• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🩁 Grand Seiko - trĂ„den

C5090C38-6CFA-42DF-8265-84F1CD441CB1.jpeg
Är det bara jag som Ă€r morgontrött eller gĂ„r tavlan mot rosa?

Fick hem ett nytt band frĂ„n Delugs, blev ovĂ€ntat bra faktiskt. Var skeptisk innan dĂ„ det Ă€r grön/grĂ„tt😁
DB5F6A87-49EA-45D6-8CBA-2A9FB3DC889A.jpeg

SÄ nu har jag nÄgot mer som jag kan alternera med det ljusbruna Delugs-lÀdret
1A92B64F-5C8B-4362-A093-9EB0920F863D.jpeg
Ser vĂ€ldigt trevlig ut! Hade inte du en liknande modell ute nyss pĂ„ K&S eller har du köpt av dig sjĂ€lv? 😂

Hsr kollat GS i bĂ„de Australien och Singapore, RĂ€tt deprimerande att de flesta modeller som Ă€r intressanta (inom min budget) finns via KlockmĂ€ster (cred till dem) och iom kronkursen sĂ„ Ă€r det samma pris eller billigare i Sverige. 😕

Ser vĂ€ldigt trevlig ut! Hade inte du en liknande modell ute nyss pĂ„ K&S eller har du köpt av dig sjĂ€lv? 😂

Hsr kollat GS i bĂ„de Australien och Singapore, RĂ€tt deprimerande att de flesta modeller som Ă€r intressanta (inom min budget) finns via KlockmĂ€ster (cred till dem) och iom kronkursen sĂ„ Ă€r det samma pris eller billigare i Sverige. 😕
Liknande, hmm vad pratar du om
 Kan jag inte minnas?😜

Haha sĂ„lde en exakt likadan, saknade den och köpte en oanvĂ€nd nĂ„gra dagar senare😂 Ja det Ă€r inte direkt nĂ„got fyndlĂ€ge att shoppa utomlands numera

Men med det sagt sÄ Àr det pÄ tiden att du skaffar dig en GS! Finns sÄ mÄnga fina att vÀlja pÄ.

Lovade bild om det blev nÄt köp pÄ Klockmaster Globen i veckan.
Åkte hem med den hĂ€r pĂ„ handleden ikvĂ€ll.
Mycket nöjd sĂ„ hĂ€r lĂ„ngt 🙂
Lite speciellt ljus framhÀver tavlan samt den blÄ fÀrgen. Tavlan skiftar frÄn nÀrmast silver till blÄtt i olika ljus.
Fler bilder och Äsikter kommer förstÄs framöver.

49863FFE-A170-4BCF-A090-F1B6FB0C62EB.jpeg

Lite speciellt ljus framhÀver tavlan samt den blÄ fÀrgen. Tavlan skiftar frÄn nÀrmast silver till blÄtt i olika ljus.

Underbar, grattis!

Liknande, hmm vad pratar du om
 Kan jag inte minnas?😜

Haha sĂ„lde en exakt likadan, saknade den och köpte en oanvĂ€nd nĂ„gra dagar senare😂 Ja det Ă€r inte direkt nĂ„got fyndlĂ€ge att shoppa utomlands numera

Men med det sagt sÄ Àr det pÄ tiden att du skaffar dig en GS! Finns sÄ mÄnga fina att vÀlja pÄ.
Hehe kan förstÄ kÀnslan. Har spanat pÄ GS sedan jag sist var hÀr innan pandemin. SÄ hade höga förhoppningar nu. Men det blev ju lite antinklimax. Ska försöka kolla in lite vintage i Singapore pÄ vÀgen hem.

RĂ€tt sugen pĂ„ den gröna eller GMT’n jag postade ovan. GMT’n var riktigt bra.

Grattis, bra köp ⭐

Tillbaka
Topp