J.Wahlgren
Basic
SBGP009Vilken modell Àr detta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
SBGP009Vilken modell Àr detta?
- Undrar om inte den klockan Ă€r bĂ€sta Highbeaten nĂ„gonsinĂven baksidan Ă€r bra pĂ„ denna!!
![]()
Man mÄr ju inte illa av att se den pÄ lÀnk. Tycker den Àr riktigt snygg, bandhornen Àr![]()
SBGX335 gör sig bÀst pÄ gummi. Detta Àr frÄn en grön King Turtle.
Jag gillar den pÄ lÀnk ocksÄ men det blir lite tungt.Man mÄr ju inte illa av att se den pÄ lÀnk. Tycker den Àr riktigt snygg, bandhornen Àr![]()
- Tror pÄ Isofrane, det Àr ju en stor klocka.![]()
SBGX335 gör sig bÀst pÄ gummi. Detta Àr frÄn en grön King Turtle.
Hade min förra pÄ isofrane. Funkar men gillar seikos band bÀttre dÄ de flexar lite.- Tror pÄ Isofrane, det Àr ju en stor klocka.
Har du lagt den upp- och ner bara för att retas?Vad vill vi ha?
Stort och köttigt!!!
Jag Àlskar den tunga kÀnslan. Har haft klockan pÄ mig ca var tredje dag sedan jag köpte den pÄ forumet för ett par mÄnader sedan.
(@yonsson )
![]()
Vet du eller nÄgon annan (@yonsson?) ifall visarna poleras pÄ sidorna för hand?Vet inte om ni tröttnat pÄ att se min SBGX263
![]()
DET HAR INTE JAG![]()
Det utgÄr jag frÄn. Det jag sÄg first hand var dock borstning av visare, inte just polering.Vet du eller nÄgon annan (@yonsson?) ifall visarna poleras pÄ sidorna för hand?
Vad vill vi ha?
Stort och köttigt!!!
Jag Àlskar den tunga kÀnslan. Har haft klockan pÄ mig ca var tredje dag sedan jag köpte den pÄ forumet för ett par mÄnader sedan.
(@yonsson )
![]()
Okej men det kanske borstas för hand istÀllet. Fick bara för mig att visarna kom helborstade frÄn fabrik. Men det kanske Àr tvÀrtom, alltsÄ att visarna kommer helpolerade.Det utgÄr jag frÄn. Det jag sÄg first hand var dock borstning av visare, inte just polering.
Okej men det kanske borstas för hand istÀllet. Fick bara för mig att visarna kom helborstade frÄn fabrik. Men det kanske Àr tvÀrtom, alltsÄ att visarna kommer helpolerade.
Men vaf...Har du lagt den upp- och ner bara för att retas?![]()
Den ser ut att passa vÀldigt braVilken klocka!
![]()
Sitter perfekt, behövde inte ens justera lÀnkenDen ser ut att passa vÀldigt bra![]()
GS for lifeSitter perfekt, behövde inte ens justera lÀnken
Sen mÄste jag sÀga att det Àr en vÀldigt fin detaljnivÄ pÄ klockan. Vet inte varför jag hÄllit pÄ och tramsat med en massa andra klockmÀrken förut![]()
- Och snygg klockaSnygg 8 tycker jag!![]()