Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
SBGV009
Edit: Gick in pÄ datorn och sÄg hur hemskt suddig bilden var. Ska skÀrpa mig till nÀsta gÄng.
Riktigt snyggt med brunt lÀder, en hit sÀger jagHit eller miss? VÀxlat det blÄ originalalligatorbandet till brunt matt lÀder pÄ min SBGA407 "Skyflake". Blir lite "enklare" utseende, tÀnker till brunt skÀrp och ljusblÄ skjorta.
Enda nackdelen med att ha mÄnga klockor, höga batteriomkostnader?Oftast nÀr man blir sugen pÄ en kvartsare sÄ har den stannat och sen har man antagligen slut pÄ just den sortens batteri man behöver.
Oftast nÀr man blir sugen pÄ en kvartsare sÄ har den stannat och sen har man antagligen slut pÄ just den sortens batteri man behöver.
TvÄ fina helheter. Den ena gÄr vÀldigt mycket fel dock. Vad Àr det för band pÄ den svarta? Har Ànnu inte sett nÄgot riktigt bra till en djupsvart GS (SBGX061 i mitt fall) men det mÄste finnas. Bandhornen pÄ just den dÀr boetten blir f.ö. vÀldigt lÀckert skulpturala utan lÀnk.Kvartsduon
Haha, ja det har du helt rÀtt i. Ska ÄtgÀrdas asap! Det Àr Molequin band pÄ bÄda. Det svarta Àr smooth calf. Alltid otroligt nöjd med deras lÀder. AnvÀnder aldrig nÄgot annat.TvÄ fina helheter. Den ena gÄr vÀldigt mycket fel dock. Vad Àr det för band pÄ den svarta? Har Ànnu inte sett nÄgot riktigt bra till en djupsvart GS (SBGX061 i mitt fall) men det mÄste finnas. Bandhornen pÄ just den dÀr boetten blir f.ö. vÀldigt lÀckert skulpturala utan lÀnk.
HÄller med att boetten kommer bÀttre till sin rÀtt utan metallarmandet. Tog av mitt ganska snabbt.TvÄ fina helheter. Den ena gÄr vÀldigt mycket fel dock. Vad Àr det för band pÄ den svarta? Har Ànnu inte sett nÄgot riktigt bra till en djupsvart GS (SBGX061 i mitt fall) men det mÄste finnas. Bandhornen pÄ just den dÀr boetten blir f.ö. vÀldigt lÀckert skulpturala utan lÀnk.
- Gillar de nya quartzarna, men Highbeat GMTn Àr Ànnu vassare
Fluktat GS.
UtmÀrkt val! DÀremot har jag inte lyckats matcha min till nÄgot annat Àn lÀnk. Det minst dÄliga jag testat Àr svart cordura!DÄ Àr man Àntligen med i GS-klubben efter mÄnga mÄnader av dregglande i den hÀr trÄden Valet föll till slut pÄ en quartz vilket jag trodde att jag aldrig skulle köpa nÀr jag började intressera mig för klockor men en GS quartz kÀnns verkligen annorlunda!
Tror att denna ref skulle göra sig bĂ€ttre pĂ„ nĂ„gon annan strap dock, Ă€r det nĂ„gra andra Ă€gare som har nĂ„got att tipsa om? Ăr lite sugen pĂ„ nato!
UtmÀrkt val! DÀremot har jag inte lyckats matcha min till nÄgot annat Àn lÀnk. Det minst dÄliga jag testat Àr svart cordura!