• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🩁 Grand Seiko - trĂ„den

Nu fĂ„r man vara med hĂ€r ocksĂ„ :cool: Poleringen Ă€r verkligen helt sinnes. SĂ„g nu nĂ€r jag skulle ladda upp bilden att min hund som sprang runt med en pinne lyckades komma med vid index 5 😄

SBGX259

IMG_20210402_134723.jpg

Har inte GS ökat i populÀrit senaste tiden? Det betyder vÀl ocksÄ att fler kommer hamna i rotation. Sett en del klockor sÀljas ett par gÄnger innan de hittar rÀtt Àgare.
SĂ„ Ă€r det sĂ€kerligen 😊, fler och fler börjar inse att GS Ă€r otroligt mycket klocka, finish och kvalitĂ© för pengarna jĂ€mfört med andra mĂ€rken. Vi fĂ„r se om min SBGX335 hittar nĂ„gon ny Ă€gare inom kort 😉.

Är det ”medaljongen” pĂ„ boettlocket du menar? Har ingen aning vad den Ă€r gjord av , men Ă€r det guld kan det ju förklara varför de saknas ibland?

Jag trodde att GS logon pÄ spÀnnet till lÀnkarna var ett med spÀnnet tills jag hörde om en som lossnat... Allt som Àr ditsatt separat kan alltsÄ Àven lossna separat ;)

En sak jag tycker Àr lustigt Àr att en av de saker jag gillar med GS Àr de mer levande formerna pÄ boetten. Andra mÀrken kÀnns som skokartonger jÀmförelsevis. NÀr jag letade klocka var GS lÀnge inte ett alternativ för att dessa former INTE gör sig bra pÄ bild. Jag tyckter fortfarande det förskrÀckligt fult ut pÄ bilder, men vet nu hur det upplevs i verkligheten.

Inkedwoo-product-images.php_LI.jpg

Tillbaka
Topp