Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Otroligt fin klocka ocksÄ.SBGX319. Sannolikt den bekvÀmaste lÀnken/klockan jag haft pÄ handleden.
Har en likadan och den var pÄ handleden idag. LÀtt att svÀva ivÀg pÄ teamsmöten och bara försvinna i den blÀcksvarta urtavlan.
Har gÄtt frÄn en klocka jag gillade men ville tvinga mig sjÀlv Àlska till Àkta kÀrlek.
GÄtt sÄ lÄngt att jag ibland inte vÄgar ta fram den för att frysa fast förÀlskelsen i tiden
Vad Àr det som fel med GS armband?NÄgon hÀr som Àger en SLGH005 och som kan kommentera kring lÀnken? Jag gillar verkligen GS men tycker att lÀnkarna Àr deras svaga punkt, Àr den hÀr lÀnken ett steg i rÀtt riktning? PÄ bild verkar den vÀldigt bred och klumpig.
Det hÀr Àr min Äsikt, och som alltid nÀr det gÀller Äsikter Àr de personliga men jag tycker att det största problemen Àr att de dels Àr lite för skrikiga, det finns alltid nÄgon detalj som Àr alltför putsad dels det faktum att de inte Àr tillrÀckligt avsmalnande för min smak.Vad Àr det som fel med GS armband?
Inte denna till sbgx319 som smalnar av smÀckert... bekvÀmaste jag haft. Flexar skönt trots att den Àr i stort sÀtt helt ny... Enligt mig bÀttre Àn nya rollar, brattar och omegas lÀnkar. Och ja jag har haft fler av de jag nÀmner. Möjligen att mikrojustering eller Ànnu hellre snabbjustering Àr att föredra men jag tar ett tunnt smÀckert lÄs före detta alla dagar i veckan.Det hÀr Àr min Äsikt, och som alltid nÀr det gÀller Äsikter Àr de personliga men jag tycker att det största problemen Àr att de dels Àr lite för skrikiga, det finns alltid nÄgon detalj som Àr alltför putsad dels det faktum att de inte Àr tillrÀckligt avsmalnande för min smak.
Fin! Vilken referens Àr det?
DÄ var man Àntligen med GS
Tror det Àr samma eller liknande boett pÄ SBGA med springdrive i stÄl.Nu har jag varit i FÀltöversten och provat! Jag och mina smala handleder som varit pÄ jakt efter 37 mm passade mycket bÀttre i 40-mm SPGP013, högst ovÀntat. Jag tycker denna modell pÄminner om
SBGV225 som jag sett förut. Ăr det en direkt efterföljare med nya tidssĂ€ttningsfunktionen eller skiljer det sig nĂ„got mer? Vet nĂ„gon? Plus eftersom SPGP:n satt sĂ„ perfekt pĂ„ min arm undrar jag om ni kĂ€nner till nĂ„gon mekanisk med samma boett? Samt om nĂ„gon hĂ€r har nĂ„got sĂ„nt till salu sĂ„ Ă€r jag intresserad...
utöver att det nya urverket bygger lite pÄ höjden Àr det "samma" boett. *den tidigare bilden du frÄgade om Àr sbgx261. Eftersom det kan vara svÄrt att se skillnad pÄ boetterna Àr mÄlat index bredvid datumfönstret och öppet visarcentrum en "tell"Nu har jag varit i FÀltöversten och provat! Jag och mina smala handleder som varit pÄ jakt efter 37 mm passade mycket bÀttre i 40-mm SPGP013, högst ovÀntat. Jag tycker denna modell pÄminner om
SBGV225 som jag sett förut. Ăr det en direkt efterföljare med nya tidssĂ€ttningsfunktionen eller skiljer det sig nĂ„got mer? Vet nĂ„gon? Plus eftersom SPGP:n satt sĂ„ perfekt pĂ„ min arm undrar jag om ni kĂ€nner till nĂ„gon mekanisk med samma boett? Samt om nĂ„gon hĂ€r har nĂ„got sĂ„nt till salu sĂ„ Ă€r jag intresserad...
Tror det Àr samma eller liknande boett pÄ SBGA med springdrive i stÄl.
SÄ snygg...förstÄr att du njuterSitter och myser med den hÀr gröningen.
Sitter och myser med den hÀr gröningen.
+0,5 pÄ diamtern och +0,7 pÄ höjden mot en SBGJ gör ju den till en rejÀl klocka. SBGJ Àr ju pÄ tok för klumpig redan. Det Àr nog en bidragande faktor.FörvÄnad att den inte Àr mer populÀr.
Sitter och myser med den hÀr gröningen.
Grattis! Den dÀr ser jag fram emot att fÄ se fler bilder pÄ framöver.Sitter och myser med den hÀr gröningen.
Verkligen sharp! Noterar att du har blanka visare pÄ din. Fick för mig att GS Àr konsekventa vad gÀller visarna, i förhÄllande till ljus eller mörk tavla, men jag har borstade visare min champagnetavla.SBGX319 Sharp!
jag "tror" att du ser fel... alltsÄ att dom Àr borstade pÄ ovansidan, eller?Verkligen sharp! Noterar att du har blanka visare pÄ din. Fick för mig att GS Àr konsekventa vad gÀller visarna, i förhÄllande till ljus eller mörk tavla, men jag har borstade visare min champagnetavla.
SBGX263 har borstade visare och polerade fasningar.jag "tror" att du ser fel... alltsÄ att dom Àr borstade pÄ ovansidan, eller?