det Àr en kanon modell, och jag instÀmmer med att den skulle vara den perfekta OWG klockanJag som blev vÀldigt intresserad av klockan men Àr ganska okunnig: vad Àr det han missar? nyfiken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
det Àr en kanon modell, och jag instÀmmer med att den skulle vara den perfekta OWG klockanJag som blev vÀldigt intresserad av klockan men Àr ganska okunnig: vad Àr det han missar? nyfiken
Dina bilder Àr magi rakt igenom!MÄtte ta frem SBGH271, siden det er höst.
Klockrent, matchade riktigt bra och som du sÀger fÄr det tavlan att se riktigt krÀmig och go utMötte upp @Limeee igÄr och köpte tvÄ delugs band till min Sbgw231. Detta satt riktigt bra och fick tavlan att se Ànnu mer cremefÀrgad ut
Fantastiskt vackert! Min absoluta favorit nÀr det kommer till GS.Mötte upp @Limeee igÄr och köpte tvÄ delugs band till min Sbgw231. Detta satt riktigt bra och fick tavlan att se Ànnu mer cremefÀrgad ut
Tackar!Fantastiskt vackert! Min absoluta favorit nÀr det kommer till GS.
- En av de bÀsta (pÄ annat band )!SBGV245 i inte fantastiskt ljus.
/B
Tack och vad rekommenderar du dÄ?- En av de bÀsta (pÄ annat band )!
Personligen skulle jag köra den pÄ sailcloth band i valfri fÀrg. Tror den tar rÀtt mycket!Tack och vad rekommenderar du dÄ?
Inget fan av originalbandet/spÀnnet och lÀnken Àr inte gratis. Förslag vÀlkomnas!
/B
- Jag tycker den Àr snyggast pÄ originalbandet, men sÄnt hÀr Àr ju en smaksak. Har sett den pÄ lÀnk, men tycker inte det Àr lika snyggt. NÄn typ av sailcloth eller canvas kanske?Tack och vad rekommenderar du dÄ?
Inget fan av originalbandet/spÀnnet och lÀnken Àr inte gratis. Förslag vÀlkomnas!
/B