Har faktiskt aldrig provat min pÄ band, tÀnker att klockan Àr för hög för att det ska se bra ut.Sbgx263
Passade riktigt bra pÄ lÀder ocksÄ
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Har faktiskt aldrig provat min pÄ band, tÀnker att klockan Àr för hög för att det ska se bra ut.Sbgx263
Passade riktigt bra pÄ lÀder ocksÄ
Tackar! En frÄga bara angÄende tavlan. Den Àr ju uppenbarligen vÀldigt mörk och i ljuset lite marin eller navy blÄ om jag förstÄr saken rÀtt. Men pÄ en del bilder verkar den dra ganska starkt mot lila. Hur upplever du det i verkligheten?TÀnkte sticka in med ett inlÀgg tidigare om att jag haft min egna i ett par Är nu och tycker den Àr kanon (och inte alls sÀrskilt topptung, men dÄ har jag ocksÄ i regel vÀldigt tighta lÀnkar), men du verkar ha landat i att den Àr grym pÄ egen hand (gött!)! SÄ jag bjuder pÄ en bild frÄn varmare tider istÀllet!
Ja den beskrivs vÀl pÄ hemsidan som midnattsblÄ / sÄ nÀra svart en blÄ tavla kommer eller nÄgot liknande*, sÄ den Àr ju vÀldigt mörk. Upplever den som att den skiftar just mellan mörkblÄ (i solljus med sunburststrukturen) och svart. DÀremot aldrig upplevt den som lila alls - man fÄr nog ha vÀldigt lika klÀder för att den ska upplevas sÄ(?).Tackar! En frÄga bara angÄende tavlan. Den Àr ju uppenbarligen vÀldigt mörk och i ljuset lite marin eller navy blÄ om jag förstÄr saken rÀtt. Men pÄ en del bilder verkar den dra ganska starkt mot lila. Hur upplever du det i verkligheten?
Kan verkligen rekommendera SBGA375!Ni vet hur det Àr nÀr man hittar en ny modell att fördjupa sig i . Efter nÄgra dagars grÀvande i denna sÄ fÄr jag nog sÀga att den Àr ett riktigt bra alternativ faktiskt. PR pÄ tavlan Àr ÀndÄ riktigt snyggt utförd, bra fÀrg och riktigt vettigt pris. GÄr att ta hem frÄn Tyskland o Spanien (just nu iaf) för strax över 50. Den kan bli svÄr att hÄlla tillbaka pÄ... tack för tips igen!
NejdÄ den Àr jÀtte platt och fin pÄ handledenHar faktiskt aldrig provat min pÄ band, tÀnker att klockan Àr för hög för att det ska se bra ut.
Jag kanske fÄr testa jag medNejdÄ den Àr jÀtte platt och fin pÄ handleden
Do it Men ta det försiktigt om du bryr dig om att inte repa bandhornen lÀnken sitter som en smÀck.Jag kanske fÄr testa jag med
Svinbra! Tack!Ja den beskrivs vÀl pÄ hemsidan som midnattsblÄ / sÄ nÀra svart en blÄ tavla kommer eller nÄgot liknande*, sÄ den Àr ju vÀldigt mörk. Upplever den som att den skiftar just mellan mörkblÄ (i solljus med sunburststrukturen) och svart. DÀremot aldrig upplevt den som lila alls - man fÄr nog ha vÀldigt lika klÀder för att den ska upplevas sÄ(?).
HÀr Àr en oredigerad bild som jag tycker Àr rÀttvisande i typiskt svenskt och trist muletvÀder.
*Edit âThe dial of midnight blue as close to black as possibleâŠâ https://www.grand-seiko.com/us-en/collections/sbga375g
Jag hade en sbgx273 som jag körde pÄ lÀder omvÀxlande och tyckte nog ocksÄ att det funkade bra. Det var ocksÄ tunna Molequin straps sÄ jag instÀmmer!NejdÄ den Àr jÀtte platt och fin pÄ handleden
Vad exakt visar den söken tro? Modeller som sÀljs pÄ en viss marknad eller som tillverkas?Da var SBGN005 ute av online sortimentet hos Grand Seiko. SBGN003 er der fortsatt:
Watch finder | Grand Seiko
Grand Seiko official site. Made by hand for those who value perfection. Grand Seiko raises the pure essentials of watchmaking to the level of art.www.grand-seiko.com
HÀrligt med lite guldkant pÄ tillvaron. Hur upplevs tavlan, anas nÄgon struktur eller Àr den blank? Djupt svart?Inleder helgen med SBGW295. Mycket trevlig bekantskap.
Ingen som helst struktur bara Àndlöst svart.HÀrligt med lite guldkant pÄ tillvaron. Hur upplevs tavlan, anas nÄgon struktur eller Àr den blank? Djupt svart?
VÀntar med spÀnning pÄ fler bilder med passande ljussÀttning.
Jösses vad jag har snöat in mig pĂ„ denna modellen (tror jag). Ăr det SBGA463?Ingen struktur hĂ€r heller, men gott om andra kvaliteter
463 Ă€r den uppdaterade refân, detta Ă€r 031.Jösses vad jag har snöat in mig pĂ„ denna modellen (tror jag). Ăr det SBGA463?
Tycker den Àr hur lÀcker som helst, tickar alla boxar.
Just det, 231 eller hur?463 Ă€r den uppdaterade refân, detta Ă€r 031.
Se URL. Den er landspesifikk. SE-EN = Engelsk side for Sverige. NO-EN, US-EN, osv. Ingen av dem viser lenger SBGN005. Den var der for 2 uker siden. Borte nÄ.Vad exakt visar den söken tro? Modeller som sÀljs pÄ en viss marknad eller som tillverkas?
Just det, 231 eller hur?
PÄ nÄgra Är har jag gÄtt frÄn att tycka att GS dykare varit pÄ grÀnsen till groteska till att dom blivit all time favoriter.
Desto mer man lÀser om dom och kollar in detaljer desto mer fastnar man för dom. Just titandykarna har det dÀr lilla extra.
Makalösa bilder pÄ fin klocka.Ingen struktur hÀr heller, men gott om andra kvaliteter
Fan vad fin den Àr!Inleder helgen med SBGW295. Mycket trevlig bekantskap.
First mover er alltid en vinner. Blir den i kolleksjonen?Inleder helgen med SBGW295. Mycket trevlig bekantskap.
Har ikke tatt sjansen pÄ en GS-"diver" ennÄ. Kanskje 2023 blir Äret det skjer.Ingen struktur hÀr heller, men gott om andra kvaliteter
Har ikke tatt sjansen pÄ en GS-"diver" ennÄ. Kanskje 2023 blir Äret det skjer.
Trolig ikke. Har 8 stk. GS innen "Heritage", "Elegance" og "Sport" - men ingen diver. Venter fortsatt pÄ en diver i passe stÞrrelse og med visere som er mindre SKX-like.det er aldri feil Ä Þke samlingen av GS