Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Fin hund! Din nÀsa... klockan Àr grym!Nu fÄr man vara med hÀr ocksÄ Poleringen Àr verkligen helt sinnes. SÄg nu nÀr jag skulle ladda upp bilden att min hund som sprang runt med en pinne lyckades komma med vid index 5
SBGX259
Tack! Haha, det Àr en knoge. Kollade inte rakt ner i marken nÀr jag tog bildenFin hund! Din nÀsa... klockan Àr grym!
Ja, visst Àr det en underbar detalj! Har samma pÄ min SBGA125.Hade ingen aning om att det finns en GS logga inprÀntad i glaset pÄ baksidan pÄ Snowflake, I rÀtt ljus och med rÀtt vinkel ser man den, men mycket mycket svagt.
Vi Àr helt eniga om det .Bara jag som tycker det Àr ovanligt mÄnga GS ute pÄ K&S just nu?
Nu vÀntar jag bara pÄ att en SBGV245 ska dyka upp...Bara jag som tycker det Àr ovanligt mÄnga GS ute pÄ K&S just nu?
Har inte GS ökat i populÀrit senaste tiden? Det betyder vÀl ocksÄ att fler kommer hamna i rotation. Sett en del klockor sÀljas ett par gÄnger innan de hittar rÀtt Àgare.Vi Àr helt eniga om det .
SÄ Àr det sÀkerligen , fler och fler börjar inse att GS Àr otroligt mycket klocka, finish och kvalité för pengarna jÀmfört med andra mÀrken. Vi fÄr se om min SBGX335 hittar nÄgon ny Àgare inom kort .Har inte GS ökat i populÀrit senaste tiden? Det betyder vÀl ocksÄ att fler kommer hamna i rotation. Sett en del klockor sÀljas ett par gÄnger innan de hittar rÀtt Àgare.
Om jag ska vara Àrlig tror jag mig endast sett sbgt241 pÄ forumet, och den var limiterad till 600ex sÄ det var inte mÄnga som hittade till Sverige.Ingen med en SBGT-modell till salu?
NejdÄ, gÄ tex till sidan 377 i trÄden.Om jag ska vara Àrlig tror jag mig endast sett sbgt241 pÄ forumet, och den var limiterad till 600ex sÄ det var inte mÄnga som hittade till Sverige.
Du fÄr nog krypa till korset och bli den första att ta hem en egen sbgt
Ăr det den sbgt019 som postades? Riktigt fin klocka, men sĂ€kert den enda pĂ„ forumet...NejdĂ„, gĂ„ tex till sidan 377 i trĂ„den.
Japp, men den lĂ€mnade forumet och blev sĂ„ld pĂ„ blocket. MĂ„ste vĂ€l Ă„ndĂ„ finnas ett par SBGT pĂ„ forumet? Har svĂ„rt att tro de Ă€r sĂ„ pass ovanliga pĂ„ KS.Ăr det den sbgt019 som postades? Riktigt fin klocka, men sĂ€kert den enda pĂ„ forumet...
Det Àr inte min erfarenhet, men jag kan ju ha fel förstÄsJapp, men den lÀmnade forumet och blev sÄld pÄ blocket. MÄste vÀl ÄndÄ finnas ett par SBGT pÄ forumet? Har svÄrt att tro de Àr sÄ pass ovanliga pÄ KS.
Gjort en köpesannons, fÄr jag inte napp sÄ fÄr det vÀl bli Chrono.Det Àr inte min erfarenhet, men jag kan ju ha fel förstÄs
Ja, sbgt sÀljs normalt inte i Sverige och fÄ verkar ha tagit hem nÄgon. sbgt 241 som var LE jubileumsmodell kom nÄgra stycken till Sverige vet jag.Gjort en köpesannons, fÄr jag inte napp sÄ fÄr det vÀl bli Chrono.
Ăr lejonet gjort av guld och kan inte den ramla av? SĂ„g en GS vars guldlejon var borta.HĂ€r Ă€r i alla fall en av dom.... Min! (SBGT241)
Jo, lite förstĂ„elig om det Ă€r guld. Men tĂ€nkte den kanske faller av.Ăr det âmedaljongenâ pĂ„ boettlocket du menar? Har ingen aning vad den Ă€r gjord av , men Ă€r det guld kan det ju förklara varför de saknas ibland?
Kan vara guldplÀttering, dÄ lossnar inte emblemet.Jag trodde att GS logon pÄ spÀnnet till lÀnkarna var ett med spÀnnet tills jag hörde om en som lossnat... Allt som Àr ditsatt separat kan alltsÄ Àven lossna separat
Du menar om loggan Ă€r en del av baklocket? PrĂ€glad i locket. Ăr den inte det spelar det ju ingen roll om den Ă€r plĂ€terad eller massiv...Kan vara guldplĂ€ttering, dĂ„ lossnar inte emblemet.
AssĂ„, jag undrar kort och gott om det finns risk för emblemet att falla av.Du menar om loggan Ă€r en del av baklocket? PrĂ€glad i locket. Ăr den inte det spelar det ju ingen roll om den Ă€r plĂ€terad eller massiv...