Kugghjul
Silver
RÀtta mig om jag har fel, men eftersom du citerar mig i ditt inlÀgg sÄ gick jag tillbaka för att se vad jag hade svarat pÄ. Din frÄga var typ "OJ! Jag Àr lite förvÄnad att de verkar ha JDM klockor? Hur kan detta komma sig?" Jag svarade vad jag tror... Nu har du istÀllet citerat mitt svar till dig med att berÀtta för mig vad du sjÀlv tror?!? Du har dessutom bifogat en tabell och nÄgon slags uppmaning att kontrollera om du har koll pÄ dina fakta "Har jag fattat och eller skrivit nÄgot fel hÀr, ur tex vetenskaplig synvinkel, sÄ pÄpeka det gÀrna! Det Àr otroligt hur snabbt man glömmer saker man kunde vÀldigt bra tidigare!" som nÄgon slags svar pÄ min uppfattning om titan?! Jag förstÄr inte riktigt ditt inlÀgg men berömmer anstrÀngningen du gjort för att verka kunnig trots att det var du som stÀllt en frÄga ifrÄn början, och en bild pÄ hur dina skruvar som var pÄ vÀg ut tycker jag fortfarande du kan bjuda pÄ (mÀrkligt att du vill pÄpeka att det Àr Seiko som ingÄr i GS, med nÄgon hÀnvisning till Toyota, och inte tvÀrt om? Men det var kanske ett citat Àmnat @yonsson ?)
Jag hoppas du inte tar detta pÄ fel sÀtt, men jag förstÄr inte varför jag blev citerad (och jag vill gÀrna se en bild pÄ ditt lÄs) Pease !
Jag bemöter din Äsikt kring varför jdm modeller inte sÀljs globalt, inte varför klockorna fanns hos en viss Äf.
&
Ser du inte att jag citerar en mÀngd anvÀndare i mitt inlÀgg?, allt e inte svar till dig.
För sent, loctite-at o iskruvat!Ja nu vill vi faktiskt se bilden pÄ ditt lÄs och skruvarna @Kugghjul
Inget, köpreken var allmÀnt riktad.Vad vet du om mina klockverktyg?