Fans redan i skylten i fredags sÄ de verkar vara tjuvstartat lite.Dom har en soft launch nÀsta vecka sÄ ganska snart med andra ord
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Fans redan i skylten i fredags sÄ de verkar vara tjuvstartat lite.Dom har en soft launch nÀsta vecka sÄ ganska snart med andra ord
Jag Ă€r inbjuden till ett GS-event pĂ„ Nymans pĂ„ torsdag den 18 januari, sĂ„ det borde vara i nĂ€rtid.SĂ„ innan Nymans börjat finns det ingen Ă F alls i Sverige? Ăr Nymans och Krons bekrĂ€ftade nya Ă F, och ifrĂ„n nĂ€r? *om du vet
Dom har en soft launch nÀsta vecka sÄ ganska snart med andr
Ser inget pÄ deras hemsida men antar att den uppdateras i veckanDom har en soft launch nÀsta vecka sÄ ganska snart med andra ord
Ngn som vet om Bergströms i Gbg sÀljer GS? Trodde att det endast gÀllde UppsalaRydbergs och Bergströms finns.
Bergströms visste jag inte om, att de sÄlde GS.
Stores List | Grand Seiko
Grand Seiko official site. Made by hand for those who value perfection. Grand Seiko raises the pure essentials of watchmaking to the level of art.www.grand-seiko.com
Det kommer nog efter nÀsta vecka. FÄr hoppas att dom fÄr in ett brett sortiment. Jag Àr lite sugen pÄ att testa SBGJ237, nÄgon som har erfarenhet av den?Ser inget pÄ deras hemsida men antar att den uppdateras i veckan
- Undrar om man mÄste vara med pÄ nÄn lista dÄ för att fÄ köpa GS framöver
(alltid trevligt med bilder)
- Typ RolexFast innan du kan skriva up dig pÄ listan mÄste du skapa en bra relation med butiken vilket enklast görs genom att köpa ointressanta klockor du inte vill ha.
Dagens.
Hittade en ganska bra genomgÄng hÀr:NÄn som lyckats ta reda pÄ vad det Àr för skillnad mellan sbgw231 och 301 (den nya). Det stÄr att crystal construction Àr ny men varför kostar den ny 5 papp mer?
Tack! Dock gillar jag 235an lite merHittade en ganska bra genomgÄng hÀr:
https://monochrome-watches.com/gran...eam-dial-hand-wound-calibre-9s64-specs-price/
Tack! Dock gillar jag 235an lite mer
Ja men exakt, den blir ju i mitt tycke lite roligare dÄ.den har ju blÄnerad sekundvisare Ätminstone. nÄgot som inte verkar finnas pÄ nÄgon modell i nuvarande utbud.
Ngn som vet om Bergströms i Gbg sÀljer GS? Trodde att det endast gÀllde Uppsala
Inget kvar hos Klockmaster FÀltöversten.Der Àr vÀl bara Krons numera och Nymans antar jag. Klockmaster FÀltöversten kan ha nÄgra exemplar kvar till bra pris dock, har inte varit förbi pÄ ett tag sÄ vet inte om allt Àr slutsÄlt Ànnu.
Vad Àr detta för referens? riktigt hÀrlig
sbgx261Vad Àr detta för referens? riktigt hÀrlig