Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Har du nÄgra jÀmförelsebilder?Downlights (halogen) gir klare farger i urskivene og sparkly visere og timemarkÞrer. Annet mer vanlig/diffust innelys og lamper gjÞr at alle klokker ser like ut.
Nei, dessverre.Har du nÄgra jÀmförelsebilder?
SĂ„Ă„Ă„Ă„Ă„ vacker
Takk. Her i ettermiddagssol i dag.SĂ„Ă„Ă„Ă„Ă„ vacker
Snyggt! Vilken modell frÄn Delugs Àr det?Mötte upp @Limeee igÄr och köpte tvÄ delugs band till min Sbgw231. Detta satt riktigt bra och fick tavlan att se Ànnu mer cremefÀrgad ut
Det Àr dettaSnyggt! Vilken modell frÄn Delugs Àr det?
Jag har bara mÀrkt max 1 sekunds avvikelse sedan jag köpte min 2018, har stÀllt om den ett par gÄnger men det sÀger nÄgot om hur bra den hÄller tiden.Skulle stille SBGN005 én time tilbake i dag, og det er helt crazy - fordi den gÄr med 0 sekunders avvik etter alle disse mÄnedene. Kjekt med en 9F quartz GMT man kan stille timeviser separat uten Ä stoppe sekundviseren (hacking).
NÄr jeg hentet SBGW231 hos AD tidligere denne uken, sÄ tenkte jeg at den originale reimen ikke var noe sÊrlig - da i forhold til en litt tykkere alligatorreim fra 3. part.
MEN - jeg tok skammelig feil.
Originalreima er super comfy!
Ja, anbefales Ä prÞve. Veeeeeldig komfortabelt. Har du en deployant eller butterfly clasp fra en annen GS (16mm pÄ clasp), sÄ er man i mÄl her.Har ocksÄ det bandet till min, men aldrig anvÀnt det. Kanske ska ge det ett försök
Grym! Trodde du endast körde G-shock.Omg lÀngesen denna Äkte pÄ.
Grym! Trodde du endast körde G-shock.
Hvis man kun skulle ha Ă©n GS -> denne SBGH273.
Hi-Beat urverk -> Hi-Beat hjerteslag/puls.
Och vÀldigt fin klockaHvis man kun skulle ha én GS -> denne SBGH273.
Hi-Beat urverk -> Hi-Beat hjerteslag/puls.