...och potentiellt fler kunder som söker sig till grĂ„handlare.- Och sĂ„ gick det med servicen nĂ€r GS sparkade nĂ„gra av sina bĂ€sta Ă„terförsĂ€ljare âŠ
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
...och potentiellt fler kunder som söker sig till grĂ„handlare.- Och sĂ„ gick det med servicen nĂ€r GS sparkade nĂ„gra av sina bĂ€sta Ă„terförsĂ€ljare âŠ
- Eller andra mÀrken?...och potentiellt fler kunder som söker sig till grÄhandlare.
Gratulerar! Det Àr den jag har sikte pÄ som nÀsta inköpDÄ var man med GS igen
Dock blir jag ju sugen pÄ den nya quartz snowflake, frÄgan Àr om det Àr vÀrt att byta eller vÀnta och ha bÄda?
Kan inte rekommendera den nog. Blir inte mer classic Àn sÄGratulerar! Det Àr den jag har sikte pÄ som nÀsta inköp
Lite trÄkig fit mellan bandhornen pÄ den produktbildenNytt frÄn GS
SBGX355G | Grand Seiko
Grand Seiko official site. Made by hand for those who value perfection. Grand Seiko raises the pure essentials of watchmaking to the level of art.www.grand-seiko.com
Tur att man ÀndÄ tar av lÀnken det första man görLite trÄkig fit mellan bandhornen pÄ den produktbilden
Nu nÀr du pekar ut det kan jag inte förstÄ att jag inte sÄg det pÄ en gÄng...Lite trÄkig fit mellan bandhornen pÄ den produktbilden
Zaratsu!!!HÀr Àr den enda GSen jag Àger för tillfÀllet
Skulle du kunna sammanfatta hÀndelsen med ÄterförsÀljarna?Eftersom vi Àr pensionÀrer Àter vi frukost nÀr vi vill
Min enda GS för tillfÀllet, blir nog inga fler heller efter hur GS hanterat ÄterförsÀljarnÀtet i Sverige. FÄr se om jag behÄller den hÀr eller inte
- Finns mycket att lÀsa i trÄden, men den korta versionen Àr att man abrupt sa upp de flesta ÄterförsÀljarna i Sverige, Àven de största och duktigaste, för att istÀllet samarbeta med Nymans Ur.Skulle du kunna sammanfatta hÀndelsen med ÄterförsÀljarna?
Bergströms i Uppsala finns kvar dock.- Finns mycket att lÀsa i trÄden, men den korta versionen Àr att man abrupt sa upp de flesta ÄterförsÀljarna i Sverige, Àven de största och duktigaste, för att istÀllet samarbeta med Nymans Ur.
Alla Bergströms butiker har GS.Bergströms i Uppsala finns kvar dock.
- Sant förstÄs, det var ÄterförsÀljare i Stockholm och pÄ mindre orter som blev uppsagda.Bergströms i Uppsala finns kvar dock.
Okej, tack för svaret- Finns mycket att lÀsa i trÄden, men den korta versionen Àr att man abrupt sa upp de flesta ÄterförsÀljarna i Sverige, Àven de största och duktigaste, för att istÀllet samarbeta med Nymans Ur.
Sa GS upp Klockmaster globen och fĂ€ltöversten bara sĂ„ dĂ€r? Ăr vĂ€l dessa butiker som har byggt upp hela GS marknaden i Sverige? Min uppfattning Ă€r att butikerna har gjort ett mycket bra arbete med att marknadsföra varumĂ€rket GS.Eftersom vi Ă€r pensionĂ€rer Ă€ter vi frukost nĂ€r vi vill
Min enda GS för tillfÀllet, blir nog inga fler heller efter hur GS hanterat ÄterförsÀljarnÀtet i Sverige. FÄr se om jag behÄller den hÀr eller inte
HĂ„ller med, men Globen har lagt ner dessvĂ€rre.Sa GS upp Klockmaster globen och fĂ€ltöversten bara sĂ„ dĂ€r? Ăr vĂ€l dessa butiker som har byggt upp hela GS marknaden i Sverige? Min uppfattning Ă€r att butikerna har gjort ett mycket bra arbete med att marknadsföra varumĂ€rket GS.
Attans! à terstÄr att se hur den uppfattas i verkligheten. VÀldigt kul att de fortsÀtter slÀppa kvarts dock.Nu nÀr du pekar ut det kan jag inte förstÄ att jag inte sÄg det pÄ en gÄng...
Jo men ÀndÄ.. LÀtt den butik som sÄlt mest GS i Sverige (Norden?)..HÄller med, men Globen har lagt ner dessvÀrre.
- Verkar som den franska GS-organisationen har samma strategi dÀr som i Sverige.GS renser fortsatt ut i Norge. Hvis ryktene stemmer (det gjÞr de nok), sÄ er det nÄ snart kun én eneste GS-forhandler igjen. Tipper den er borte fÞr Äret er slutt.
Finland: 1 GS i Helsinki- Verkar som den franska GS-organisationen har samma strategi dÀr som i Sverige.
Undrar hur det ser ut i Finland och Danmark?