SÄdÀr ja, snyggt! Nu kommer du snart Äka pÄ armbands-sjukan dÄ den dÀr klockan gör sig otroligt bra pÄ en uppsjö band . RÀtt var det Àr har du X antal nya band pÄ posten att hÀmta ut hehe.Tadaaa!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
SÄdÀr ja, snyggt! Nu kommer du snart Äka pÄ armbands-sjukan dÄ den dÀr klockan gör sig otroligt bra pÄ en uppsjö band . RÀtt var det Àr har du X antal nya band pÄ posten att hÀmta ut hehe.Tadaaa!!
SÄdÀr ja, snyggt! Nu kommer du snart Äka pÄ armbands-sjukan dÄ den dÀr klockan gör sig otroligt bra pÄ en uppsjö band . RÀtt var det Àr har du X antal nya band pÄ posten att hÀmta ut hehe.
Reflektionen i glaset fĂ„r mig att tĂ€nka hur klockrent det skulle varit med lĂ€ngsgĂ„ende facetter pĂ„ glaset pĂ„ den klockanâŠMycket nöjd över SBGX089 som blev steget in i Grand Seiko för min del. HĂ€r med vid Como-sjön.
SÄdÀr ja, snyggt! Nu kommer du snart Äka pÄ armbands-sjukan dÄ den dÀr klockan gör sig otroligt bra pÄ en uppsjö band . RÀtt var det Àr har du X antal nya band pÄ posten att hÀmta ut hehe.
Wow, sjukt bra combo. MÄste införskaffas, vart Àr den ifrÄn?
Den dĂ€r Ă€r sĂ„ jĂ€vla fin! Ref?LĂ€ste trĂ„den och började fundera pĂ„ vad jag hade pĂ„ handledenâŠ
Vad Àr det för lÀnk?SBGP015
OriginallÀnk, AA1Y-B-FVad Àr det för lÀnk?
Vad Àr det för band? Ser schysst ut!Fyfan vad bra
Gs oemVad Àr det för band? Ser schysst ut!
Den har inte varit pÄ min radar förr men jag förstÄr dig precis. Hur kan nÄgot sÄ enkelt fÄ en att kÀnna sÄ mycketHar kÀrat ner mig i sbgw231. Har vi nÄgon sÄdan i trÄden, och som kan tÀnkas dela med sig av lite trevliga bilder?
Precis. Vacker i all sin enkelhet.Tjing pÄ om det dyker upp en till salu hÀr pÄ KSDen har inte varit pÄ min radar förr men jag förstÄr dig precis. Hur kan nÄgot sÄ enkelt fÄ en att kÀnna sÄ mycket
Rekommenderar den varmt! TvÄ gamla bilder hittade jag i arkiven ocksÄHar kÀrat ner mig i sbgw231. Har vi nÄgon sÄdan i trÄden, och som kan tÀnkas dela med sig av lite trevliga bilder?
Tackar, fantastisk! Verkat Àven vara ett riktigt strap monster? Vill du dela med dig av storlek pÄ handled?Rekommenderar den varmt! TvÄ gamla bilder hittade jag i arkiven ocksÄ