spot on BSen gammalt att det kostar 2 starka GS-bilder för varje Rolex i den hÀr trÄden, eller hur var det @BarbaBaba?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
spot on BSen gammalt att det kostar 2 starka GS-bilder för varje Rolex i den hÀr trÄden, eller hur var det @BarbaBaba?
Sen gammalt att det kostar 2 starka GS-bilder för varje Rolex i den hÀr trÄden, eller hur var det @BarbaBaba?
Det hĂ€r ska bli spĂ€nnande att se hur det utvecklas. (Jag Ă€r lite osĂ€ker pĂ„ placeringen av detta inlĂ€gg. Ăr det lĂ€ge att byta namn till "Grand Seiko och King Seiko" trĂ„den, eller ge King Seiko en egen trĂ„d).
Bra val! Har funnits hos KM pĂ„ FĂ€ltöversten tidigare, om du bor i nĂ€rheten av Stockholm. Dom borde kunna bestĂ€lla hem den med lite rimlig framförhĂ„llning.Kikar pĂ„ examensklocka och sbgw231 stĂ„r högt upp pĂ„ listan. Ăr det bestĂ€lla frĂ„n nĂ€tet som gĂ€ller eller gĂ„r det hitta hos svensk AD eller be dem ta hem den? Skulle vara trevligt med köpupplevelsen
Aldrig Ă€gt en Grand seiko men börjar bli sugen pĂ„ en med vit tavla och helst inget datum prisklass 15-20k.. helst 38mm eller större men 36 skulle kunna funkaâŠfinns ens de jag söker för de priset?
Mailade med Klockmaster fĂ€ltöversten för nĂ„gon vecka sedan och dĂ„ hade de den inne.Kikar pĂ„ examensklocka och sbgw231 stĂ„r högt upp pĂ„ listan. Ăr det bestĂ€lla frĂ„n nĂ€tet som gĂ€ller eller gĂ„r det hitta hos svensk AD eller be dem ta hem den? Skulle vara trevligt med köpupplevelsen
JÀklar vad skarp, Àr det nya? Redan fÄtt stÀdat boett och bytt glas? HÀrliga reflektioner i silvertavlan, visa gÀrna spÀnnet!Dagens.
knivskarp!Dagens.
Det Àr den nya och glaset behövde inte bytas.JÀklar vad skarp, Àr det nya? Redan fÄtt stÀdat boett och bytt glas? HÀrliga reflektioner i silvertavlan, visa gÀrna spÀnnet!
SÀljstart i mÄnadsskiftetNÀr landar nya spring drive 5 days birch i handeln?
SÄ bÄde SBGA413 og SLGA009 (White Birch med Spring Drive) hos AD i ettermiddag. Flotte klokker - men holder en knapp pÄ 62GS-urkassen (boetten).
Henter en SBGA413 pÄ tirsdag.
Heldigvis korte kÞer og kort ventetid.Kul att höra att leveranserna av SBGA413 har börjat. Jag stÄr pÄ kö...
Tavlan ser riktigt bra ut, bra bilder!Debut för Minamo
Den ser bÀttre ut i verkligheten. Bilderna gör den inte rÀttvisa men tackTavlan ser riktigt bra ut, bra bilder!
SLGH009 var ju riktigt trevlig.To ny GS i natt: SLGA013 og SLGH009.
SÄ bÄde SBGA413 og SLGA009 (White Birch med Spring Drive) hos AD i ettermiddag. Flotte klokker - men holder en knapp pÄ 62GS-urkassen (boetten).
Henter en SBGA413 pÄ tirsdag.
Takk. Flott GS, ja. Dette er en gave til madammen - og blir hennes klokke og ikke min. Kanskje jeg kan lÄne den av og til.Grattis! Det Àr en fantastisk klocka
Takk. Flott GS, ja. Dette er en gave til madammen - og blir hennes klokke og ikke min. Kanskje jeg kan lÄne den av og til.
Oopss. Neida - mer unisex.Menar du att det Àr en tjejklocka jag har??
Fick precis ett hjÀrthuggSBGA127. Favoritboetten.