Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tjena!Ăntligen hĂ€r. Synd bara att man ej fĂ„r testa förrĂ€n i april. Ni som Ă€r proffs pĂ„ GS och springdrive. Ska det kĂ€nnas som man drar upp urverket nĂ€r man skruvar in kronan?
![]()
![]()
Tack för svaret.Tjena!
Det Àr sÄ det kÀnns nÀr man skruvar in kronan pÄ min SBGA375, sÄ jag skulle sÀga att det bör kÀnnas sÄ.
Ăr det samma ref förresten? Ren nyfikenhet!
Bra val, den klockan funkar i nÀstan alla sammanhang!Tack för svaret.
Ja, det Àr en SBGA375 som jag köpte. Ser fin ut det lilla jag klÀmt pÄ den sen jag fick den.
Grymt fin. Grattis!Ăntligen hĂ€r. Synd bara att man ej fĂ„r testa förrĂ€n i april. Ni som Ă€r proffs pĂ„ GS och springdrive. Ska det kĂ€nnas som man drar upp urverket nĂ€r man skruvar in kronan?
![]()
![]()
Tack! Ăr lite orolig för de stora polerade ytorna men gillar boetten sĂ„ det kommer sĂ€kert bli bra.Bra val, den klockan funkar i nĂ€stan alla sammanhang!
Tack sÄ mycket!Grymt fin. Grattis!
Köp sĂ€ljaren som vanligt. Men 17500 Ă€r inte speciellt bra pris.Ăr det nĂ„gon som har haft en SBGX273?
Har inte sett till nÄgon hÀr men den mörkbruna tavlan ser trevlig ut.
Jo, jag vet. Priset Àr jag inte superimpad av.Köp sÀljaren som vanligt. Men 17500 Àr inte speciellt bra pris.
Edit.
LÄg den inte ute för 13k förut?
Priset Àr Àndrat igen och nu kan jag inte stÀlla nÄgra frÄgor gÀllande eftersom "Medlemmen har valt att inte vara kontaktbar."Köp sÀljaren som vanligt. Men 17500 Àr inte speciellt bra pris.
Edit.
LÄg den inte ute för 13k förut?
Ja, repor Ă€r oundvikliga. Jag har haft min i snart ett Ă„r. Du ser pĂ„ bilden var jag har lyckats dra pĂ„ mig tvĂ„ mindre repor uppe i vĂ€nstra hörnet pĂ„ bandhornet. de Ă€r absolut inte sĂ„ framstĂ„ende i verkligheten, utan de framhĂ€vs i rĂ€tt vinkel med rĂ€tt ljus och med makroinstĂ€llning pĂ„ kameran.Tack! Ăr lite orolig för de stora polerade ytorna men gillar boetten sĂ„ det kommer sĂ€kert bli bra.![]()
Den sĂ€ljs vĂ€l inte i butiker utanför Japan?Ăr det nĂ„gon som har haft en SBGX273?
Har inte sett till nÄgon hÀr men den mörkbruna tavlan ser trevlig ut.
Grattis, det var ett tag sen man sÄg den modellen.Nu har jag Àntligen anledning till att posta i denna trÄd, idag kom min första GS hem! Blev en SBGN001 och jag Àr verkligen grymt imponerad, vilken klocka!!! TyvÀrr Àr jag med i OWGM, sÄ blir ingen wrist shot förens 1 april...![]()
Stort tack! HĂ„ller med dig, har lĂ€nge varit pĂ„ jakt efter den, men den syns tyvĂ€rr inte sĂ„ ofta hĂ€r pĂ„ forumet. Ăntligen fick jag tag pĂ„ en, och jag mĂ„ste sĂ€ga att tavlan skiftar riktigt fint i olika ljusGrattis, det var ett tag sen man sĂ„g den modellen.
Ligger pÄ vill ha listan.
Svarar mig sjÀlv och konstaterar att lÀnken frÄn SBGE245 blir en bÀttre sommar-komboSomrig look eller bara fel?
![]()
Har inget emot repor sjÀlv, förutom nÀr klockan ska sÀljas. Folk förvÀntar sig nyskick oftast fast till ett pris för en vÀl anvÀnd klocka.Ja, repor Àr oundvikliga. Jag har haft min i snart ett Är. Du ser pÄ bilden var jag har lyckats dra pÄ mig tvÄ mindre repor uppe i vÀnstra hörnet pÄ bandhornet. de Àr absolut inte sÄ framstÄende i verkligheten, utan de framhÀvs i rÀtt vinkel med rÀtt ljus och med makroinstÀllning pÄ kameran.Tycker personligen inte att det Àr sÄ illa, men de drar absolut till sig repor.
![]()
Grattis, ser fram emot wrist shot senast 1/4!Nu har jag Àntligen anledning till att posta i denna trÄd, idag kom min första GS hem! Blev en SBGN001 och jag Àr verkligen grymt imponerad, vilken klocka!!! TyvÀrr Àr jag med i OWGM, sÄ blir ingen wrist shot förens 1 april...![]()
Den Àr sÄ jÀkla fin. Satt just och kollade pÄ YouTube klipp med denna klocka.AlltsÄ den hÀr boettenSBGH273
![]()
FÀrgen pÄ tavlan.. vilken fulltrÀff otroligt vackert
Ja, repor Àr oundvikliga. Jag har haft min i snart ett Är. Du ser pÄ bilden var jag har lyckats dra pÄ mig tvÄ mindre repor uppe i vÀnstra hörnet pÄ bandhornet. de Àr absolut inte sÄ framstÄende i verkligheten, utan de framhÀvs i rÀtt vinkel med rÀtt ljus och med makroinstÀllning pÄ kameran.Tycker personligen inte att det Àr sÄ illa, men de drar absolut till sig repor.
![]()
Det Ă€r vad jag ocksĂ„ har förstĂ„tt. (Ăger en).Den sĂ€ljs vĂ€l inte i butiker utanför Japan?
Det Ă€r inte sĂ„ mĂ„nga pĂ„ forumet som tar hem GS ifrĂ„n Japan, sĂ„ dom duggar inte tĂ€tt direkt, ser trevlig ut i fĂ€rgenDet Ă€r vad jag ocksĂ„ har förstĂ„tt. (Ăger en).
FÀrgen Àr otrolig och skiftar vackert. JasÄ? Den tycker jag adderar nÄgot alldeles extra faktiskt. (Biased kanske). Nej, gÄr inte i sÀljartankar för den riktigt.Det Àr inte sÄ mÄnga pÄ forumet som tar hem GS ifrÄn Japan, sÄ dom duggar inte tÀtt direkt, ser trevlig ut i fÀrgenPersonligen Àr jag inte helt sÄld pÄ chapterringen i s/v. Var det du som skulle sÀlja din?