Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det börjar bli dags att byta batteri pÄ min sbgn001. VÄgar man byta batteriet sjÀlv eller Àr det bÀttre att lÀmna in klockan för att fÄ hjÀlp med det? Har verktygen och gjort nÄgot enstaka byte tidigare pÄ billigare klockor sjÀlv. Vad ska det vara för batteri i sÄ fall?
Tack pÄ förhand
Om du inte har jÀtte lÄngt till urmakaren kÀnns det som ett bra tillfÀlle att fÄ den trycktestad samtidigt. Annars Àr det bara att byta pÄ. Vilken sort ser du ju nÀr du öppnar den?Det börjar bli dags att byta batteri pÄ min sbgn001. VÄgar man byta batteriet sjÀlv eller Àr det bÀttre att lÀmna in klockan för att fÄ hjÀlp med det? Har verktygen och gjort nÄgot enstaka byte tidigare pÄ billigare klockor sjÀlv. Vad ska det vara för batteri i sÄ fall?
Tack pÄ förhand
Tror det Ă€r amorteringen som Ă€r igĂ„ng igen. Ăr mycket ute nu som vart lĂ€ttsĂ„lt förrDet gĂ„r segt pĂ„ k&s!
Japp sĂ„ kan det mycket vĂ€l vara! kanske nĂ€r chocken lagt sig sĂ„ blir det fart igenTror det Ă€r amorteringen som Ă€r igĂ„ng igen. Ăr mycket ute nu som vart lĂ€ttsĂ„lt förr
Dom dÀr gick ju Ät blixtsnabbt tidigare. Har brorsan, sbgv243, och Àven en sÄdan finns till försÀljning pÄ KS och det Àr fantastiska klockor. Det vÀnder nog snart skall du se.Det gÄr segt pÄ k&s!
Jag hÄller med de Àr faktiskt jÀkligt grymma!Dom dÀr gick ju Ät blixtsnabbt tidigare. Har brorsan, sbgv243, och Àven en sÄdan finns till försÀljning pÄ KS och det Àr fantastiska klockor. Det vÀnder nog snart skall du se.
FÄr man frÄga hur det kommer sig att du köper och sÀljer samma klockmodell flera gÄnger om?Det gÄr segt pÄ k&s!
Du kan frÄga men jag kan inte ge nÄgot vettigt svar tyvÀrr,kanske nÄn annan hÀr som har liknande problem!FÄr man frÄga hur det kommer sig att du köper och sÀljer samma klockmodell flera gÄnger om?
Det var nÄgot nytt⊠Seiya köpte jag av i ÄrSakura sÀljer ju GS till europa men det verkar inte Seiya göra. (We sell Grand seiko worldwide except to U.S. and Europe) Vet nÄgon av er varför?
Det var nÄgot nytt⊠Seiya köpte jag av i Är
mig veterligen har han haft det lÀnge (flera Är) att han inte skickar till EU.
MĂ€rkligt. Det stĂ„r ju i alla fall sĂ„ hĂ€r (UK inte U.S. som jag skrev tidigare) Ăr det nĂ„gon som vet ifall detta Ă€r ett nytt pĂ„fund eller om det stĂ„tt sĂ„ lĂ€nge, fastĂ€n man Ă€ndĂ„ kunnat handla GS?
Jag som hade tÀnkt att köpa annat fÄr nu tÀnka om en gÄng extra efter denna nyhetGrand Seiko 4 Seasons SBGH271, SBGH273, SBGA413 & SBGA415
Once US-exclusive, the Grand Seiko 4 Seasons collection SBGH271, SBGH273, SBGA413 & SBGA415 are now available worldwide.monochrome-watches.com
BÀsta nyheterna pÄ lÀnge!
Jag som inte visste om jag verkligen behöver köpa nÄgon ny klocka kÀnner nu ett mycket starkt sug efter en SBGA413.Jag som hade tÀnkt att köpa annat fÄr nu tÀnka om en gÄng extra efter denna nyhet
Eh, ja. För att man glömmer varför man sÄlde.Du kan frÄga men jag kan inte ge nÄgot vettigt svar tyvÀrr,kanske nÄn annan hÀr som har liknande problem!
För att generalagenter gnÀllt till Seiko.Sakura sÀljer ju GS till europa men det verkar inte Seiya göra. (We sell Grand seiko worldwide except to U.S. and Europe) Vet nÄgon av er varför?
Sedan 2017mig veterligen har han haft det lÀnge (flera Är) att han inte skickar till EU.
Var tidigt en Seikokran för mig, men nÀr jag började handla GS mer och mer sÄ fick jag handla annorstÀdes.
VÀldigt nöjd med att jag köpte en SBGX335 igen.
Du fÄr köpa den frÄn en butik Japan, denna sÀljs bara i Japan.Var fÄr man bÀst/billigast tag pÄ en (letat under nÄgra mÄnader)? Ovanligt att dom dyker upp hÀr till salu, och inte sÀrskilt mÄnga ute pÄ c24.
Har du som har bra koll pÄ mÀrket nÄgra tips?