Ăr det sbgx 065? Ăr det min gamla kanske Underbar tavla Ă€r det pĂ„ denSjuk tavla och AR.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ăr det sbgx 065? Ăr det min gamla kanske Underbar tavla Ă€r det pĂ„ denSjuk tavla och AR.
Det Ă€r sĂ€kert din gamla, magisk tavla.Ăr det sbgx 065? Ăr det min gamla kanske Underbar tavla Ă€r det pĂ„ den
Haft den nÄgot Är nu va? Fortfarande nöjd?Passar pÄ att njuta av denna favorit.
Haft den nÄgot Är nu va? Fortfarande nöjd?
En av mina kvartsare har börjat slÄ dubbelslag... antar att jag haft den ett tag VÀldigt svÄrt att bli sugen pÄ nÄgot annat mÀrke nÀr det gÀller nya klockor nuHaft denna i snart ett halvÄr nu. SÄÄÄ nöjd fortfarande. GS Àr allt nÄgot speciellt!
Aj aj aj, dags för service alltsÄ.En av mina kvartsare har börjat slÄ dubbelslag... antar att jag haft den ett tag VÀldigt svÄrt att bli sugen pÄ nÄgot annat mÀrke nÀr det gÀller nya klockor nu
Hahaha, ja den behövde lite kÀrlek i form av ett... batteri Skulle braka ivÀg rejÀlt... 350 riksdaler, 116kr/Är i servicekostnad alltsÄAj aj aj, dags för service alltsÄ.
Skönt att sitta i soffan igen 50kr och 5min senare.
Gamla modeller har fĂ„tt ny tavel-layout, strukturer och fĂ€rger Ă€r likadant spm tidigare. Vissa modeller har utgĂ„tt i samband med detta.Ăr det nya tavlor ocksĂ„, inte bara ny text?
hade tex sbgh205 den strukturen förut (vet inte va den hette förut)?Gamla modeller har fÄtt ny tavel-layout, strukturer och fÀrger Àr likadant spm tidigare. Vissa modeller har utgÄtt i samband med detta.
Ja, tidigare namnet var sbgh005hade tex sbgh205 den strukturen förut (vet inte va den hette förut)?
jaha okej, trodde den bara var svart.Ja, tidigare namnet var sbgh005
Tror det finns en pÄ köp&osÀlj...jaha okej, trodde den bara var svart.
HÀrligt glas pÄ den. Men inte originallÀnk va?Dagens, SBGW005.
Jo det skall vara original?HÀrligt glas pÄ den. Men inte originallÀnk va?
Definitivt original.HÀrligt glas pÄ den. Men inte originallÀnk va?
Dagens, SBGW005.
Bra storlek pÄ 37mm ocksÄ, jÀmfört med standardutbudet pÄ 40-42. Och en av dom billigaste mekaniska GS som grÀdde pÄ moset! Skulle jag köpa en modern GS nÄn gÄng sÄ skulle det bli en sÄn.den Àr sÄ jÀkla bra - sÄ enkel, sÄ ren, understated luxury, blÄ visare - ja, ren och skÀr harmoni
Bra storlek pÄ 37mm ocksÄ, jÀmfört med standardutbudet pÄ 40-42. Och en av dom billigaste mekaniska GS som grÀdde pÄ moset! Skulle jag köpa en modern GS nÄn gÄng sÄ skulle det bli en sÄn.
Coolt armband av Nobuyoshu Araki till vÀnster pÄ bild 1...En spaning frÄn ett Seiko skyltfönster i Budapest! Ber om ursÀkt för bildkvalitet.
Utlovad uppdatering. SÄÄÄ, nu Àr det bekrÀftat att den gÄr att ta hem Initialt lÀt det lite tveksamt att den skulle fÄ lÀmna Japan, men KM FÀltöversten fick till det med Optura, sÄ nu Àr det bara att lÀgga handpenning och invÀnta leverans. Slutet av oktober nÄgon gÄng...
Sbgv229 40mm, titan och 9f. GÄr den att bestÀlla blir det den sista nya klockan jag köper för lÄÄÄng tid framöver
Kul!Utlovad uppdatering. SÄÄÄ, nu Àr det bekrÀftat att den gÄr att ta hem Initialt lÀt det lite tveksamt att den skulle fÄ lÀmna Japan, men KM FÀltöversten fick till det med Optura, sÄ nu Àr det bara att lÀgga handpenning och invÀnta leverans. Slutet av oktober nÄgon gÄng...
Kanske borde man gÄ igenom klocklÄdan för att se om nÄgot ska fÄ vandra vidare eftersom denna lÀr fÄ mycket handledstid
Grattis! Mycket trevligt köp.Utlovad uppdatering. SÄÄÄ, nu Àr det bekrÀftat att den gÄr att ta hem Initialt lÀt det lite tveksamt att den skulle fÄ lÀmna Japan, men KM FÀltöversten fick till det med Optura, sÄ nu Àr det bara att lÀgga handpenning och invÀnta leverans. Slutet av oktober nÄgon gÄng...
Kanske borde man gÄ igenom klocklÄdan för att se om nÄgot ska fÄ vandra vidare eftersom denna lÀr fÄ mycket handledstid