Fantastisk. En av de bÀsta SBGJarna!
Sbgj021
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Fantastisk. En av de bÀsta SBGJarna!
Sbgj021
Sneak peak.
Inte direkt svÄrt att gissa modell.Sneak peak.
Sneak peak.
Go on...
Inte direkt svÄrt att gissa modell.
InstÀmmer, riktigt bra. SÄnt djup i tavlan & finish jÀmfört med subc. à terkommer med fler bilder imorgon bitti, hÄll till godo.skönt att nÄgon Àntligen knep den - kanske den mest prisvÀrda pÄ K&S pÄ lÀnge... Jag var sÄ sugen men Àr lite stolt över att man kunde visa upp lite sjÀlvbehÀrskning.
Grattis till en grym dykare
Sent skall syndaren vakna!InstÀmmer, riktigt bra. SÄnt djup i tavlan & finish jÀmfört med subc. à terkommer med fler bilder imorgon bitti, hÄll till godo.
InstÀmmer, riktigt bra. SÄnt djup i tavlan & finish jÀmfört med subc. à terkommer med fler bilder imorgon bitti, hÄll till godo.
Jag frÄgade ju inte om att köpa butikenAbsolut en trevlig tavla men vÀckte inget köpbegÀr hos mig.
Kan bero pÄ att butiken kÀndes lite trÄkig och stel. Hade inte pÄverkat mig om jag var instÀlld pÄ att handla men eftersom jag bara var inom och tittade tog jag mig nog inte tiden. Gick istÀllet in pÄ Ginza Six(ligger bredvid) och Vacheron Constantin, dÀr var betydligt trevligare Àven om jag föredrog Seiko klockorna sÄ fanns dÀr vÀldigt trevlig och entusiastisk personal som gÀrna pratade klockor.
Jo dÄ, varit pÄ tapeten ett tag. GÀllde bara fÄ tummen ur.LÀckert. Trodde aldrig att man skulle fÄ se en GS pryda din handled
Ăr den en keeper?
Varför mÄste en sÄ trÄkig klocka vara en keeper?Jo dÄ, varit pÄ tapeten ett tag. GÀllde bara fÄ tummen ur.
Enda keepern Àr 116610, dessvÀrre.
Jag frÄgade ju inte om att köpa butiken
Den hÀr har varit min drömklocka i tvÄ Är nu. För en vecka sen sÄg jag en sÀljesannons i TZ-UK och var absolut tvungen att köpa med detsamma. Grand Seiko SBGV009:
Nu mÄste jag fundera lite vad jag gör med mina tvÄ automatiska The Citizens - lite över studentbudjetten just nu
Ăn sĂ„ lĂ€nge har den aldrig kommit ut men det Ă€r ju en ny klocka sĂ„ förmodligen dyker den upp nĂ„gon gĂ„ng. Dykarna Ă€r mer ovanliga Ă€n de övriga skulle jag sĂ€ga, men det gick ju precis en dykare till vĂ€ldigt bra pris.Huah. Man blir ju inte mindre sugen pĂ„ en GS nĂ€r man sitter och blĂ€ddrar hĂ€r inne.. verkar inte finnas nĂ„gon som lockar nĂ€mnvĂ€rt pĂ„ köp & sĂ€lj just nu dock - och tyvĂ€rr sĂ„ kommer det inte upp objekt sĂ„ ofta kĂ€nns det som
Hur ofta kommer peacock-modellen ut pÄ K&S? Samt de olika dykarmodellerna?
Det ryktas om att @yonsson ska avyttra sin SBGH037 det Àr ju en av dom snyggaste. HÄll ögonen öppnaHuah. Man blir ju inte mindre sugen pÄ en GS nÀr man sitter och blÀddrar hÀr inne.. verkar inte finnas nÄgon som lockar nÀmnvÀrt pÄ köp & sÀlj just nu dock - och tyvÀrr sÄ kommer det inte upp objekt sÄ ofta kÀnns det som
Hur ofta kommer peacock-modellen ut pÄ K&S? Samt de olika dykarmodellerna?
Simpel man med simpla behov, sen har vi en ganska speciell historia ihop.Varför mÄste en sÄ trÄkig klocka vara en keeper?
Jo förstÄr dig, svÄrt att lÄta en sÄ stor klocka vara den enda keepern nÀr den inte fungerar i alla situationer.Simpel man med simpla behov, sen har vi en ganska speciell historia ihop.
Om GSen varit 40mm och med snÀppet bÀttre lÄs hade den definitivt kunna vara enda keepern. Detaljer med mera Àr en annan nivÄ, men finns nÄgra smÄsaker man stör sig pÄ. BÄda har sina för & nackdelar.
Ă terkommer med en minirecension.
Mycket Àr ju en vanesak. Tredygnsregeln, du vet.Jo förstÄr dig, svÄrt att lÄta en sÄ stor klocka vara den enda keepern nÀr den inte fungerar i alla situationer.
Haha jag hÀvdar dock ÀndÄ att subben Àr med allsidigMycket Àr ju en vanesak. Tredygnsregeln, du vet.
Efter 3 dygn med GSen kommer @snoozarn tycka att subben kÀnns liten.
Haha jag hÀvdar dock ÀndÄ att subben Àr med allsidig
Haha jag hÀvdar dock ÀndÄ att subben Àr med allsidig
+1Haha jag hÀvdar dock ÀndÄ att subben Àr med allsidig
NÀ, jag antydde ju att han skulle flippa Subben ju. Var inte sÄ svartvit nuOch har en vÀldekorerat urverk för sin prisklass, eller?