Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
NĂ„n som kör sina sbgnâs med band? LĂ€nken Ă€r perfekt men blev mest lite nyfiken? Och speciellt dĂ„ om ni kör har den blĂ„ tavlan..
Visst kan körsbÀren blomma Àven pÄ hösten!Shunbun pÄ hösten
Visst kan körsbÀren blomma Àven pÄ hösten!
Jag skulle inte tro att det finns nĂ„gon sĂ„dan lista. Vanligtvis hittar man nog bara info sĂ„ som du gjort, man kollar en klocka och hittar dĂ„ ref till lĂ€nken den kommer med. Tror inte det finns nĂ„gon lista med lĂ€nknummer och vilka boetter den passar. Bla @Molle har ju testat lĂ€nkar mellan modeller tidigare vill jag minnas. NĂ„gra passar och andra inteâŠHej!
Underbara bilder hÀr.
En frÄga: hur kan jag ta reda pÄ vilka klockor som passar en A00A211J0 lÀnk frÄn GS?
NÄgon hÀr som har en lista. Googla hjÀlpte inte mycket. Verkar passa t ex SBGA407, men det var det enda jag hittade.
Tacksam om jag kan fÄ hjÀlp!
Ingen dÄlig heller! Grattis till ett grymt valMin första GS!
Ta hand om denMin första GS!
Min första GS!
Tack!Ingen dÄlig heller! Grattis till ett grymt val
SjÀlvklartTa hand om den
Ălskar den dĂ€r boetten. Grattis!Min första GS!
First cut is the deepest
FruktansvÀrt nöjd med denna. Fortfarande smekmÄnad. Köpte den beggad men 9.9/10 skick, och sÄ lyckades jag sÄklart inom loppet av en vecka fÄ till en otrevlig (om Àn liten) repa/skrap pÄ spÀnnet. Jobbigt i början det dÀr.
SÄ Àr det verkligen.. Jag tycker dessutom att en sub/Explorer tvÄa som blivit lite medtagen kan vara riktigt lÀcker, hoppas samma gÀller för denna haha.First cut is the deepest
Klockor skall anvÀndas!
Riktigt bra den dÀr - har syskonet och Àr bÀsta grab and go klockan!