Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Gratulerer.Jag har inte tittat in hÀr pÄ lÀnge, men nu har jag en bra anledning
SLGA009.
Tack!Gratulerer.
SÄ jÀdrans vass! Ser ut att sitta perfekt ocksÄ.Jag har inte tittat in hÀr pÄ lÀnge, men nu har jag en bra anledning
SLGA009.
Sjukt stabil samling - bara en dykare som fattas!Da var man mest sannsynlig i mÄl med samlingen nÄr det gjelder moderne GS. Hi-Beat. Spring Drive. Manuelt urverk. Quartz. Ulike farger pÄ urskivene. Tre av klokkene har 19mm lug width, sÄ lÊr-/alligatorreimer kan switches mellom dem.
SÄ braJag har inte tittat in hÀr pÄ lÀnge, men nu har jag en bra anledning
SLGA009.
Ser bra ut! Hoppas du fÄr hem den snabbtMin sjÀtte GS. Denna gÄngen en SBGX055. En missförstÄdd och lite udda skapelse som jag bara mÄste fÄ prova. Kantigt kronskydd och mjuka index som ser ut som smÄ torpeder. Vad kan liksom bli fel med kÀnslan av att vara unik och nördig. Har inte sett en sÄdan pÄ KS iaf. BestÀllde den frÄn Japan för en vecka sedan och nu har den lÀmnat Köln mot Sverige. Bilder hoppas jag kunna posta pÄ tisdag/onsdag nÀsta vecka.
Momsen betald i början pÄ veckan sÄ nu hoppas jag den inte fastnar nÄgonstans.Ser bra ut! Hoppas du fÄr hem den snabbt
Riktigt fin! Referens Sbgf027?En "ny" klocka jag blivit lite kÀr i
Kan rekommendera Molequins bottle green band! Har det pÄ min SBGN007!Larvigt nöjd. Nu börjar jakten pÄ gröna band.
Grattis, sĂ„g riktigt fin ut! Ăr den i titan eller stĂ„l?HĂ€mtat ut ett paket frĂ„n Japan idag. SBDX055 frĂ„n dec 2012. I ett sĂ„ fint skick att jag blir tĂ„rögd. Att den sedan Ă€r fullset Ă€r ju inte helt vanligt frĂ„n Japan pĂ„ lite Ă€ldre klockor. Lite sliten text pĂ„ sammetsboxen och kantsliten ytterbox i papp men, men⊠Dock hoppar sekundvisaren 2 sek Ă„t gĂ„ngen sĂ„ batteribyte och tĂ€thetstest nĂ€sta. BĂ€rs perfekt pĂ„ min handled, 18,5 cm, med alla lĂ€nkbitar.
StĂ„lGrattis, sĂ„g riktigt fin ut! Ăr den i titan eller stĂ„l?
NÄgon som kan identifiera denna? Köpt för typ 10 Är sedan hÀr pÄ forumet till frugan.
Lite vad jag kommer fram till ocksÄEn sbgx011?
Kan det ju inte vara eftersom sbgx011 inte har datum. Sbgx007 Àr det nog.