• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🩁 Grand Seiko - trĂ„den

image.jpg

jag kör vidare pÄ min nye kompis frÄn augusti 1970.

Snygg :D MÄste jag vissa upp mitt nytillskott dÄ ocksÄ! SBGN007, hÀrligt grön!
Jag sneglade pĂ„ den jag med, och var bra nĂ€ra pĂ„ att knipa den, men hade en önskan om blĂ„ tavla - letade egentligen efter sbgn005. SĂ„ nĂ€r denna 009:a kom ut nyligen, ocksĂ„ hĂ€r pĂ„ KS, sĂ„ blev det snabbt avklarad affĂ€r. BĂ„da Ă€r vĂ€ldigt lĂ€ckra, absolut. Den lilla guldstjĂ€rnan pĂ„ din Ă€r en extra liten trevlig detalj jag inte hade tackat nej till. 👍

Skulle vara uppskattat om du kunde skriva med ref nr pĂ„ klockorna du lĂ€gger upp. Dom Ă€r intressanta 😊

Vet inte ref numret och orkar inte leta I gamla kataloger.
Numret man brukar anvÀnda Àr det som stÄr pÄ tavlan.
I vardagligt tal sÀger man bara GS Special om den hÀr.

Edit, den som Àr intresserad av referensnummer pÄ Àldre Seikos kan hitta dom hÀr, https://www.plus9time.com/seiko-catalogs

Senast Àndrad:
Blivit överförtjust i SBGH273 och glad över att den inte lĂ€ngre Ă€r us-only. Är inte tillrĂ€ckligt ofta hos GS Ă„terförsĂ€ljare sĂ„ frĂ„gar hĂ€r: finns denna ofta inne i butikerna, eller Ă€r det slump/bestĂ€llning som gĂ€ller?

Blivit överförtjust i SBGH273 och glad över att den inte lĂ€ngre Ă€r us-only. Är inte tillrĂ€ckligt ofta hos GS Ă„terförsĂ€ljare sĂ„ frĂ„gar hĂ€r: finns denna ofta inne i butikerna, eller Ă€r det slump/bestĂ€llning som gĂ€ller?
Testa maila Klockmaster i Sthlm. SÄ fÄr du sÀkrast svar pÄ din frÄga.
[email protected]
[email protected]
Dom brukar vara snabba pÄ att svara,

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp