Finish? GÄr ju knappt se med den lÄgupplösta bild eller rendering.Jag trodde att GS var svÄr att kopiera pga finishen. Men Seestern verkar ha gjort ett bra jobb?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Finish? GÄr ju knappt se med den lÄgupplösta bild eller rendering.Jag trodde att GS var svÄr att kopiera pga finishen. Men Seestern verkar ha gjort ett bra jobb?
Du verkar ha problem med lÀsförstÄelsen, lÀs om.Finish? GÄr ju knappt se med den lÄgupplösta bild eller rendering.
Bra diskussion.Du verkar ha problem med lÀsförstÄelsen, lÀs om.
Du missar ordet verkar.Bra diskussion.
Du trodde GS var svÄra att kopiera pÄ grund av finish och du tycker ovan nÀmnda kopia verkar gjort ett bra jobb.
Vad missar jag med min problematiska lÀsförstÄelse?
Jag misssde ingenting och kunde faktiskt med min problematiska lÀsförstÄelse förstÄ.Du missar ordet verkar.
Order verkar Àr synonym till förefalla, tyckas, se ut, te sig, ge intryck av, framstÄ som, med mera.
Det Àr naturligtvis svÄrt att bilda sig en uppfattning om finish pÄ bild. Man mÄste hÄlla i klockan.Jag trodde att GS var svÄr att kopiera pga finishen. Men Seestern verkar ha gjort ett bra jobb?
Njae, Springdrive Àr Springdrive
det som fÄr oscillatorn att oscillera Àr en fjÀder i ett fjÀderhus, precis som pÄ bÄde manuella och automatiska mekaniska klockor, alltsÄ en mekanisk klockaOscillatorn Àr en kvartskristall, alltsÄ en kvartsklocka
I min vÀrld...
Fyndade pÄ Rydbergs efter tips i trÄden, blev en SBGA413
Tackar!Nu snackar vi, stort grattis den dÀr Àr sÄ himla fin! Vad tycker du om finishen, visst Àr det din första GS?
Tackar!
Faktiskt inte, har haft nÄgra quartzare SBGN001, SBGN003, SBGN005, SBGP015, SBGP017 SBGF021 och en Spring Drive SLGA009.
Men detta Àr första GS i titan och jag gillar det starkt! Kan nog vara min favorit-GS bara av den anledningen, bÀrs vÀldigt skönt! Och urtavlan Àr ju magisk! LÀngtar tills lite dagsljus sÄ det rosa kan komma fram mer
Tackar!
Faktiskt inte, har haft nÄgra quartzare SBGN001, SBGN003, SBGN005, SBGP015, SBGP017 SBGF021 och en Spring Drive SLGA009.
Men detta Àr första GS i titan och jag gillar det starkt! Kan nog vara min favorit-GS bara av den anledningen, bÀrs vÀldigt skönt! Och urtavlan Àr ju magisk! LÀngtar tills lite dagsljus sÄ det rosa kan komma fram mer
Ingen fara, har sjÀlv svÄrt att hÀnga med pÄ bad jag har Àgt och inte ibland Ja det kÀnns lovande Àn sÄ lÀnge!Haha svar pÄ tal! Sorry, kom pÄ att vi snackade om GS sist. Det hÀr Àr oavsett en keeper, svinkul och grattis igen!
Smidigast hos AD. Billigast sÀkert eBay.Funderar pÄ att köpa en lÀnk till denna, boetten Àr samma som SBGR253 med 19mm mellan bandhornen. Vart köper jag en lÀnk smidigast (och billigast)?
Hittat nÄgra pÄ eBay för 600USD, kÀnns saftigt men kan ha fel.
Pontus
Jag gissar att det finns en handfull sÄdana klockor i Sverige, och Ànnu fÀrre som har en lÀnk över, sÄ det sÀkraste (och kanske enda) alternativet Àr vÀl att be en handlare bestÀlla hem lÀnken.NÄgon som har koll pÄ passande lÀnk till en Grand Seiko SBGV245? FörstÄtt att AA1YD13J0 ska funka och slÀngt upp en frÄga i K&S, men den verkar svÄr att fÄ tag pÄ Bör vÀll finnas nÄgot mer alternativ.
Det Àr nog mitt realistiska antagande ocksÄ. Spaning med handlare Àr nog riktig. Jag hittade inte ens en sida med möjlig import sedan www.seiyajapan.com lagt ner (?).Jag gissar att det finns en handfull sÄdana klockor i Sverige, och Ànnu fÀrre som har en lÀnk över, sÄ det sÀkraste (och kanske enda) alternativet Àr vÀl att be en handlare bestÀlla hem lÀnken.
Den gÄr sÄ klart ocksÄ att importera sjÀlv frÄn Japan, men det blir nog inte billigare?
Item page
Where to buy products from Japan? Want to buy from Japanese online stores and ship to your country? ZenMarket is the best Japan proxy shopping service for you! Discover online shopping in Japan - directly shop on Mercari, Amazon Japan, Rakuten, and Rakuma - or live bid on Yahoo! Auctions Japan...zenmarket.jp
Det Àr nog svÄrt att hitta en annan lÀnk med anpassning till boetten.
Men det finns sÄ klart mÀngder av tredjepartsalternativ med raka ÀndlÀnkar.
Metal Watch Straps
We have designed a premium collection of stainless-steel metal watch straps, including solid links, beads-of-rice and mesh bracelets. We have made our metal watch bands highly durable and resistant to water corrosion by using 316-grade stainless steel. The metal bracelets are designed to be...www.zuludiver.com
Om du vet vad lÀnken heter sÄ sÀljer sakurawatches GS-lÀnkar. Men prisbilden kommer du nog inte ifrÄn sÄ lÀnge du köper nyttFunderar pÄ att köpa en lÀnk till denna, boetten Àr samma som SBGR253 med 19mm mellan bandhornen. Vart köper jag en lÀnk smidigast (och billigast)?
Hittat nÄgra pÄ eBay för 600USD, kÀnns saftigt men kan ha fel.
Pontus
Okej tack, dÄ ska jag kika dÀr!Om du vet vad lÀnken heter sÄ sÀljer sakurawatches GS-lÀnkar. Men prisbilden kommer du nog inte ifrÄn sÄ lÀnge du köper nytt