Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Har en sbgx263 som ser likadan ut fast 37mm sĂ„ kanske kan svara pĂ„ lite frĂ„gorĂr det nĂ„gon i trĂ„den som Ă€ger eller har Ă€gt en SBGP009? IsĂ„fall skulle jag gĂ€rna bolla lite frĂ„gor och funderingar Enormt sugen pĂ„ en.
bild frÄn Google
Ăr det nĂ„gon i trĂ„den som Ă€ger eller har Ă€gt en SBGP009? IsĂ„fall skulle jag gĂ€rna bolla lite frĂ„gor och funderingar Enormt sugen pĂ„ en.
bild frÄn Google
Har en sbgx263 som ser likadan ut fast 37mm sÄ kanske kan svara pÄ lite frÄgor
Samma för mig. VĂ€ntar pĂ„ acceptĂr det ngn hĂ€r som nyligen registrerat en nyköpt GS pĂ„ GS9 Club?
Jag fyllde i all information ( i Tisdags), fick ett svarsmail i vilket det stÄr att jag ska fÄ min bekrÀftelse inom 48 timmar.
Har dock inte hört ngt Àn.
Registration : GS9 Club | Grand Seiko
Grand Seiko's GS9 Club is an exclusive platform for Grand Seiko Collectors.grandseikogs9club.eu
StÀmmer, sbgw231.SBGW231? Vore kul att höra vad du tycker om den, sett att nÄgra pÄ nÀtet klagat pÄ bubblor typ i caset.
Fick ok idag.Samma för mig. VÀntar pÄ accept
VÀlkommen och grattis! (Bra ölmatchning)FrÄn och med idag tillhör jag den lyckliga Grand Seiko-skaran.
Tack! Ălmatchningen var ingen slumpVĂ€lkommen och grattis! (Bra ölmatchning)
Har ni tÀnkt pÄ att det stÄr Seiko 3 gÄnger pÄ de Àldre modellerna?Reference point
Det kommer gÄ utmÀrkt, sÄ lÀnge du inte rÄkar dra ut kronan! SÄ bada pÄ duSkulle ni sÀga att det Àr lÀmpligt att bada med en SBGX063, utan skruvkrona? Den ska ju klara 100m, men kronan gör mig nojig
Urtavlen = 3Har ni tÀnkt pÄ att det stÄr Seiko 3 gÄnger pÄ de Àldre modellerna?
Magnetisme.Lite rostfritt och SBGM221.
Det bĂ€sta vore om du kan besöka nĂ„n AD som har modellen inneĂr det nĂ„gon i trĂ„den som Ă€ger eller har Ă€gt en SBGP009? IsĂ„fall skulle jag gĂ€rna bolla lite frĂ„gor och funderingar Enormt sugen pĂ„ en.
bild frÄn Google
Det har inget med vattenresistensen att göra. Bada pÄ om packningarna Àr frÀscha och den Àr tryckt.Skulle ni sÀga att det Àr lÀmpligt att bada med en SBGX063, utan skruvkrona? Den ska ju klara 100m, men kronan gör mig nojig
Grattis,den dÀr e ruskigt fin.Blivit med GS!
Ăntligen fĂ„r jag posta i trĂ„den. Varit sugen lĂ€nge och nu kunde jag inte hĂ„lla mig lĂ€ngre
SBGE255
Vi har det bra, SBGN005 och ja.
BTW, hur stÀller man datumet?
what har den inte quick set ÀPÄ min stÀller man datumet genom att vrida timvisaren (mÄnga varv dÄ alltsÄ om du ska justera flera dagar) pÄ första utdragna hacket. Men det kanske inte Àr samma pÄ din?
what har den inte quick set À
Det stÀmmer nog som du sÀger.
Det dĂ€r ĂR quickset pĂ„ den klockan. MĂ„nga klockor med med samma komplikation har samma lösning dĂ„ klockan Ă€r TRUE GMT.what har den inte quick set Ă€