Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
NĂ„gra tips för att uppmuntra sĂ€ljaren att ge rabatt:Hej. En sniken frĂ„ga. Kan man ârĂ€knaâ med nĂ„n form av rabbat hos AD nĂ€r man köper GS?
Jag Har sonderat terrÀngen via mail med AD för en sbgn005, och de nÀmner endast listpriset och jag Àr för feg för att frÄga rakt ut om rabatt.
samtligt fÄr man en ny pÄ c24 i Europa för nÀstan 10k mindre. jag har svÄrt att motivera för mig sjÀlv att lÀgga 10000kr mer hos AD Àn pÄ nÀtet. Jag vill köpa hos min lokale uris för att de ska överleva och det Àr trevligt med butiker .men. Vad Àr er erfarenhet, brukar det vara nÄn rabbat pÄ gs?
FrĂ„gade lite försynt ifall det Ă€r listpris som gĂ€ller eller om det finns möjlighet till rabatt, nĂ€r jag köpte min. Fick ca 10% och försökte inte pruta mer. LĂ€t som att det beror pĂ„ vilken modell dock.Hej. En sniken frĂ„ga. Kan man ârĂ€knaâ med nĂ„n form av rabbat hos AD nĂ€r man köper GS?
Jag Har sonderat terrÀngen via mail med AD för en sbgn005, och de nÀmner endast listpriset och jag Àr för feg för att frÄga rakt ut om rabatt.
samtligt fÄr man en ny pÄ c24 i Europa för nÀstan 10k mindre. jag har svÄrt att motivera för mig sjÀlv att lÀgga 10000kr mer hos AD Àn pÄ nÀtet. Jag vill köpa hos min lokale uris för att de ska överleva och det Àr trevligt med butiker .men. Vad Àr er erfarenhet, brukar det vara nÄn rabbat pÄ gs?
Hej. En sniken frĂ„ga. Kan man ârĂ€knaâ med nĂ„n form av rabbat hos AD nĂ€r man köper GS?
Den Ă€r riktigt grym, frĂ„gan Ă€r dock om den slĂ„r en snowflake....Det Ă€r inte sĂ„ att det finns nĂ„gon SBGA415 hĂ€r i GS-klubben? Jag Ă€r grymt sugen pĂ„ att Ă€ga, eller i alla fall fĂ„ testa pĂ„ armen, eller i alla fall pĂ„ se lite bilder âŠ
Och för er som blir lite nyfikna och inte har koll pÄ denna sedan tidigare, sÄ kan ni lÀsa mer hÀr:
SBGA415G | Grand Seiko
A classic Grand Seiko design with a dial that captures a treasured moment in the Japanese seasonal calendar.www.grand-seiko.com
Jag har âbrorsanâ 413 och jag skulle nog drista mig till att sĂ€ga att den slĂ„r snowflaken pĂ„ fingrarna pĂ„ det mesta: boett, visare (kanske att den blĂ„nerade sekundvisare vinner), tavla till och med.Den Ă€r riktigt grym, frĂ„gan Ă€r dock om den slĂ„r en snowflake....
klÀmma pÄ dem side to side vore hÀrligt!
De tre musketörerna Àr samlade.
Sbgx335, sbgx115 och sbga231.
Det Àr ju som att frÄga vilket av mina barn som jag gillar bÀst...Vilken trio! Vilken gillar du bÀst?
Fantastisk klocka du har!De kan ju detaljer
Finns pÄ K&S nÀra digFantastisk klocka du har!
Haha om jag bara hade cashen. Eller snackar vi kompispris 50% rabattFinns pÄ K&S nÀra dig
Ja det syns att GS hÄrdsatsar mot USA.Collector Profile: William Gil
A cyclist, athlete, and flower importer who finds endless enjoyment in nature shares why Grand Seiko is like no other.www.hodinkee.com
Ny artikel med Hodinkee x Grand Seiko USA, vÀldigt snyggt format, och riktar ljuset pÄ bÄde nyare och vintage modeller. Vintage GS Àr ju nÄgot som inte fÄtt nÄgot vidare utrymme de senaste Ären, men nu börjar intresset vÀxa.
John Goldberger sa ju tom att han tittar pÄ dessa nu under ett föredrag, en av de riktigt tunga i branschen och som Hodinkee-folket avgudar. SpÄr betydligt högre priser inom 3 Är.
Synd dock att expertisen saknas hos samtliga involverade, dÄ 6146-8050 i artikeln har ommÄlad tavla och aftermarket medaljong.
Fan vad bra den Àr.Kaffedags!
Trevlig helg pÄ alla
SBGV245
Den Àr vÀldigt bra helt klart,denna gÄngen Àr den en keeperFan vad bra den Àr.
Skulle vilja ha en men de verkar ha torkat upp.
AssÄ den dÀr kronografen Àr sÄ vÄldsamt trevlig. Knapparna Àr rÀtt i fejset pÄ bÄde WIS och Svensson.De kommer sannerligen i olika storlekar
SBGC013 & SBGG001
Skiljer endast 5g i vikt dock.
Den Àr vÀldigt bra helt klart,denna gÄngen Àr den en keeper
Haha, det höll lÀnge!PÄ K&S!
Nytt rekord för mig!! jag har haft denna modellen en gÄng tidigare och trodde att nu skulle det hÄlla men men....Klockan Àr annars jÀkligt grymHaha, det höll lÀnge!
Vad Àr det som gör att du vill sÀlja igen dÄ? Om den Àr jÀkligt grym alltsÄ..Nytt rekord för mig!! jag har haft denna modellen en gÄng tidigare och trodde att nu skulle det hÄlla men men....Klockan Àr annars enligt mitt tycke jÀkligt grym
Har bestÀllt en SBGX261 som jag tror blir bÀttre!Vad Àr det som gör att du vill sÀlja igen dÄ? Om den Àr jÀkligt grym alltsÄ..
Tur för dig att ingen hann knipa denDen Àr nog för grym att sÀlja!