• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🩁 Grand Seiko - trĂ„den

Min GMT kÀnner sig utstirrad av alla Rollar hÀr i St Tropez
310DB339-3C50-40D0-A376-2298AB98D96F.jpeg

SBGJ001

Jag tror att jag gillar den vita varianten av den tavlan bÀttre Àn snowflake nu.

Kan vi fÄ en bild pÄ tishan/linnet/skjortan/whathaveyou ocksÄ? Reflektionerna gör en nyfiken.

Jag tror att jag gillar den vita varianten av den tavlan bÀttre Àn snowflake nu.

Kan vi fÄ en bild pÄ tishan/linnet/skjortan/whathaveyou ocksÄ? Reflektionerna gör en nyfiken.
Iwate-tavlan Àr bÀttre Àn Snowflake-tavlan om du frÄgar mig men man kan ju inte enbart utgÄ frÄn tavlan nÀr man vÀljer modell.

• Like
Reactions: now
Jag skulle tippa pÄ 64 950,00 SEK dÄ SBGJ201G Àr listat som det hos Optura. Sen sÄ har SBGJ201 och SBGJ203 samma pris pÄ www.grand-seiko.com vilket Àr $6300.

87800E07-B927-4519-BF80-A61494736A1A.png

Alla GS-listpriser finns pÄ Opturas hemsida.

KlĂ€mde pĂ„ en 203:a i Paris idag men vĂ€xlingskursen suger, lika bra Ă„ köpa pĂ„ hemmaplan. Trevlig butik dock, 10-15 olika modeller inom varje ”omrĂ„de” ex GS, Prospex, Presage osv. och tillmötesgĂ„ende personal.

Lite spam, sbga031. Uppskattar verkligen guldfÀrgade texten mot svarta tavlan, samt att det Àr skönt med titanklockor i denna storlek pÄ sommaren.

C1AB097E-D279-4674-8095-C31CD68C9FAC.jpeg
Klassiker! Som en helt annan klocka jÀmfört med 029. Hoppas de kommer med nÄgot liknande med Àven guldindex och guldvisare.

Funderar pÄ att droppa min SBGJ231, insett att klockor som gÄr mot det dressade hÄllet inte riktigt funkar för mig, den ligger mest hemma i rotationen :oops:

Tillbaka
Topp