• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🩁 Grand Seiko - trĂ„den

Sen gammalt att det kostar 2 starka GS-bilder för varje Rolex i den hĂ€r trĂ„den, eller hur var det @BarbaBaba? 😅

Seiko Datejust var det hĂ€r, ja đŸ„ł

97E6787F-9B54-496C-96A5-9520362B5025.jpeg

Kikar pĂ„ examensklocka och sbgw231 stĂ„r högt upp pĂ„ listan. Är det bestĂ€lla frĂ„n nĂ€tet som gĂ€ller eller gĂ„r det hitta hos svensk AD eller be dem ta hem den? Skulle vara trevligt med köpupplevelsen :)

Det hĂ€r ska bli spĂ€nnande att se hur det utvecklas. (Jag Ă€r lite osĂ€ker pĂ„ placeringen av detta inlĂ€gg. Är det lĂ€ge att byta namn till "Grand Seiko och King Seiko" trĂ„den, eller ge King Seiko en egen trĂ„d).

426CF550-ADFB-4C49-A181-B834F90FA5F1.jpeg

Kikar pĂ„ examensklocka och sbgw231 stĂ„r högt upp pĂ„ listan. Är det bestĂ€lla frĂ„n nĂ€tet som gĂ€ller eller gĂ„r det hitta hos svensk AD eller be dem ta hem den? Skulle vara trevligt med köpupplevelsen :)
Bra val! Har funnits hos KM pÄ FÀltöversten tidigare, om du bor i nÀrheten av Stockholm. Dom borde kunna bestÀlla hem den med lite rimlig framförhÄllning.

Edit: en bild pÄ min egen fÄr jag ju sÄklart knÀppa och bjuda pÄ

43B9B18D-277B-4C01-B0A0-CE692C0A8D9C.jpeg

Senast Àndrad:
JÀklar vad skarp, Àr det nya? Redan fÄtt stÀdat boett och bytt glas? HÀrliga reflektioner i silvertavlan, visa gÀrna spÀnnet!
Det Àr den nya och glaset behövde inte bytas.
Bilden luras lite och boetten ser bÀttre ut Àn den Àr pÄ det fotot.
Visserligen helt ok men tydligt anvÀnd med hel del repor och mÀrken sÄ ingen kalasklocka men trevlig brukare.

Senast Àndrad:
Gillar nya evolution 9 formsprÄket och nya 5 dagars spring drive verket Àr ju lÀckert. Om sedan white birch tavlan Àr lite lugnare pÄ denna modellen ( SLGA009) sÄ hade ju allt varit perfekt, om inte för vikten. Vart lite sugen men den gÄr tyvÀrr bort, 176g Àr inte okej.

Tillbaka
Topp