• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🩁 Grand Seiko - trĂ„den

KvartsGMT idag
Sbgn005
07C737F5-BE5F-4D23-8E1F-A5389E374226.jpeg

Menar att nÀr man köper en sbgv009 eller sbgv011 följer bÄde en lÀnk och ett originallÀder med. Fast det kanske var det du menade nÀr jag lÀser igen. Grymt fin klocka oavsett och har haft en 011 sjÀlv.
Njae, jag tror han menar den vintage han visar pÄ bilden ovanför den frÄga som @Ritam stÀllde "NÄgon som har koll pÄ tidigare GS modeller i 37 mm förutom SBGX 063 och SBGX 065 . Mest intresserad av ljus tavla och pÄ lÀnk. BÄde automat och quartz Àr av intresse.". Nu kan man ju sÄklart fundera över vad tidigare betyder nÀr man refererar till sbgx 063/065 som avslutades 2016/17, men visst finns det massa vintage i de storlekarna :)

Jag sÄg pÄ Sakurawatches att det nu lÀmnas 5 Ärs granti pÄ GS. Det framgÄr inte om det endast gÀller i Japan, men det kÀnns som ett nytt grepp.
1606495326614.png

Njae, jag tror han menar den vintage han visar pÄ bilden ovanför den frÄga som @Ritam stÀllde "NÄgon som har koll pÄ tidigare GS modeller i 37 mm förutom SBGX 063 och SBGX 065 . Mest intresserad av ljus tavla och pÄ lÀnk. BÄde automat och quartz Àr av intresse.". Nu kan man ju sÄklart fundera över vad tidigare betyder nÀr man refererar till sbgx 063/065 som avslutades 2016/17, men visst finns det massa vintage i de storlekarna :)
Ok
Sorry alla men svÄrt att hÀnga med. Oavsett Àr sbgv009/011 synnerigen fina.

Tillbaka
Topp