• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🩁 Grand Seiko - trĂ„den

Blev ett byte sÄ hÀr mig pÄ dagen...
FB5A7F76-CE54-49BF-9AAD-EEAEE9C0317F.jpeg
Grattis! Kul att ses som hastigast.

Nej precis, tÀnkte mest pÄ din SBGJ003, att det hade varit fint om den fanns utan GMT och dÄ blivit SBGH :) För den boetten Àr sÄ otroligt snygg
Den finns som SBGH243/45, dock i titan och inte stÄl. I stÄl finns den som SBGV205/07, i guld finns den som SBGA361/62/64 och det ska komma ett par nya spring drive i stÄl (SBGA373/75). Sen finns det sÀkert fler limited editions som jag inte har koll pÄ :)

Den finns som SBGH243/45, dock i titan och inte stÄl. I stÄl finns den som SBGV205/07, i guld finns den som SBGA361/62/64 och det ska komma ett par nya spring drive i stÄl (SBGA373/75). Sen finns det sÀkert fler limited editions som jag inte har koll pÄ :)
Snyggt! :)
Det var just Hi-beat i stÄl med svart urtavla jag tÀnkte pÄ och sÄ den boetten :) SBGA375 var ju kanon med spring drive!

Finns det nÄgra roliga fina instegsmodeller pÄ GS som man kan fÄ tips om?

Finns ju en del kvartsare som Àr riktigt fina men auto/manuella föredras.

Budget Àr ganska begrÀnsad (pappaledighet) men kan omsÀtta en Tudor BB36 och nÄgra tusenlappar sÄ sÀg ca 20k.

Shoot!

Finns det nÄgra roliga fina instegsmodeller pÄ GS som man kan fÄ tips om?

Finns ju en del kvartsare som Àr riktigt fina men auto/manuella föredras.

Budget Àr ganska begrÀnsad (pappaledighet) men kan omsÀtta en Tudor BB36 och nÄgra tusenlappar sÄ sÀg ca 20k.

Shoot!
Leta beg 1 gen automater, exempelvis SBGR001 (silver) och SBGR023 (svart). Förslagsvis pÄ Yahoo Japan via t.ex. Japamart.

Kul! Den verkar ju inte krylla av dom, direkt. Jag blev nÀstan tvungen att tvinga BarbaBaba att slÀppa sin. En kopp kaffe gjorde honom medgörlig

Kul! Den verkar ju inte krylla av dom, direkt. Jag blev nÀstan tvungen att tvinga BarbaBaba att slÀppa sin. En kopp kaffe gjorde honom medgörlig
Ja, den satt hÄrt Ät. Men, men, det trillar in annat ;) Men den Àr sjukt bekvÀm att bÀra och en trevlig blandning av stilig och sportig. Och hyfsat unik :)

Tillbaka
Topp