Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Grattis till en mycket snygg och bra klocka.Idag kom en tidig julklapp med FedEx Express![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Det dÀr mÄste ju vara en av de coolaste klockor som nÄgonsin tillverkats!!! En sÄn kÀnner jag att jag förtjÀnar!
20mm funkar fintNĂ„n som vet vilka bandstift som passar till SBGA283?
Att det ska vara 19 mm vet jag förstÄs, men det finns ju sÄ mÄnga varianter...
20mm funkar fint
![]()
2.5mm Diameter Seiko Style "Fat" Spring Bar
Looking for a reliable and durable replacement for your diver's watch spring bars? Look no further! Our replacement "Fat" watch spring bars are designed with thicker 1.1mm tips and have a fatter 2.5mm body, making them a perfect fit for your Seiko diver's style watch. Why our spring bars? What...www.watchgecko.com
kolla Àven esslinger
Boettformen krÀver en del tillvÀnjning men linnetavlan Àr fin frÄn början.Det dÀr mÄste ju vara en av de coolaste klockor som nÄgonsin tillverkats!!! En sÄn kÀnner jag att jag förtjÀnar!
Jag har nĂ„gra c-shape klockor men det dĂ€r Ă€r ju âc-shape on steroidsâ! Fin kombo av diskret och âin your faceâBoettformen krĂ€ver en del tillvĂ€njning men linnetavlan Ă€r fin frĂ„n början.
Klart du förtjÀnar en!
Den dÀr tavlan ser helt fantastisk ut!Frukostdags pÄ kontoret!
![]()
SÄld eller borttagen...NÄgon som Àr sugen pÄ en GS dykare SBGX335?
SĂ„ld eller borttagen...
Sök pÄ blocket sÄ kommer den uppSÄld eller borttagen...
@EPL89Testade en GS för första gÄngen idag. Vad tycker ni pÄ ks om denna? (Ref. SBGN005G)
Testade en GS för första gÄngen idag. Vad tycker ni pÄ ks om denna? (Ref. SBGN005G)
Den Àr magisk, och ha-begÀret blir större för varje gÄng du testar den!Testade en GS för första gÄngen idag. Vad tycker ni pÄ ks om denna? (Ref. SBGN005G)
Varför Àr det svÄrare Àn pÄ andra mÀrken menar du? Om du kollar listpriset och sedan gör en bedömning av Älder, skick och tillgÀnglighet, hur mycket brukar du vilja dra av dÄ? Gör bara pÄ samma sÀtt med GS sÄ borde du vÀl landa dÀr du tycker det Àr rimligt, sen fÄr du komma överens med sÀljaren eller köpa en ny i butik?Vad Àr ett rimligt pris för Grand Seiko SBGA407?
Tycker ofta det Àr svÄrt att fÄ bra prisbild över GS
Mycket möjligt att jag missat det men har aldrig hittat priset pÄ GS hemsida? hehe...Varför Àr det svÄrare Àn pÄ andra mÀrken menar du? Om du kollar listpriset och sedan gör en bedömning av Älder, skick och tillgÀnglighet, hur mycket brukar du vilja dra av dÄ? Gör bara pÄ samma sÀtt med GS sÄ borde du vÀl landa dÀr du tycker det Àr rimligt, sen fÄr du komma överens med sÀljaren eller köpa en ny i butik?
Den Àr sÄ jÀvla mumsig!Det er snart jul og da er det ogsÄ tid for mer dressy armbÄndsur.
![]()