• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🩁 Grand Seiko - trĂ„den

47AB0A14-7262-4ED3-A59C-3C9BEAE3BA70.jpeg

Finns ju ett gÀng, SBGE001/201/015/215 exempelvis.
Mycket bra förslag. MÄste bara komma över min tveksamhet till Spring Drive. SBGE201 fÀrgsÀttning i 215:ans titan hade varit det ultimata.

Mycket bra förslag. MÄste bara komma över min tveksamhet till Spring Drive. SBGE201 fÀrgsÀttning i 215:ans titan hade varit det ultimata.
Jag tycker tvÀrt om. :D
Hade velat ha guld-detaljer pÄ stÄl. Men GS brukar göra pÄ detta sÀtt, alltsÄ stÄl till stÄl, guld till titan (generaliserat).

Finns det nÄgon trÄd pÄ Kobra Kai som motsvarar "Grand Seiko on Straps" pÄ WUS (lÀnk)? Vore kul att ha en dedikerad trÄd för olika varianter av klockarmband till just GS, har letat runt en del men inte hittat nÄgon.

Finns det nÄgon trÄd pÄ Kobra Kai som motsvarar "Grand Seiko on Straps" pÄ WUS (lÀnk)? Vore kul att ha en dedikerad trÄd för olika varianter av klockarmband till just GS, har letat runt en del men inte hittat nÄgon.
Jag har ocksÄ spanat dÀr nÄgon gÄng, för inspiration. TyvÀrr tycker jag nÀstan alltid det Àr snyggast med lÀnk nÀr bandhornen Àr lite fetare, undantaget sbgv009 ...

Började dagen med GS, gick dÀrefter över till en Swiss pga jobb.
SÄn jÀkla Ängest, som att hoppa in i en gammal Fiat efter tysk ingenjörskap & kvalitet.
FAFB862C-BC56-439E-A2D5-99B8393CBB6B.jpeg

LÀmnade den och viskade försiktigt:
”Inte dig det Ă€r fel pĂ„, du Ă€r för fin för dagens Ă€ventyr, vi ses snart Ă€lskling”...
Gick 2 steg och men jag fick backa tillbaka. Pussade försiktigt de sensuella linjerna och gick dÀrifrÄn med en tÄr nedför kinden... Fan!

;)

SÄn jÀkla Ängest, som att hoppa in i en gammal Fiat efter tysk ingenjörskap & kvalitet.

”Inte dig det Ă€r fel pĂ„, du Ă€r för fin för dagens Ă€ventyr, vi ses snart Ă€lskling”...
Gick 2 steg och men jag fick backa tillbaka. Pussade försiktigt de sensuella linjerna och gick dÀrifrÄn med en tÄr nedför kinden... Fan!

;)
LÄter helt normalt men berÀtta inte den historien utanför KS.

;)
InstĂ€mmer i helt utom referensen till tysk UPPLEVD kvalitet - GS Ă€r sĂ„ mycket mer. Det Ă€r Kaizen, det Ă€r Lean, det ÄR kvalitet. :)

;)

BÀsta jag lÀst pÄ lÀnge. Tack för den. :)

Tillbaka
Topp