Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Sitter sÄ jÀkla bra pÄ dig storleksmÀssigt.
Hög GS ratio pÄ min rotation nu, bÀr i princip bara GS nu för tiden. SBGH037 sitter pÄ idag.
HĂ„ller med till 100 %Ălskar denna trĂ„d, spelat ingen roll vilken modell pĂ„ GS som visas, det Ă€r 99% chans att man gillar den.
Ălskar denna trĂ„d, spelat ingen roll vilken modell pĂ„ GS som visas, det Ă€r 99% chans att man gillar den.
Tungt att börja jobba efter ledigheten. Men det finns glÀdjeÀmnen.
Mycket bra. Fantastisk silvertavla som drar Ät vitt. Gillar de lite smalare visarnas elegans. De korta bandhornen gör att den Àr vÀldigt lÀttburen. Avsaknaden av datum ger en minimalistisk renhet och symmetri som jag gillar. Ser ut som den kommer bli kvar ett bra tag i klocklÄdan.hur kÀnns den efter nÄgra dagar? första intryck??
Hög GS ratio pÄ min rotation nu, bÀr i princip bara GS nu för tiden. SBGH037 sitter pÄ idag.
NP. Försöker alltid göra det men ibland glömmer jag.SÄ schysst att du skriver vilken ref det Àr pÄ bilderna du lÀgger ut, hjÀlper iaf mig som Àr noob att googla vidare Tack för det!
NP. Försöker alltid göra det men ibland glömmer jag.
Det borde alla göra, alltid.
Coalareb Milano 21mm pÄ min SBGH037 idag.
Tack!Finfin - gör sig rÀtt bra pÄ band ocksÄ. Gillar kontrasten mellan ren klocka och lite grövre/tuffare strap.
62GS tror ref sbgh039...Vad Àr det hÀr för ref:
Tack, jag Àr fÀrgblind trodde att den var svart..62GS tror ref sbgh039...
Tack, jag Àr fÀrgblind trodde att den var svart..
Som med sÄ mÄnga andra GS har tavlan en nÀrmast magisk förmÄga att skifta fÀrg. Den blÄa jag har skiftar mellan svart och blÄ till blÄ/grönTack, jag Àr fÀrgblind trodde att den var svart..
Fantastisk! Mörkgrönt och gult Àr en svÄrslagen fÀrgkombo.Blev ett byte sÄ hÀr mig pÄ dagen...
Fantastisk tavla/klocka!Tack...
SvÄrt att fota tavlan
Snyggt!@lladron först diskret svart...
Sedan skimmrar det till med blÄtt...
Och i lite hÄrdare men filtrerat ljus...
GS kan tavlor helt enkelt [sbgv025]
Tycker att den boetten Àr magisk, hade önskat att den fanns med svart urtavla utan GMTBrukar inte kika sÄ mycket pÄ kobra Kai förutom denna trÄden och mm300. Fick precis upp ögonen för SBGH037
Wow! Boetten Àr ser ju fantastisk ut!