Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
SÄ jÀvla snygg. Fler bilder tackGjorde ett besök pÄ FÀltöversten idag och fick med mig den hÀr gröna sköningen
FÀrgen kom inte fram sÄ bra pÄ bilden dock..
![]()
Det Àr vÀldigt snyggt att de har börjat klippa visarna.Gjorde ett besök pÄ FÀltöversten idag och fick med mig den hÀr gröna sköningen
FÀrgen kom inte fram sÄ bra pÄ bilden dock..
![]()
Den Àr grym, vÀldigt nöjdSÄ jÀvla snygg. Fler bilder tack![]()
frÄgan har stÀllts tidigare ttycker jag mig minnas, -nej, dom har aldrig haft GS till försÀljning pÄ hemsidan, möjligen reklam eller liknandeHar dom plockat bort GS frÄn Klockmasters hemsida? Kan inte hitta dem lÀngre
alltid 60% + givaways+ 1flaska NIKKA eller liknande Japansk whisky som man tömmer i butik tillsammans med personalenEn snabb frÄga som jag hoppas nÄn kan svara pÄ.
Hur mÄnga % rabatt Àr det vanligt att fÄ hos AD nÀr det kommer till GS?![]()
Tack! Fick en fantastisk bild av att komma in pÄ Klockmaster Globen och se nÄn snubbe halsa Nikka med Svante!alltid 60% + givaways+ 1flaska NIKKA eller liknande Japansk whisky som man tömmer i butik tillsammans med personalen
Grymt, ser dessutom ut att sitta som gjuten pÄ digDen Àr grym, vÀldigt nöjdHÀr kommer fler mobilbilder sÄ lÀnge, fÄr nog ta fram en riktig kamera och försöka fÄ till bÀttre bilder sen.
![]()
![]()
Wow du roligare Àn Richard Pryor.alltid 60% + givaways+ 1flaska NIKKA eller liknande Japansk whisky som man tömmer i butik tillsammans med personalen
Jo, jo, men det finns bara 7 (6) AD i hela Sverige som sÀljer GS. Stockholm, Malmö, Göteborg, Uppsala, TrollhÀttan. Hur mÄnga det Àr som faktiskt Àr första Àgare av GS pÄ forumet och dÀrmed köpt i butik vet jag inte, men det Àr inte jÀtte mÄnga (kanske en undersökning skulle vara kul?). MÄnga begagnade som florerar pÄ forumet. Att dÄ frÄga vad som Àr "vanligt" att fÄ i rabatt Àr nÀstan Ànnu roligare. Ring och frÄga vad DU kan fÄ istÀllet. Ska jag som köpt 10st, eller Molle som köpt 50st vara referens till att du vill pruta tÀnkte du? Om jag ska vara Àrlig sÄ skulle jag sÀga 0% Àr vanligt, speciellt om du saknar relation till ADŽnWow du roligare Àn Richard Pryor.
Det Àr ett sett att se pÄ det ett annat Àr att man vet att man alltid fÄr 15-20% pÄ Omega frÄn AD oavsett tidigare historik hos berörd AD och att man kan köpa GS av grÄhandlare ca 20% billigare Àn list. SÄ i mitt tyckte Àr det en legitim frÄga. Men om du hellre försöker göra dig lustig pÄ ett forum nÀr det kommer en frÄga som verkar vara en kÀnsligt Àmne för dig sÄ "whatever floats your boat" sjÀlv undviker jag bara att svara.Jo, jo, men det finns bara 7 (6) AD i hela Sverige som sÀljer GS. Stockholm, Malmö, Göteborg, Uppsala, TrollhÀttan. Hur mÄnga det Àr som faktiskt Àr första Àgare av GS pÄ forumet och dÀrmed köpt i butik vet jag inte, men det Àr inte jÀtte mÄnga (kanske en undersökning skulle vara kul?). MÄnga begagnade som florerar pÄ forumet. Att dÄ frÄga vad som Àr "vanligt" att fÄ i rabatt Àr nÀstan Ànnu roligare. Ring och frÄga vad DU kan fÄ istÀllet. Ska jag som köpt 10st, eller Molle som köpt 50st vara referens till att du vill pruta tÀnkte du? Om jag ska vara Àrlig sÄ skulle jag sÀga 0% Àr vanligt, speciellt om du saknar relation till ADŽn
Nja, skÄningar Àr nog inte sÄ primitiva, det anvÀnds glas Àven söder om slussen.Tack! Fick en fantastisk bild av att komma in pÄ Klockmaster Globen och se nÄn snubbe halsa Nikka med Svante!![]()
Vill man urholka varumÀrket Àr det ett utmÀrkt sÀtt att föra diskussionen, hÀnvisa till grÄhandlare och andra varumÀrken och tycka att det Àr relevant hos en AD. Testa samma argument i RolextrÄdenDet Àr ett sett att se pÄ det ett annat Àr att man vet att man alltid fÄr 15-20% pÄ Omega frÄn AD oavsett tidigare historik hos berörd AD och att man kan köpa GS av grÄhandlare ca 20% billigare Àn list. SÄ i mitt tyckte Àr det en legitim frÄga. Men om du hellre försöker göra dig lustig pÄ ett forum nÀr det kommer en frÄga som verkar vara en kÀnsligt Àmne för dig sÄ "whatever floats your boat" sjÀlv undviker jag bara att svara.
Just av den anledningen att jag frÄga. Berörd klocka Àr 20 000 billigare Àn list via en grÄhandlare men handlar helst av AD.Vill man urholka varumÀrket Àr det ett utmÀrkt sÀtt att föra diskussionen, hÀnvisa till grÄhandlare och andra varumÀrken och tycka att det Àr relevant hos en AD. Testa samma argument i RolextrÄden![]()
JodÄ, Àr uppvuxen i SkÄne och nÀr du sÀger det sÄ förekom ju faktiskt glas...Nja, skÄningar Àr nog inte sÄ primitiva, det anvÀnds glas Àven söder om slussen.
PoÀngen Àr vÀl att du kan frÄga butiken sjÀlv om du tycker att det Àr en avgörande faktor för ditt eventuella inköpDet Àr ett sett att se pÄ det ett annat Àr att man vet att man alltid fÄr 15-20% pÄ Omega frÄn AD oavsett tidigare historik hos berörd AD och att man kan köpa GS av grÄhandlare ca 20% billigare Àn list. SÄ i mitt tyckte Àr det en legitim frÄga. Men om du hellre försöker göra dig lustig pÄ ett forum nÀr det kommer en frÄga som verkar vara en kÀnsligt Àmne för dig sÄ "whatever floats your boat" sjÀlv undviker jag bara att svara.
Sjukt mĂ€ktig, stort stort grattis!Ăntligen i min Ă€go! NĂ€r SBGA403 presenterades pĂ„ Baselworld för ett par Ă„r sedan, föll den mig inte alls i smaken. Men med sĂ„ mĂ„nga andra klockor, att se den i verkligheten Ă€r en helt annan upplevelse, och jag vart helt sĂ„ld efter ha sett den hos en AD (tyvĂ€rr var den redan sĂ„ld, samt den var en bra bit över min budget). Nyligen fick jag chansen att köpa en och den hĂ€r gĂ„ngen tvekade jag inte. Det hĂ€r Ă€r en Grand Seiko, dĂ€r bilder aldrig riktigt gör den full rĂ€ttvisa.
Stort grattis!!Ăntligen i min Ă€go! NĂ€r SBGA403 presenterades pĂ„ Baselworld för ett par Ă„r sedan, föll den mig inte alls i smaken. Men med sĂ„ mĂ„nga andra klockor, att se den i verkligheten Ă€r en helt annan upplevelse, och jag vart helt sĂ„ld efter ha sett den hos en AD (tyvĂ€rr var den redan sĂ„ld, samt den var en bra bit över min budget). Nyligen fick jag chansen att köpa en och den hĂ€r gĂ„ngen tvekade jag inte. Det hĂ€r Ă€r en Grand Seiko, dĂ€r bilder aldrig riktigt gör den full rĂ€ttvisa.
Har ett par stycken som ska komma under kommande mÄnad. Vill minnas att 1 inte Àr bokad.Ingen som har lust att bli av med sin SBGA413?
Tack för tipset. Ser ju riktigt bra ut. Inte sett förut men blir nog att testa ett band dĂ€rifrĂ„n snart.NĂ„gon som kör strap frĂ„n MĂșgatoo pĂ„ sin GS?
![]()
Senaste zaratsupoleringen, nickeldoppadDenna pÄminner vÀl lite om en GS som kom för nÄgra Är sedan, inklusive fÀrgskalan?
![]()
NOS BOXED NEVER WORN! Mens Vintage Stainless Steel CERTINA Quartz Wristwatch | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for NOS BOXED NEVER WORN! Mens Vintage Stainless Steel CERTINA Quartz Wristwatch at the best online prices at eBay! Free delivery for many products.www.ebay.co.uk
![]()
Han anvÀnde Baccardi 151, inte Nikka. Oklart om Nikka brinner sÄ bra.Wow du roligare Àn Richard Pryor.