Det har sÄlts nÄgra till men inte mÄnga.Hur mÄnga SBGV019 finns pÄ forumet, tro? Har hört att det sÄldes 2st. I Sverige, om det stÀmmer vem har den/de andra?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det har sÄlts nÄgra till men inte mÄnga.Hur mÄnga SBGV019 finns pÄ forumet, tro? Har hört att det sÄldes 2st. I Sverige, om det stÀmmer vem har den/de andra?
Drömquartzen! Vilken finnsh och öppen baksidaOch det hÀr Àr ju en riktig juvel! Tack @BarbaBaba ! (SBGV019) En absolut keeper.
Jag tror att det i vÄra kretsar finns 3. NÄgon kan ju kolla med Svante hur mÄnga som kom till Sverige, det Àr vÀl inte helt omöjligt att det kom nÄgon till som köptes av nÄgon som inte hÀnger hÀr (Àven om jag har svÄrt att tro det )Hur mÄnga SBGV019 finns pÄ forumet, tro? Har hört att det sÄldes 2st. I Sverige, om det stÀmmer vem har den/de andra?
Globen fick in 3st. Ett för mig sjÀlvklart köp.Hur mÄnga SBGV019 finns pÄ forumet, tro? Har hört att det sÄldes 2st. I Sverige, om det stÀmmer vem har den/de andra?
Det var den jag knep, sÄ dÄ Àr det 4 totaltGloben fick in 3st. Ett för mig sjÀlvklart köp.
Vet inte om FÀltöversten hade nÄgot ex ocksÄ
Hanssons hade ocksÄ en.Det var den jag knep, sÄ dÄ Àr det 4 totalt
StÄr xxx/600 i bak sÄ verkar sÄ.
Ăr den svordomsfin? Kronan? Glaset?JĂ€vlar vilken fin 43999 det ligger pĂ„ K&S nu.... men smakar det sĂ„ kostar det. Hehe.
Finns det vanliga GSar?Min SBGE009 Àr inte heller sÄ vanlig?
Vanlig i SverigeFinns det vanliga GSar?
Ăr den svordomsfin? Kronan? Glaset?
Kolla textenVad Àr det med kronan menar du?
Det ser ut som att texten Àr stÀmplad snarare Àn graverad eller hur man ska beskriva detVad Àr det med kronan menar du?
Den ser jĂ€ttefin ut men tittar man pĂ„ tex texten pĂ„ kronan, glaset som inte Ă€r original sĂ„ börjar man undra varför det övriga Ă€r sĂ„ fint. Eftersom kronan tex uppenbarligen Ă€r ett försök att fejka blir jag nervös. Ăven om resten Ă€r kosher vĂ„gar jag inte chansa.Vad Ă€r det med kronan menar du?
Blev inte ovÀntat sbgj227 idag igen
Tavlan Àr svÄr att fÄnga - för en klÄparfotograf som jag...
Grattis! Visst Àr den bra?Det kom ett litet paket idag
Tack! Tavlan Àr magisk!!Grattis! Visst Àr den bra?
Otroligt trevlig klocka det dÀr. Blir svagare och svagare för gröna tavlor.Blev inte ovÀntat sbgj227 idag igen
Tavlan Àr svÄr att fÄnga - för en klÄparfotograf som jag...
Grattis! Grym ju! Ref?