Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag vet inte om man ska sÀga att det Àr en klocka som passar pÄ mÄnga band, eller om det Àr en klocka som bara inte tÄl att bÀras pÄ originalbandet... men det ser skönt och och passar lysmassan braSbgv245 pÄ Barton Elite Silikon![]()
Ja, den Àr ett riktigt strapmonster. Men jag har inte riktigt kommit överens med originalbandet. Snart dags att sÀtta pÄ det igen och testa pÄ nytt. Barton silikon var dock en höjdare. Riktigt bekvÀmt!Jag vet inte om man ska sÀga att det Àr en klocka som passar pÄ mÄnga band, eller om det Àr en klocka som bara inte tÄl att bÀras pÄ originalbandet... men det ser skönt och och passar lysmassan bra![]()
Nice! Jag funderar pÄ exakt samma klocka (SBGN005)! Den blÄa kÀnns mer levande Àn den svarta (SBGN003), men den svarta Àr nog aningen lÀttare att matcha med en rad olika armband.Hej i trÄden! Nu ansluter jag hÀr efter att ha lyckats klicka hem denna fina SBGN! Trevlig bekantskap men jag har lite bekymmer att fÄ till en bra passform pÄ lÀnken, fÄr laborera vidare med olika kombinationer av hel- och halvlÀnkar under helgen. Trevlig helg!
![]()
Den Àr sÄ mörkt blÄ att den utan direkt ljus upplevs som svart. Men nÀr solen lyser perfekt sÄ smÀlter iaf jag, sjukt grym urtavla. Synd att flippdjÀvulen tog över en!Nice! Jag funderar pÄ exakt samma klocka (SBGN005)! Den blÄa kÀnns mer levande Àn den svarta (SBGN003), men den svarta Àr nog aningen lÀttare att matcha med en rad olika armband.
Det har pratats om tidigare i trÄden, men om behovet finns kan man bestÀlla en extra halvlÀnk, dÄ har man det mesta tÀcktHej i trÄden! Nu ansluter jag hÀr efter att ha lyckats klicka hem denna fina SBGN005! Trevlig bekantskap men jag har lite bekymmer att fÄ till en bra passform pÄ lÀnken, fÄr laborera vidare med olika kombinationer av hel- och halvlÀnkar under helgen. Trevlig helg!
![]()
Min GS har stift i lĂ€nkarna, sĂ„ jag vet inte hur stora deras skruvar Ă€r, men till min Omega funkar det med 1,5 mm flatmejsel.Ăr det nĂ„gon som vet vilken storlek man ska ha pĂ„ mejseln för att korta lĂ€nken pĂ„ en GS? Kanske rentav har en över att sĂ€lja?
1,2mm gĂ€ller.Ăr det nĂ„gon som vet vilken storlek man ska ha pĂ„ mejseln för att korta lĂ€nken pĂ„ en GS? Kanske rentav har en över att sĂ€lja?
Du har sett att det finns en KS-shop? DÀr har du mejsel ett klick bortTack för tipset! Det sÄg ut som ett bra, prisvÀrt kitt!
Speciellt dÄ jag svor för mig sjÀlv igÄr att jag inte hittade mina smÄ torx![]()
Precis, sÄhÀr fint blir det med rÀtt storlek1,2mm gÀller.
Varför Àr alla nya GS sÄ stora*?Varför Àr GS's alla dykare sÄ stora för?!![]()
Tack för tipset. Det Àr jÀttelÀnge sedan jag drack en japansk whisky. Det kanske Àr dags nu. Hur smakar den jÀmfört med en Highland eller Speyside, som annars Àr mina favoriter nÀr jag dricker denna typ av destillat (gillar inte röksmak)?TvÄ japanska hantverk! SBGV225 och Hibiki Harmony frÄn dagens slÀpp
Hur hittar man skönheterna? Yahoo?Ni som tycker GS börjar bli dyrt testa halvgamla som numer kostar som 2 stycken Seiko instegsklockor.
![]()
Hur hittar man skönheterna? Yahoo?