Fantastiskt fin urtavla!Blev dÄliga bilder men jag klÀmde pÄ den för nÄgra veckor sedan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Fantastiskt fin urtavla!Blev dÄliga bilder men jag klÀmde pÄ den för nÄgra veckor sedan.
Ledsen för sent svar.Vad Àr det för band? Ser ju riktigt mysigt ut.
Sjukt snygg, du borde verkligen anvÀnda den oftare!SBGJ001 idag. Denna har tyvÀrr inte fÄtt jÀttemycket handledstid pÄ sistone pga tillskott i samlingen, men vilken kÀnsla nÀr man vÀl knÀpper fast den... Det Àr nÄgot vÀldigt speciellt med GS.
HÄller med, det kommer jag göraSjukt snygg, du borde verkligen anvÀnda den oftare!
Wow... Klockan poppar nÀstan ut ur bilden...SBGJ001 idag. Denna har tyvÀrr inte fÄtt jÀttemycket handledstid pÄ sistone pga tillskott i samlingen, men vilken kÀnsla nÀr man vÀl knÀpper fast den... Det Àr nÄgot vÀldigt speciellt med GS.
Fantastiskt djup i den blÄ tavlan!
Det kÀnns som att det kan bli en blÄ fredag...
Sbgv 025
Ja, den Àr vÀldigt speciell. Jag vet inte om det funnits nÄgon annan ref med just denna fÀrg innan, men nu finns den som sbgv225 och gÄr att bestÀlla Innan var den en boutique edition.Fantastiskt djup i den blÄ tavlan!
Ăr det inte samma tavla som pĂ„ sbgx087 & sbgx065 ?Ja, den Ă€r vĂ€ldigt speciell. Jag vet inte om det funnits nĂ„gon annan ref med just denna fĂ€rg innan, men nu finns den som sbgv225 och gĂ„r att bestĂ€lla Innan var den en boutique edition.
Sbgx 065 Ă€r blĂ„/blĂ„. Den Ă€r ju ocksĂ„ trevlig, men den skiftar mellan tvĂ„ blĂ„a vĂ€ldigt klara nyanser. 087 har jag inte sett live. Denna skiftar mer i tre fĂ€rger... nĂ€stan svart, blĂ„ och grön. Jag skulle kalla den petroleum. SvĂ„rt att beskriva och Ă€nnu svĂ„rare att fota (för mig)Ăr det inte samma tavla som pĂ„ sbgx087 & sbgx065 ?
SÄ snuskigt cool, vÀntar in en SBGX117 sjÀlv just nu. Har du testat andra bandkombinationer Àn lÀnken? Funderar sjÀlv pÄ att köra pÄ ett grönt zulu eller köpa hem ett grönt canvas.SBGX115 idag
Funkar bra pÄ Gumminato, DAL1BP och Hirsch Mobile.SÄ snuskigt cool, vÀntar in en SBGX117 sjÀlv just nu. Har du testat andra bandkombinationer Àn lÀnken? Funderar sjÀlv pÄ att köra pÄ ett grönt zulu eller köpa hem ett grönt canvas.
Grattis! Glöm inte att lÀgga till referens nummer nÀr du postar (sbgx263) sÄ de oinvigda som Àr hÀr och trÄnar vet vad dom ska spara tillKöpte min första GS igÄr.
Ber om ursÀkt! Ska inte hÀnda igen. Det Àr till och med en SBGX259.Grattis! Glöm inte att lÀgga till referens nummer nÀr du postar (sbgx263) sÄ de oinvigda som Àr hÀr och trÄnar vet vad dom ska spara till
Grymt!Köpte min första GS igÄr. En SBGX259!
Den dÀr Àr jag sugen pÄ, men tycker 059an har det dÀr lilla extra med Seiko-loggan. Men riktigt fin klocka Àr det du harKöpte min första GS igÄr. En SBGX259!
Jo, jag hÄller med dig. Tavlan kan uppfattas som lite tom emellanÄt, nÄgot som 059an rÄder bot pÄ. Men jag tycker om att det Àr lite luftigt ocksÄ, kontentan Àr vÀl att bÄda Àr riktigt trevliga.Den dÀr Àr jag sugen pÄ, men tycker 059an har det dÀr lilla extra med Seiko-loggan. Men riktigt fin klocka Àr det du har
Den ser sÄ ren och vit ut!Jo, jag hÄller med dig. Tavlan kan uppfattas som lite tom emellanÄt, nÄgot som 059an rÄder bot pÄ. Men jag tycker om att det Àr lite luftigt ocksÄ, kontentan Àr vÀl att bÄda Àr riktigt trevliga.
Köpte min första GS igÄr. En SBGX259!
Va Ăre För Flarra????SBGX115 idag
Fick av Joe K i somrasVa Ăre För Flarra????
Det finns sÄ mycket roliga prylar som man aldrig fÄr se.Fick av Joe K i somras
Trellagers, se Swell.