Ăr det bara jag som Ă€r morgontrött eller gĂ„r tavlan mot rosa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ibland ser man vad man vill se Fin klocka iaf, som vanligtDu Àr morgontrött
Jag ser inget rosa.
Tavlan Àr silverfÀrgad men möjligen spelar reflektioner frÄn vÀggen bakom in, speciellt pÄ visarna, Seiko och GS logon.
DÄ Àr vi tvÄ som Àr morgontröttaDu Àr morgontrött
Jag ser inget rosa.
Tavlan Àr silverfÀrgad men möjligen spelar reflektioner frÄn vÀggen bakom in, speciellt pÄ visarna, Seiko och GS logon.
Snarare 3 st, tycker ocksÄ den sÄg ut att gÄ mot rosa och det var förbaskat snyggt. Men dÄ Àr det bara reflektioner i den grymma tavelstrukturenDÄ Àr vi tvÄ som Àr morgontrötta
Vackert! Vad har du kul pÄ radarn?SBGN003 omgiven av höstfÀrger idag. PÄ mÄndag fÄr den kanske sÀllskap av en till GS
- Blir en resa till Klockmaster Globen nÀsta vecka, om jag tar med nÄt hem kommer det bilder hÀrVackert! Vad har du kul pÄ radarn?
SÀtter mina pengar pÄ att det blir en sbgn027!- Blir en resa till Klockmaster Globen nÀsta vecka, om jag tar med nÄt hem kommer det bilder hÀr
- Hur mycket har duSÀtter mina pengar pÄ att det blir en sbgn027!
Ser vÀldigt trevlig ut! Hade inte du en liknande modell ute nyss pÄ K&S eller har du köpt av dig sjÀlv?Fick hem ett nytt band frÄn Delugs, blev ovÀntat bra faktiskt. Var skeptisk innan dÄ det Àr grön/grÄtt
SÄ nu har jag nÄgot mer som jag kan alternera med det ljusbruna Delugs-lÀdret
Liknande, hmm vad pratar du om⊠Kan jag inte minnas?Ser vÀldigt trevlig ut! Hade inte du en liknande modell ute nyss pÄ K&S eller har du köpt av dig sjÀlv?
Hsr kollat GS i bÄde Australien och Singapore, RÀtt deprimerande att de flesta modeller som Àr intressanta (inom min budget) finns via KlockmÀster (cred till dem) och iom kronkursen sÄ Àr det samma pris eller billigare i Sverige.
Riktigt vacker den dÀrFick hem ett nytt band frÄn Delugs, blev ovÀntat bra faktiskt. Var skeptisk innan dÄ det Àr grön/grÄtt
SÄ nu har jag nÄgot mer som jag kan alternera med det ljusbruna Delugs-lÀdret
Underbar, grattis!Lovade bild om det blev nÄt köp pÄ Klockmaster Globen i veckan.
à kte hem med den hÀr pÄ handleden ikvÀll.
Mycket nöjd sÄ hÀr lÄngt
Lite speciellt ljus framhÀver tavlan samt den blÄ fÀrgen. Tavlan skiftar frÄn nÀrmast silver till blÄtt i olika ljus.
Fler bilder och Äsikter kommer förstÄs framöver.
Hehe kan förstÄ kÀnslan. Har spanat pÄ GS sedan jag sist var hÀr innan pandemin. SÄ hade höga förhoppningar nu. Men det blev ju lite antinklimax. Ska försöka kolla in lite vintage i Singapore pÄ vÀgen hem.Liknande, hmm vad pratar du om⊠Kan jag inte minnas?
Haha sĂ„lde en exakt likadan, saknade den och köpte en oanvĂ€nd nĂ„gra dagar senare Ja det Ă€r inte direkt nĂ„got fyndlĂ€ge att shoppa utomlands numeraâŠ
Men med det sagt sÄ Àr det pÄ tiden att du skaffar dig en GS! Finns sÄ mÄnga fina att vÀlja pÄ.
Grattis, bra köp ïžLovade bild om det blev nĂ„t köp pĂ„ Klockmaster Globen i veckan.
à kte hem med den hÀr pÄ handleden ikvÀll.
Mycket nöjd sÄ hÀr lÄngt
Lite speciellt ljus framhÀver tavlan samt den blÄ fÀrgen. Tavlan skiftar frÄn nÀrmast silver till blÄtt i olika ljus.
Fler bilder och Äsikter kommer förstÄs framöver.
Har bara hanterat i butik, men sÄ sjukt trevlig. Otroligt vÀlbalanserad design, och den lÀgger sig vÀldigt naturligt pÄ handleden. 5/5 i betygHar vi nÄgon SBGE285 i trÄden som kan dela med sig av lite bilder och upppevelse?
Tack för input! Tycker den verkligen ser supertrevlig ut. Vart kikade du pÄ den?Har bara hanterat i butik, men sÄ sjukt trevlig. Otroligt vÀlbalanserad design, och den lÀgger sig vÀldigt naturligt pÄ handleden. 5/5 i betyg
Snyggt! Ăr det en Forstner-lĂ€nk?#crotchshot
Bulang&sonSnyggt! Ăr det en Forstner-lĂ€nk?