Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Grattis
Fler bilder tack!
HÀr kommer en liten bildkavalkad! Den Àr riktigt fin, och Àlskar boett och storlek! Tavlan Àr grym, men om jag fÄr vara petig sÄ hade jag önskat en Ànnu blÄare tavla, i vissa ljus och vinklar ser den nÀstan vit ut.Fler bilder tack!
Ăverdrivet fin!HĂ€r kommer en liten bildkavalkad! Den Ă€r riktigt fin, och Ă€lskar boett och storlek! Tavlan Ă€r grym, men om jag fĂ„r vara petig sĂ„ hade jag önskat en Ă€nnu blĂ„are tavla, i vissa ljus och vinklar ser den nĂ€stan vit ut.
Har köpt tre lÀder frÄn Delugs, sÄ kommer testat framöver. Tror den kan bli riktigt bra pÄ lÀder och fÄ en dressig look
Och slutligen en bild pĂ„ SBGP017 med sitt syskon, SBGP015 ïž
Snart har du en sjĂ€lvĂverdrivet fin!
SÄ snabbt?!Snart har du en sjÀlv
Njaa inte riktigt va han kanske kan fÄ joina SBGP017-gÀnget ÀndÄ!SÄ snabbt?!
Wow, den Àr verkligen perfekt!!HÀr kommer en liten bildkavalkad! Den Àr riktigt fin, och Àlskar boett och storlek! Tavlan Àr grym, men om jag fÄr vara petig sÄ hade jag önskat en Ànnu blÄare tavla, i vissa ljus och vinklar ser den nÀstan vit ut.
Har köpt tre lÀder frÄn Delugs, sÄ kommer testat framöver. Tror den kan bli riktigt bra pÄ lÀder och fÄ en dressig look
Jag antar att det Àr en smaksak - jag tycker att skiftningen mot det ljusare Àr det som gör den grym. Plus strukturen i tavlan. Plus boett och glasbaksida.HÀr kommer en liten bildkavalkad! Den Àr riktigt fin, och Àlskar boett och storlek! Tavlan Àr grym, men om jag fÄr vara petig sÄ hade jag önskat en Ànnu blÄare tavla, i vissa ljus och vinklar ser den nÀstan vit ut.
Ja Ä andra sidan blir den vÀldigt stilren och passar till det mesta med en ljus tavla. De har verkligen fÄtt mÄnga rÀtt med den hÀr!Jag antar att det Àr en smaksak - jag tycker att skiftningen mot det ljusare Àr det som gör den grym. Plus strukturen i tavlan. Plus boett och glasbaksida.
Den ser verkligen kalas ut. Jag hade helt missat att den har glasbaksida. Kul att de gjort sÄ med ytterligare en kvartsmodell.HÀr kommer en liten bildkavalkad! Den Àr riktigt fin, och Àlskar boett och storlek! Tavlan Àr grym, men om jag fÄr vara petig sÄ hade jag önskat en Ànnu blÄare tavla, i vissa ljus och vinklar ser den nÀstan vit ut.
Ja det var vÀldigt kul med en glasbaksida pÄ en quartz-klocka. Snart kan nog @A_K svara dig.Den ser verkligen kalas ut. Jag hade helt missat att den har glasbaksida. Kul att de gjort sÄ med ytterligare en kvartsmodell.
AngÄende fÀrgen pÄ urtavlan: Jag undrar om den Àr lika mycket blÄ som SBGA413 Àr rosa, det vill sÀga nÀstan silver?
Ăr det nĂ„gon som hanterat bĂ„da dessa i verkligheten och kan svara pĂ„ detta?
42k listar den pÄ. SÄlde slut pÄ under 2 timmar pÄ GS webbshop men gÄr sÀkerligen att hitta hos olika AD:s runtom i vÀrlden. I Sverige var det ingen som helst möjlighet till prut, utan listpris som gÀllde.Vad Àr listpris för SBGP017?
42k listar den pÄ. SÄlde slut pÄ under 2 timmar pÄ GS webbshop men gÄr sÀkerligen att hitta hos olika AD:s runtom i vÀrlden. I Sverige var det ingen som helst möjlighet till prut, utan listpris som gÀllde.
Det blÄ bandet blev verkligen en hit!Idag haf jag justerat lÀnken. GS Àr grymma men fasen vilket pill att fÄ til lÀnken⊠Men nu sitter den som en smÀck!
Passade Àven pÄ att testa lite olika lÀder frÄn Delugs (ni fÄr blunda för att det mörkbruna hamnade upp och ned⊠skyller pÄ att jag var lite trött i skallen efter lÀnkfix). Tycker att blÄtt blev bÀst, matchar sekundvisaren och GS-logo bra.
PÄ mÄndag kan jag ge ett bÀttre svar pÄ din frÄga. Men av att bara ha bilder att utgÄ ifrÄn gÀllande SPBG017 sÄ ser det blÄa mer blÄtt ut Àn vad SBGA413 Àr rosa. Mycket mer faktiskt.Den ser verkligen kalas ut. Jag hade helt missat att den har glasbaksida. Kul att de gjort sÄ med ytterligare en kvartsmodell.
AngÄende fÀrgen pÄ urtavlan: Jag undrar om den Àr lika mycket blÄ som SBGA413 Àr rosa, det vill sÀga nÀstan silver?
Ăr det nĂ„gon som hanterat bĂ„da dessa i verkligheten och kan svara pĂ„ detta?
Jag Àr lite sugen pÄ en fint ljusblÄ med 44GS-boett, men om den Àr lika silvrig som min SBGA413, sÄ kanske de blir för lika varandra.
Stort grattis, visst Àr den grym!?Efter en massa strul med PostNord och runtskickade av paketet kunde jag idag Àntligen hÀmta ut det. Den Àr sÄ bra!!
Ref: SBGP017
Tackar! Ja, den Àr fantastisk! Och grattis sjÀlv har lÀngtat efter en 30-Ärspresent sen i februari och den hÀr checkar av alla boxar!Stort grattis, visst Àr den grym!?
Du Àr nog faktiskt nummer 4! Kul att vi Àr sÄ mÄnga som slagit till pÄ den
Nummer tre pÄ forumet?
Japp, sÄ vitt jag vet sÄ Àr vi fyra nuDu Àr nog faktiskt nummer 4! Kul att vi Àr sÄ mÄnga som slagit till pÄ den
De fyra musketörernaDu Àr nog faktiskt nummer 4! Kul att vi Àr sÄ mÄnga som slagit till pÄ den