Varför dÄ? Egentligen.... Jag Àr bara nyfiken men sjÀlv tycker jag i princip aldrig jag har nÄgon reell nytta av lume.Denna sbgp003 hÀnger löst, sÄ slÀnger ut en heads up hÀr. Livet utan lume Àr inget för mig just nu har jag landat i
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Varför dÄ? Egentligen.... Jag Àr bara nyfiken men sjÀlv tycker jag i princip aldrig jag har nÄgon reell nytta av lume.Denna sbgp003 hÀnger löst, sÄ slÀnger ut en heads up hÀr. Livet utan lume Àr inget för mig just nu har jag landat i
Har en liten bebis som vaknar mycket pÄ nÀtterna och jag vill dÄ kunna avlÀsa tiden snabbt. TÀnda mobilen blir för ljust och sambon kan inte sova om man har klassisk vÀckarklocka pga ljuset, sÄ klockan Àr min enda vÀnVarför dÄ? Egentligen.... Jag Àr bara nyfiken men sjÀlv tycker jag i princip aldrig jag har nÄgon reell nytta av lume.
VÀlkommen över till panerai sidanHar en liten bebis som vaknar mycket pÄ nÀtterna och jag vill dÄ kunna avlÀsa tiden snabbt. TÀnda mobilen blir för ljust och sambon kan inte sova om man har klassisk vÀckarklocka pga ljuset, sÄ klockan Àr min enda vÀn
Jag vill ju inte rÄka slÄ ihjÀl ungen nÀr jag ska vÀnda mig om i sÀngenVÀlkommen över till panerai sidan
Haha ok... Ja dÄ kan det ju vara bra med lite superluminova C1....Har en liten bebis som vaknar mycket pÄ nÀtterna och jag vill dÄ kunna avlÀsa tiden snabbt. TÀnda mobilen blir för ljust och sambon kan inte sova om man har klassisk vÀckarklocka pga ljuset, sÄ klockan Àr min enda vÀn
Sambon kunde ju inte sova dÄ...VÀlkommen över till panerai sidan
Har man sagt A fÄr man sÀga.. SGBA415.
Fick invÀnta en rimlig tidpunkt för ett foto
Mycket bra. Har du koll pÄ vilka nyare refernser som har den boetten?Har man sagt A fÄr man sÀga.. SGBA415.
Fick invÀnta en rimlig tidpunkt för ett foto
Snyggt! MÄste bara ha en SBGV245, lite svÄra att hitta just nu.Sbgv245 pÄ Hirsch Urbane gummi. BekvÀmt! Svart drar lite Ät det tristare hÄllet pÄ denna dock.
Samma hĂ€r, otroligt nöjd med denna. Sjukt bra klocka.AlltsĂ„ - denna Ă€r sĂ„ sjukt beroendeframkallande. Perfekt i Titan. Klassisk diver utan konstigheter. Ălskar visarna. Verkar vara en av modellerna som snurrat lĂ€ngst hos GS. ĂndĂ„ ser man dem nĂ€stan aldrig i nĂ„gra forum. Försökte sĂ€tta pĂ„ mig Exp2 igĂ„r. 5 min sĂ„ Ă„kte denna pĂ„ igenâŠ
HÄller extremt bra mot repor ocksÄ - right? Hade en Tissottitanare för lÀnge sedan som sÄg ut som ett krig. Denna hÄller sig mÀrkligt fin...Samma hÀr, otroligt nöjd med denna. Sjukt bra klocka.
Den hÄller sig bra. Mest spÀnnet som fÄtt lite stryk mot laptopen.HÄller extremt bra mot repor ocksÄ - right? Hade en Tissottitanare för lÀnge sedan som sÄg ut som ett krig. Denna hÄller sig mÀrkligt fin...
Tror att detta inte Àr nÄgot "vanligt" Titan. Det Àr nÄgot som gör att det Àr mer reptÄligt Àn stÄl. Men det Àr ju just det - jag gillar egentligen inte titanklockor som Àr för lÀtta. Denna har ÀndÄ en tyngd och Àr perfekt i detta material. Hade den i stÄl innan och den blev för tung för att vara bekvÀm tyckte jag,Den hÄller sig bra. Mest spÀnnet som fÄtt lite stryk mot laptopen.
Tycker Ă€ven den Ă€r klart tyngre Ă€n min Shogun som Ă€r lika stor och Ă€ven den i titan. Ăr spring drive tyngre Ă€n automat? Eller Ă€r det olika sorters titan?
AlltsÄ, den undre bilden?Quartz, vaniljeis med Bunnahabhain whisky. God fredag.
Ser ut som han hÀllt whisky över sin vaniljglass.. tror jag mÄste testa nÀr man Àr frisk igen.AlltsÄ, den undre bilden?
Jag kan inte sluta kolla pÄ den. Vad Àr det för nÄgonting?
Min första tanke var fettproppen i Londons avloppssystem. Vet att det Àr lite stört.Ser ut som han hÀllt whisky över sin vaniljglass.. tror jag mÄste testa nÀr man Àr frisk igen.
Ha, ha. Neida - det er "vaniljeglass" (de sorte prikkene er vanilje) med whisky over. BÞr prÞves hvis du liker whisky.Min första tanke var fettproppen i Londons avloppssystem. Vet att det Àr lite stört.
Men sÄ dök en klocka köpt pÄ internetauktion upp och jag blev positivt överaskad.
Skicket som var svÄrt att bedöma pÄ lite oskarpa bilder var utmÀrkt och kanterna sÄdÀr skarpa som man bara kan hitta pÄ Àldre ur som inte Àr anvÀnda mycket
eller putsade.
Jag förstÄr Seiko som numer bryter kanterna och antagligen för att dom ska se frÀsha ut under lÀngre anvÀndning men det Àr nÄt speciellt med dom hÀr Àldre.
Försökt fota sidorna med mobilen men inte lyckats fÄnga dom.
En lite trÄkig modell egentligen men...
Orsaken till inköpet var baksidan, Toshiba förtjÀnstklocka frÄn 73.
Ingen gravyr i efterhand pÄ en klocka som kan köpas i affÀr utan gjort i produktion och Seiko har flyttat serienummer, boettnummer o.s.v. till insidan av boettlocket.
Flott!Ha, ha. Neida - det er "vaniljeglass" (de sorte prikkene er vanilje) med whisky over. BĂžr prĂžves hvis du liker whisky.