Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Fyller SBGJ013 funktionen? NÄgot annorlunda fÀrger och markeringar.Grymt sugen pÄ en SBGN013... MEN, vet nÄgon om liknande finns i titan-case?
Mjo, förutom att det Àr HAQ jag Àr ute efter denna gÄng! :/Fyller SBGJ013 funktionen? NÄgot annorlunda fÀrger och markeringar.
Om inte GMT-funktionen Àr nÄgot du efterstrÀvar sÄ finns Àven SBGH245.Fyller SBGJ013 funktionen? NÄgot annorlunda fÀrger och markeringar.
Aaah.Mjo, förutom att det Àr HAQ jag Àr ute efter denna gÄng! :/
Kör ocksÄ kvartsGMT idag, precis som din ser min mer svart Àn blÄ ut inomhus. SBGN009.KvartsGMT idag
Sbgn005
![]()
BÄde lÀnk och lÀder följer med.Se ovanför ditt inlÀgg, 36.9 mm, finns ochsÄ pÄ lÀnk.
Jag förstÄr inte vad du menar?BÄde lÀnk och lÀder följer med.
Menar att nÀr man köper en sbgv009 eller sbgv011 följer bÄde en lÀnk och ett originallÀder med. Fast det kanske var det du menade nÀr jag lÀser igen. Grymt fin klocka oavsett och har haft en 011 sjÀlv.Jag förstÄr inte vad du menar?
GÀller detta Àven Grand Seiko?För alla som gÄr i köptankar kan jag meddela att KM har 20% rabatt idag. Bra lÀge att fynda!
*edit: bild - för det mÄste man ju nÀstan ha, va?
ring och frÄga...GÀller detta Àven Grand Seiko?
Om man ringer och frÄgar kan det nog hÀnda att det finns lite rabatt Àven pÄ GS. Har förekommit förr under black week...GÀller detta Àven Grand Seiko?
Njae, jag tror han menar den vintage han visar pÄ bilden ovanför den frÄga som @Ritam stÀllde "NÄgon som har koll pÄ tidigare GS modeller i 37 mm förutom SBGX 063 och SBGX 065 . Mest intresserad av ljus tavla och pÄ lÀnk. BÄde automat och quartz Àr av intresse.". Nu kan man ju sÄklart fundera över vad tidigare betyder nÀr man refererar till sbgx 063/065 som avslutades 2016/17, men visst finns det massa vintage i de storlekarnaMenar att nÀr man köper en sbgv009 eller sbgv011 följer bÄde en lÀnk och ett originallÀder med. Fast det kanske var det du menade nÀr jag lÀser igen. Grymt fin klocka oavsett och har haft en 011 sjÀlv.
Om du gÄr in pÄ hemsidan sÄ ser du att det Àr avdraget 20% pÄ Grand Seiko.ring och frÄga...
och om du lÀser lite noggrannare sÄ ser du att jag svarade JooR77, sÄ du kan citera den som vill vetaOm du gÄr in pÄ hemsidan sÄ ser du att det Àr avdraget 20% pÄ Grand Seiko.
Sorryoch om du lÀser lite noggrannare sÄ ser du att jag svarade JooR77, sÄ du kan citera den som vill veta![]()
OkNjae, jag tror han menar den vintage han visar pÄ bilden ovanför den frÄga som @Ritam stÀllde "NÄgon som har koll pÄ tidigare GS modeller i 37 mm förutom SBGX 063 och SBGX 065 . Mest intresserad av ljus tavla och pÄ lÀnk. BÄde automat och quartz Àr av intresse.". Nu kan man ju sÄklart fundera över vad tidigare betyder nÀr man refererar till sbgx 063/065 som avslutades 2016/17, men visst finns det massa vintage i de storlekarna![]()
PÄ Klockmasters hemsida? Har de börjat sÀlja GS pÄ nÀtet?Om du gÄr in pÄ hemsidan sÄ ser du att det Àr avdraget 20% pÄ Grand Seiko.
Du kan klicka hem vissa modeller medan vissa modeller endast kan köpas i butik, men man kan se alla priser och vilka butiker som har dem i lager.PÄ Klockmasters hemsida? Har de börjat sÀlja GS pÄ nÀtet?
Jag hittar inga Grand Seiko alls pÄ Klockmasters website idag. Jag minns att jag har sett dem förut. Har de tagit bort dem?Du kan klicka hem vissa modeller medan vissa modeller endast kan köpas i butik, men man kan se alla priser och vilka butiker som har dem i lager.