MÄngen takk!Siden ingen svarer for svensk AD, sÄ kan det vÊre greit Ä vite at norsk AD tar 71.995 kroner - og siden NOK/SEK = ca. 1, sÄ...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
MÄngen takk!Siden ingen svarer for svensk AD, sÄ kan det vÊre greit Ä vite at norsk AD tar 71.995 kroner - og siden NOK/SEK = ca. 1, sÄ...
Bare hyggelig. Jeg har ingenting med denne urmakeren Ä gjÞre, men limer inn URL som "bevis" pÄ nypris:MÄngen takk!
Ok, tack för svar. Velar mellan svart o blÄ. FÄr se hur de slutarDet Àr bara att bestÀlla hem, inte JDM Àven om fÄ verkar ta hem den. Som basutbud brukar det bara vara svart, vit och champagne...
VÀlkomna alla pÄ det nya Äret.
VarsÄgod.Se dÀr ja, grattis till en fin klocka! Kan du posta bilder i lite olika ljus, som jag skrev nyligen ovan Àr jag nyfiken pÄ hur den blÄ tavlan skiftar i fÀrg.
Overkligt bra den dÀr, svÄr att förmedla pÄ bilder. Bra jobbat och stort grattis!VarsÄgod.
Denna GS Àr svÄr att fotografera. I genomsnitt tar jag till och med 40/50 bilder för att vÀlja en bra.Overkligt bra den dÀr, svÄr att förmedla pÄ bilder. Bra jobbat och stort grattis!
Skitsnygg! Har aldrig haft en GS och Àr inte sÄ insatt men sugen pÄ en likadan. GÄr det att fÄ tag pÄ en genom svenska ADs?VarsÄgod.
TyvÀrr finns det ingen reglering. Den har bara tvÄ kortare lÀnkar i armbandet. TyvÀrr svÀller min handled upp nÄgot, vilket gör bÀrkomforten sÀmre Àn i klockor med snabb mikrojustering - Easylink.Grymma bilder mario, nu blev jag Ànnu mer sugen. Fasen hade inte tÀnkt köpa nÄgon mer klocka pÄ ett bra tag, den Àr ju limited ocksÄ sÄ man mÄste ju slÄ till nÀrmaste mÄnaderna för att fÄ en ocksÄ.
Finns det micro-adjust pÄ lÀnken eller Ätminstone halva lÀnkar?
Jag vet inte om Sverige, men i Polen dÀr jag bor Àr redan slutsÄlt.Skitsnygg! Har aldrig haft en GS och Àr inte sÄ insatt men sugen pÄ en likadan. GÄr det att fÄ tag pÄ en genom svenska ADs?
TyvÀrr finns det ingen reglering. Den har bara tvÄ kortare lÀnkar i armbandet. TyvÀrr svÀller min handled upp nÄgot, vilket gör bÀrkomforten sÀmre Àn i klockor med snabb mikrojustering - Easylink.
Vilka klockor pÄ"denna nivÄ" har microjustering? Jag tycker detta Àmne dyker upp tröttsamt ofta i GS-trÄden... Det vore informativt om det fanns information utskriven sÄ slipper fler frÄga eller kommentera just det Àmnet, som borde varit vÀl uttömt efter över 400 sidor. Köp bara de klockor som har microjustering och avstÄ GS, problemet löstTror allas handleder svÀller, i alla fall nÀr man har olika temperaturer osv. Kan va sÄ att detta Àr en dealbreaker för mig, en klocka pÄ denhÀr nivÄn borde ha mikrojustering. Har tvÄ klockor pÄ stÄllÀnk och jag vet ifrÄn de klockorna att om man inte fÄr till en helt perfekt lÀngd pÄ lÀnken sÄ behöver man anvÀnda mikrojustering.
Den dÀr ser helt fantastisk ut.Nu Àr vi redo att möta vÄren!!
Den dÀr ser helt fantastisk ut.
Detta Àr vad jag var tvungen att göra. Denna GS Àr vacker, men tyvÀrr inte sÀrskilt bekvÀm ...Vilka klockor pÄ"denna nivÄ" har microjustering? Jag tycker detta Àmne dyker upp tröttsamt ofta i GS-trÄden... Det vore informativt om det fanns information utskriven sÄ slipper fler frÄga eller kommentera just det Àmnet, som borde varit vÀl uttömt efter över 400 sidor. Köp bara de klockor som har microjustering och avstÄ GS, problemet löst
En fundering - varför inte sÀtta inte en extra halvlÀnk?Detta Àr vad jag var tvungen att göra. Denna GS Àr vacker, men tyvÀrr inte sÀrskilt bekvÀm ...
Jag förstÄr inte riktigt vad du var tvungen att göra?Detta Àr vad jag var tvungen att göra. Denna GS Àr vacker, men tyvÀrr inte sÀrskilt bekvÀm ...
Nu Àr vi redo att
Herregud. Vilken jÀdra klocka det dÀr Àr.Nu Àr vi redo att möta vÄren!!
SBGA413: https://www.grand-seiko.com/us-en/collections/sbga413gHerregud. Vilken jÀdra klocka det dÀr Àr.
Tack sÄ mycket! Jag Àr otroligt nöjd med köpet Du kommer inte bli besviken!SBGA413: https://www.grand-seiko.com/us-en/collections/sbga413g
Var en US edition only I ca. 2 Är, men slippes nÄ i Europa og resten av verden.
@SalvadorDali - Gratulerer med flott GS. Skal ha den samme selv - men mÄ vente noen uker til.
Tack sÄ mycket! Jag Àr otroligt nöjd med köpet Du kommer inte bli besviken!
Postar en bild pÄ lÀder ocksÄ:
Ăr din klocka importerad frĂ„n USA, eller har leveranserna i Europa redan kommit igĂ„ng?
Vet aldrig vad som Ă€r kutym i olika trĂ„dar med avseende pĂ„ att ge s.k. âheads upâ, sĂ„ tar tacksamt emot tillrĂ€ttavisning vid behov, men jag har - tyvĂ€rr - landat i att min SBGV019 Ă€r för stor för mig sĂ„ jag kommer lĂ„ta den vandra vidare till ett bĂ€ttre hem!Har glĂ€djen att meddela att jag fick tag pĂ„ en av de 600 SBGV019 till slut:
HÀr jÀmte min SBGX059: