OlleC
Basic
Jo mycket möjligt att det var sĂ„. Jag fĂ„r helt enkelt fortsĂ€tta fantisera om en 40mm-dykare med springdrive och snortajtĂr inte det en sĂ„n grej som alla vill ha varje Ă„r men som aldrig hĂ€nder?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jo mycket möjligt att det var sĂ„. Jag fĂ„r helt enkelt fortsĂ€tta fantisera om en 40mm-dykare med springdrive och snortajtĂr inte det en sĂ„n grej som alla vill ha varje Ă„r men som aldrig hĂ€nder?
Sinn slÀppte en mindre modell (U50) av deras större version U1 och den sÄlde slut direkt, synd att inte fler kunde förstÄ vad mÄnga av oss suktar efter.Jo mycket möjligt att det var sÄ. Jag fÄr helt enkelt fortsÀtta fantisera om en 40mm-dykare med springdrive och snortajtfinish för 25 k ett tag till
![]()
Jo mycket möjligt att det var sÄ. Jag fÄr helt enkelt fortsÀtta fantisera om en 40mm-dykare med springdrive och snortajtfinish för 25 k ett tag till
![]()
Med tanke pÄ att billigaste spring drive listar pÄ typ 40 papp tror jag att dina förhoppningar bÄde gÀllande pris och storlek kommer att förbli just förhoppningarJo mycket möjligt att det var sÄ. Jag fÄr helt enkelt fortsÀtta fantisera om en 40mm-dykare med springdrive och snortajtfinish för 25 k ett tag till
![]()
Med tanke pÄ att billigaste spring drive listar pÄ typ 40 papp tror jag att dina förhoppningar bÄde gÀllande pris och storlek kommer att förbli just förhoppningar![]()
Jo, nÀstan. Minsta spring drive Àr vÀl officiellt 39 mm, men nÀr jag mÀtte med linjal var det nÀrmre 38 faktiskt. Fortfarande rÀtt stor enligt mig.Som jag förstÄtt det Àr SpringDrive-verket för stort varför 40mm Àr minimum. Se Heritage-serien. Ett dykarur tycks dessutom bygga "lite" mer pÄ bredden och höjden för att klara de stringenta kraven för sÄdant ur.
Underbar höstdag
![]()
Sbgv005
Jag tror faktiskt det heter taupé Àven pÄ svenska. Det ska vara en fÀrg mellan grÄ och brun, utan att vara beige. Skall vara en ganska lÀttmatchad neutral fÀrg... Snygg tycker jagDet hÀr blev inte sÄ pjÄkigt. Molequin alligator i taupe (vad nu det heter pÄ svenska) med ett viklÄs frÄn GS pÄ en Sbgv245. Matchar fÀrgen pÄ tavlan vÀl.![]()
![]()
![]()
Riktigt fin! Ăr kĂ€nslan av klockan lika lĂ€cker som den gör sig pĂ„ bild?TyvĂ€rr blir ju spring drive lite klossigare Ă€n önskvĂ€rt men innehĂ„llet ursĂ€ktar den lite för mig.![]()
Blir vÀl lite bÀttre nÀr den Àr i titan tÀnker jag! Snygg som attan Àr den iaf.TyvÀrr blir ju spring drive lite klossigare Àn önskvÀrt men innehÄllet ursÀktar den lite för mig.![]()
Ja, den Àr pÄ inget sÀtt tyngande utan den Àr vÀl bara nÄgon mm pÄ lug till lug och höjden som kanske hade suttit fint! Men smaken vad gÀller dimensioner Böljar ju fram och tillbakaBlir vÀl lite bÀttre nÀr den Àr i titan tÀnker jag! Snygg som attan Àr den iaf.
Tack! Ja, det var framför allt tavlan som fick mig att fastna för just denna och den kommer jag aldrig tröttna pĂ„!Riktigt fin! Ăr kĂ€nslan av klockan lika lĂ€cker som den gör sig pĂ„ bild?
FörstÄr det, njutTack! Ja, det var framför allt tavlan som fick mig att fastna för just denna och den kommer jag aldrig tröttna pÄ!
Det hÀr blev inte sÄ pjÄkigt. Molequin alligator i taupe (vad nu det heter pÄ svenska) med ett viklÄs frÄn GS pÄ en Sbgv245. Matchar fÀrgen pÄ tavlan vÀl.![]()
![]()
![]()
Jag tror faktiskt det heter taupé Àven pÄ svenska. Det ska vara en fÀrg mellan grÄ och brun, utan att vara beige. Skall vara en ganska lÀttmatchad neutral fÀrg... Snygg tycker jag![]()
Geggamoja Ă€r ju spot on. Googlade lite och ordet (taupe alltsĂ„, inte geggamoja) kommer frĂ„n franskans ord för mullvad vilket ju verkar rimligt dĂ„ de ju brukar hĂ„lla till i geggamojan.Jag tror att den officiella fackmannatermen Ă€r âgeggamojafĂ€rgatâ..
En riktigt vass kombo Àr det i alla fall!
SBGH257
![]()
Tack men du tÀnker nog pÄ springdrive versionen, denna Àr Hi-beat versionen som slÀpptes 2017.Man kan utan att skÀmmas hÀvda att det Àr en av, om inte den, snyggaste dykaren som slÀppts i Är.
Tack men du tÀnker nog pÄ springdrive versionen, denna Àr Hi-beat versionen som slÀpptes 2017.![]()
Rent och snyggt!Fasen vad bra denna Àr
![]()
Syrran Àr i Singapore, bad henne att gÄ in och kolla pris nya SBGE257.
Fick 10% direkt nĂ€r hon steg innanför dörren pĂ„ GS butiken. 54.200:-, tror den listar 72â hĂ€r hemma.
![]()
AbsolutBra pris, glöm inte att klockan ska tullas och momsas vid införsel![]()