Riktigt bra, grattis!Tog en svÀng till Klockmaster FÀltöversten igÄr, och jag Äkte hem med denna
Fantastiskt trevligt bemötande (precis som vid tidigare tillfÀlle), vÀrldsklass helt enkelt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt bra, grattis!Tog en svÀng till Klockmaster FÀltöversten igÄr, och jag Äkte hem med denna
Fantastiskt trevligt bemötande (precis som vid tidigare tillfÀlle), vÀrldsklass helt enkelt!
Stort tack för det!Riktigt bra, grattis!
Stort grattis! Ser riktigt bra ut pÄ handleden. Har sjÀlv velat fram och tillbaka pÄ den modellen sÄ skulle du tröttna i framtiden sÄ finns jag hÀr för digGjorde en utflykt till Klockmaster FÀltöversten i helgen. Kunde inte lÄta bli att ta med den hÀr hem, SBGH289G. Gillar hur tavlan skiftar frÄn blÄtt till nÀstan svart beroende pÄ ljus.
Tack! Visst har du ordnat med lĂ€nk till din? Ăr lite sugen pĂ„ det faktiskt.. Ăr det möjligtvis frĂ„n en SBGE225 isĂ„fall?
Aha, vad roligt! En annan Àr ju en notorisk flippare som aldrig riktigt kÀnner sig nöjd.. Skönt att se att det finns personer som inte lider av samma ÄkommaNÀr jag ser 225 sÄ kan jag berÀtta att din gamla SBGV225 bor kvar och trivs hos mig
Aha, vad roligt! En annan Àr ju en notorisk flippare som aldrig riktigt kÀnner sig nöjd.. Skönt att se att det finns personer som inte lider av samma Äkomma
HĂ„ller med! Quartz Ă€r otroligt bekvĂ€mt pĂ„ det sĂ€ttet, alltid bara âgrab & goâ. Har lĂ€rt mig att uppskatta det mer och mer, och det Ă€r 100% GS förtjĂ€nst!Gillar att det Ă€r en quartz, alltid redo att anvĂ€ndas, sen Ă€r den fantastiskt skön att bĂ€ra med en tidlös design, den kommer alltid stanna .
Jag skulle sĂ€ga "Ă„ldras med vĂ€rdighet".Viss kallar det patina eller wabi-sabi medans andra sĂ€ger skadad och slitenâŠ.
Ăr det "skölden" som skvallrar om att det Ă€r HSS?HĂ„rdstĂ„ls 61a idag.
Gillar klockan sÄ mycket sÄ det blev 2 bilder.
Ăr det "skölden" som skvallrar om att det Ă€r HSS?
Jag röstar pÄ bÄde och, perfekt att kunna variera!
Hej!
LÀnk eller lÀder pÄ denna SBGP013?
Vad sÀger forumet?
Personligen tycker jag det nÀstan alltid ser bÀttre ut med lÀnk dÄ bandhornen Àr lite kraftigare. Denna Àr pÄ grÀnsen
Hej!
Vad sÀger forumet?
LÀnk och sÄdant lÀder Àr sÄ olika att det mÄste bli bÄde och beroende pÄ humör. Tycker sjÀlv att det Àr rÀtt knepigt att hitta rÀtt lÀder till mörka GS-tavlor, sÀrskilt den mattsvarta pÄ SBGX061 m.fl. Lutar Ät brunt men det vore kul att se ifall det finns andra combos i trÄden.Hej!
Vad sÀger forumet?