nad, fantastiskt klocka pĂ„ alla sĂ€tt!![]()
10212 stycken inlÀgg hÀr i trÄden Àr ju en god start. Happy reading.Hej forumet,
Jag Àr vÀldigt nyfiken pÄ GS, bÄde nÀr det kommer till spring drive men Àven de "vanliga" automatiska uren. Har ni nÄgra visdomsord som ni vill dela?
Ăr det nĂ„got speciellt som kan kategoriseras som "visdomsord" eller Ă€r det mer allmĂ€nt du menar? Om det Ă€r allmĂ€nt fĂ„r jag instĂ€mma i @zippan s lite kyliga svarHej forumet,
Jag Àr vÀldigt nyfiken pÄ GS, bÄde nÀr det kommer till spring drive men Àven de "vanliga" automatiska uren. Har ni nÄgra visdomsord som ni vill dela?
Hej forumet,
10212 stycken inlÀgg hÀr i trÄden Àr ju en god start. Happy reading.
@pants1 Jag har endast egen erfarenhet av en Quartz GS och det Ă€r verkligen bang for the buck. Tror inte du kan fĂ„ bĂ€ttre kvalitet och finish för pengen.Ăr det nĂ„got speciellt som kan kategoriseras som "visdomsord" eller Ă€r det mer allmĂ€nt du menar? Om det Ă€r allmĂ€nt fĂ„r jag instĂ€mma i @zippan s lite kyliga svarAnnars Ă€r det som vanligt, ju mer precis frĂ„ga, ju bĂ€ttre svar
![]()