dussinklockan?Testade en GS för första gÄngen idag. Vad tycker ni pÄ ks om denna? (Ref. SBGN005G)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
dussinklockan?Testade en GS för första gÄngen idag. Vad tycker ni pÄ ks om denna? (Ref. SBGN005G)
Se pÄ US sin side, fordi der stÄr alle priser i USD. PÄ den europeiske mangler det priser. Her er alle i USD.Mycket möjligt att jag missat det men har aldrig hittat priset pÄ GS hemsida? hehe...
Se pÄ US sin side, fordi der stÄr alle priser i USD. PÄ den europeiske mangler det priser. Her er alle i USD.https://www.grand-seiko.com/us-en/collections/all
Mycket möjligt att jag missat det men har aldrig hittat priset pÄ GS hemsida? hehe...
Artig at den nederlandske siden inneholder EUR.
Och hÀr Àr det svenska priset:
Haha, du sÄg att det var pÄ Magnussons alltsÄ! Jag tror tyvÀrr GS mÄste vÀxa lite mer pÄ mig innan det blir nÄgot köp oavsett... Men i framtiden sÄDen Àr magisk, och ha-begÀret blir större för varje gÄng du testar den!
Köp av @SWC istÀllet för Magnussons btw!
Dussinklocka?dussinklockan?![]()
Haha sjÀlvklartHaha, du sÄg att det var pÄ Magnussons alltsÄ! Jag tror tyvÀrr GS mÄste vÀxa lite mer pÄ mig innan det blir nÄgot köp oavsett... Men i framtiden sÄ![]()
Ja, nu Ă€r du kanske âoinvigdâ i GS trĂ„den, men det var ett gruppköp just pĂ„ den modellen nĂ€r den kom. Skulle man blĂ€ddra tillbaka till den tidpunkten skulle det vara minst fem sidor i följd dĂ€r den finns med minst fem gĂ„nger per sidaDussinklocka?![]()
Numera bara 1-2 gĂ„nger per sidaJa, nu Ă€r du kanske âoinvigdâ i GS trĂ„den, men det var ett gruppköp just pĂ„ den modellen nĂ€r den kom. Skulle man blĂ€ddra tillbaka till den tidpunkten skulle det vara minst fem sidor i följd dĂ€r den finns med minst fem gĂ„nger per sida![]()
Ăr det en bra klocka sĂ„ Ă€r det...Numera bara 1-2 gĂ„nger per sida![]()
Ă hh. Min Ă€r pĂ„ en resa till Japan för att fixa en liten repa jag störde mig pĂ„ med jag lĂ€ngtar sĂ„ efter att fĂ„ hem den igen.. Fin bild!Ăr det en bra klocka sĂ„ Ă€r det...FĂ„r vĂ€l bjuda pĂ„ en bild ocksĂ„ sĂ„ för att upprĂ€tthĂ„lla nivĂ„n!
![]()
En av de snyggaste GMTs jag sett. Riktigt lÀcker. Gissar att den inte görs lÀngre.SBGE033 var dagens turklokke.
![]()
![]()
Ăntligen Ă€r jag med i GS klubbenSBGA211
![]()
![]()
![]()
Ja, det er en LE fra 2015. Kom originalt med kroko-rem.En av de snyggaste GMTs jag sett. Riktigt lÀcker. Gissar att den inte görs lÀngre.
Dessa gÄr ju inte att fÄnga rÀttvist pÄ bild. GÄr de att se hos nÄgon AD i Stockholm? NÄgon som vet? Eller Àr det en av de mÄnga modeller som bara sÀljs i Japan?Gör sig fint pÄ grÄtt tycker jag![]()
![]()
Det finns en pÄ Klockmaster FÀltöversten.Dessa gÄr ju inte att fÄnga rÀttvist pÄ bild. GÄr de att se hos nÄgon AD i Stockholm? NÄgon som vet? Eller Àr det en av de mÄnga modeller som bara sÀljs i Japan?