Adam2021
Basic
Sbga415 taisetsu.. Oh, man,.. thatâs a beauty!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Sbga415 taisetsu.. Oh, man,.. thatâs a beauty!!!
Kan den hÀr vara nÄgot kanske?Lite sugen pÄ att slutligen hoppa in i Grand Seiko-vÀrlden och testa nÄgot enkelt. Var letar man lÀmpligen efter nÄgot instegsobjekt för upp till 15 tkr ca? Finns mycket pÄ Chrono24 men ofta Àr lÀnkarna korta och verkar svÄrt att fÄ tag i lÀnkbitar till exempelvis en SBGX063? NÄgon som har tips?
Tack! SÄg den ocksÄ. Lite oklart med skicket bara men jag har bett om lite fler bilder. FÄr se om nÄgon annan slÄr till före.Kan den hÀr vara nÄgot kanske?
JÀttefin kombo!Gillar det hÀr bandet, mjukt och i bra kvalitet, kÀnns vÀldigt prisvÀrt. Personligen gillar jag detta mer Àn Barton, om man ser till gummit, keeper etc.
Bifogar lite bilder pÄ passformen. Sluter vÀl mot boetten, inte hela vÀgen upp men helt klart good enough IMO. Kör man gummi eller annat band som inte Àr boettanpassat blir ju glappet i höjd Ànnu större i och med att lugghÄlen sitter lÄngt ned mot handleden. Summa summarum, helt klart vÀrt pengarna och bra alternativ till lÀnken för denna klocka. KrÀvs runda bandstift för att fÄ pÄ plats, vÀrt att nÀmna.
SÄldes innan han fick fram fler bilder till mig. Fördömt. VÄgade inte chansa för det sÄg ut som ett hack i ena bandhornet men uppenbarligen var nÄgon mer riskbenÀgen Àn jag.Tack! SÄg den ocksÄ. Lite oklart med skicket bara men jag har bett om lite fler bilder. FÄr se om nÄgon annan slÄr till före.
Hade sjÀlv inte köpt den dÀr innan jag sett fler bilder, det kommer fler chanserSÄldes innan han fick fram fler bilder till mig. Fördömt. VÄgade inte chansa för det sÄg ut som ett hack i ena bandhornet men uppenbarligen var nÄgon mer riskbenÀgen Àn jag.
Tack för det moraliska stödet. Jag letar vidareâŠHade sjĂ€lv inte köpt den dĂ€r innan jag sett fler bilder, det kommer fler chanser
Missade den! F*n!Vafasen om ingen klipper den hÀr för 20k snart sÄ mÄste ju nÀstan jag göra det, galet bra pris
Avslutad - Grand Seiko SBGN003 PB
Hej KS! Semesterbump, 20000kr prutat och klart! SÀljer hÀrmed en kalasfin SBGN003, Klockan Àr uttagen 12/1-2022 sÄ snart ett Är. Skicket Àr vÀldigt fint, nÄgra enstaka smÄ smÄ hairlines pÄ boett och nÄgra pÄ lÀnk. Men överlag riktigt fin! Inga djupa mÀrken eller dings. TidshÄllningen Àr ju...klocksnack.se
Tror de ja att du gÄr julgÄva sÄ mÄnga GS som du harJulegave fra GS AD.
NATO funkar alltid, tycker jag. Speciellt nÀr den drar upp GMT visaren.VÀldigt bekvÀm som den Àr men nÄgon hÀr som har tips pÄ andra band?
Gillar tyvÀr inte Nato förutom nÀr jag klipper bort dubbeldelen.NATO funkar alltid, tycker jag. Speciellt nÀr den drar upp GMT visaren.
Tja - denne var ikke sÄ dum: Mugatoo A7.3 Black Cordura StrapVÀldigt bekvÀm som den Àr men nÄgon hÀr som har tips pÄ andra band?
BÄda va ju super stort tackTja - denne var ikke sÄ dum: Mugatoo A7.3 Black Cordura Strap
Eller et single-pass nylon som vist her kan jo fungere:
Jag tror banne mig att detta Àr min favorit GS av alla de har....SBGH271.