Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ăh, slĂ€ng skyflaken pĂ„ ett nato sĂ„ har du din vardagsbeaterTjena gĂ€nget!
Efter att ha införskaffat mig min första GS (SBGA704G aka. âSkyflakeâ) sĂ„ skulle jag vilja införskaffa mig en Grand Quartz som vardagsklocka och dĂ„ gĂ€rna 9943-8000. NĂ„gon som har ett tips pĂ„ hur man ska gĂ„ tillvĂ€ga? LĂ€st nĂ„got om âjapamart.comâ som jag kikat pĂ„ lite.
Tacksam för respons!
SĂ„ sant, sĂ„ sant! Riktigt lĂ€ckertĂh, slĂ€ng skyflaken pĂ„ ett nato sĂ„ har du din vardagsbeater
Fin. Börjar tycka att det var ett dÄligt beslut att inte köpa en nÀr jag hade chansen.Inleder dagen med GS
Hojta till nÀr du vill bli av med bandetInleder dagen med GS
Absolut, har ett grÄtt Molequin pÄ vÀg in, sÄ om det vill sig vÀl sÄ kanske det ljusbruna Äker vidare till dig snartHojta till nÀr du vill bli av med bandet
Du tar sÄ jÀkla bra kort mÄste jag sÀga, hatten avSBGN005. Enkel og grei GS.
Takker og bukker.Du tar sÄ jÀkla bra kort mÄste jag sÀga, hatten av
Japp, 2014.Wako vilket stÀlle, det skulle man vilja besöka om man Àr Japan nÄgon gÄng. NÄgon som varit dÀr?
Wako vilket stÀlle, det skulle man vilja besöka om man Àr Japan nÄgon gÄng. NÄgon som varit dÀr?
Tre forhold:Vad Ă€r anledningen, om det nu finns nĂ„gon, till att GS har sina lĂ€derband Ă„t âfel hĂ„llâ? AlltsĂ„ spĂ€nnet nedĂ„t istĂ€llet för uppĂ„t
Fantastisk klockaSBGA229 och lite kaffe.
Tack! Tycker det jag med.Fantastisk klocka
Riktigt sugen pĂ„ en sĂ„dan! Efter att ha köpt sin första GS sĂ„ Ă€r man sugen pĂ„ att sĂ€lja av sin Sub dĂ„ dessa hĂ„ller högre finish. Synd bara att man har âför smĂ„â handlederSBGA229 och lite kaffe.