Grattis! Kul att ses som hastigast.Blev ett byte sÄ hÀr mig pÄ dagen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Grattis! Kul att ses som hastigast.Blev ett byte sÄ hÀr mig pÄ dagen...
Tycker att den boetten Àr magisk, hade önskat att den fanns med svart urtavla utan GMT
Fan va kul! Grattis!Blev ett byte sÄ hÀr mig pÄ dagen...
Fan va kul! Grattis!
Den gÄr förstÄeligt som smör i solsken hos Globen hörde jag, 1 av 4 kvar.
Spara köpet till Japan, roligare sÄ!Fan, var ju rÀtt sÀker pÄ att det var en SBGJ201 jag ville ha inför kommande Japanresa, men SBGH037 har fÄtt mig att börja tvivla...
Det som var tanken, Àr ingen flippare sÄ det ger definitivt klockan personlig proveniensSpara köpet till Japan, roligare sÄ!
@lladron först diskret svart...
Tre tavlor i en.
Sedan skimmrar det till med blÄtt...
Och i lite hÄrdare men filtrerat ljus...
GS kan tavlor helt enkelt [sbgv025]
Grattis, pÄ tal om att skriva ut referens..Tack...
SvÄrt att fota tavlan
SBGH har aldrig GMT.Tycker att den boetten Àr magisk, hade önskat att den fanns med svart urtavla utan GMT
Nej precis, tÀnkte mest pÄ din SBGJ003, att det hade varit fint om den fanns utan GMT och dÄ blivit SBGH För den boetten Àr sÄ otroligt snyggSBGH har aldrig GMT.
Grattis, pÄ tal om att skriva ut referens..
Kul köp! Hoppas du blir riktigt nöjd med den. Du brukar ju kunna hÄlla i dina klockor sÄ det blir du sÀkerligen.Tack och sorry..alldeles för upprymd.
SBGJ227 it is
Kul köp! Hoppas du blir riktigt nöjd med den. Du brukar ju kunna hÄlla i dina klockor sÄ det blir du sÀkerligen.
Den finns som SBGH243/45, dock i titan och inte stÄl. I stÄl finns den som SBGV205/07, i guld finns den som SBGA361/62/64 och det ska komma ett par nya spring drive i stÄl (SBGA373/75). Sen finns det sÀkert fler limited editions som jag inte har koll pÄNej precis, tÀnkte mest pÄ din SBGJ003, att det hade varit fint om den fanns utan GMT och dÄ blivit SBGH För den boetten Àr sÄ otroligt snygg
Snyggt!Den finns som SBGH243/45, dock i titan och inte stÄl. I stÄl finns den som SBGV205/07, i guld finns den som SBGA361/62/64 och det ska komma ett par nya spring drive i stÄl (SBGA373/75). Sen finns det sÀkert fler limited editions som jag inte har koll pÄ
Leta beg 1 gen automater, exempelvis SBGR001 (silver) och SBGR023 (svart). Förslagsvis pÄ Yahoo Japan via t.ex. Japamart.Finns det nÄgra roliga fina instegsmodeller pÄ GS som man kan fÄ tips om?
Finns ju en del kvartsare som Àr riktigt fina men auto/manuella föredras.
Budget Àr ganska begrÀnsad (pappaledighet) men kan omsÀtta en Tudor BB36 och nÄgra tusenlappar sÄ sÀg ca 20k.
Shoot!
Grymt snygg, stort grattis till en av de snyggaste urtavla jag nÄgonsin sett!Blev ett byte sÄ hÀr mig pÄ dagen...
Tack...
SvÄrt att fota tavlan
VÀrldens bÀsta wristshots tas helt klart av dig!
Skitsköna!Nu har man stÄtt och dreglat en stund i GS-montern i globen ocksÄ
Tack för tipset @Molle , kikade pÄ nya sbgr(inte lÀrt mig nuvarande ref). Ganska biffiga boetter trots 37mm .
Hur mÄnga SBGV019 finns pÄ forumet, tro? Har hört att det sÄldes 2st. I Sverige, om det stÀmmer vem har den/de andra?Och det hÀr Àr ju en riktig juvel! Tack @BarbaBaba ! (SBGV019) En absolut keeper.
GuiltyHur mÄnga SBGV019 finns pÄ forumet, tro? Har hört att det sÄldes 2st. I Sverige, om det stÀmmer vem har den/de andra?
Ja, den satt hÄrt Ät. Men, men, det trillar in annat Men den Àr sjukt bekvÀm att bÀra och en trevlig blandning av stilig och sportig. Och hyfsat unikKul! Den verkar ju inte krylla av dom, direkt. Jag blev nÀstan tvungen att tvinga BarbaBaba att slÀppa sin. En kopp kaffe gjorde honom medgörlig