watchxor
Basic
Mycket bra förslag. MÄste bara komma över min tveksamhet till Spring Drive. SBGE201 fÀrgsÀttning i 215:ans titan hade varit det ultimata.![]()
Finns ju ett gÀng, SBGE001/201/015/215 exempelvis.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Mycket bra förslag. MÄste bara komma över min tveksamhet till Spring Drive. SBGE201 fÀrgsÀttning i 215:ans titan hade varit det ultimata.![]()
Finns ju ett gÀng, SBGE001/201/015/215 exempelvis.
Jag tycker tvÀrt om.Mycket bra förslag. MÄste bara komma över min tveksamhet till Spring Drive. SBGE201 fÀrgsÀttning i 215:ans titan hade varit det ultimata.
Hehe, varför skulle det finnas? Ăr ju bara att lĂ€gga upp hĂ€r.Finns det nĂ„gon trĂ„d pĂ„ Kobra Kai som motsvarar "Grand Seiko on Straps" pĂ„ WUS (lĂ€nk)? Vore kul att ha en dedikerad trĂ„d för olika varianter av klockarmband till just GS, har letat runt en del men inte hittat nĂ„gon.
Iofs, men vi har ju en separat nyhetstrĂ„d. Kanske för nischat? Tycker dock WUS-trĂ„den verkar flyga rĂ€tt bra.Hehe, varför skulle det finnas? Ăr ju bara att lĂ€gga upp hĂ€r.
Bara att starta om du tror att det finns ett intresse.Iofs, men vi har ju en separat nyhetstrÄd. Kanske för nischat? Tycker dock WUS-trÄden verkar flyga rÀtt bra.
Jag har ocksÄ spanat dÀr nÄgon gÄng, för inspiration. TyvÀrr tycker jag nÀstan alltid det Àr snyggast med lÀnk nÀr bandhornen Àr lite fetare, undantaget sbgv009 ...Finns det nÄgon trÄd pÄ Kobra Kai som motsvarar "Grand Seiko on Straps" pÄ WUS (lÀnk)? Vore kul att ha en dedikerad trÄd för olika varianter av klockarmband till just GS, har letat runt en del men inte hittat nÄgon.
Riktigt fin, grym tavla.Sbgv233, titanklocka.
Sitter precis sÄ bra en klocka kan sitta runt handleden..
![]()
![]()
Kommer nog köra nato pÄ min 9FGMT. Körde min 001 pÄ grönt nato ibland, blev rÀtt OK.Nu blev jag ju sugen att sÀtta sbgm001 pÄ nato...
![]()
![]()
Riktigt snygga i svart, har du ref?Har nyligen fÄtt upp ögonen för GS. Var och klÀmde pÄ dessa tvÄ precis och kan bara instÀmma i kören. Sinnessjukt bra detaljarbete och inte helt osexig Spring Drive-sekund.
Hmm..
![]()
![]()
Den övre Àr SBGA285G, matt mörkmörk grÄ tavla. Riktigt bra.Riktigt snygga i svart, har du ref?
SBGA375 har nÀstan kommit i skymundan bland alla andra fina slÀpp. KÀndes grym nÀr jag testade den.Den övre Àr SBGA285G, matt mörkmörk grÄ tavla. Riktigt bra.
Undre Ă€r en SBGA375G, blĂ„ tavla. Ănnu trevligare.
Den övre Àr SBGA285G, matt mörkmörk grÄ tavla. Riktigt bra.
Undre Ă€r en SBGA375G, blĂ„ tavla. Ănnu trevligare.
iPhonen gillar inte blÄ fÀrger.. alltid svÄrt att fÄnga pÄ bild. Oavsett Àr den blÄa tavlan grym irl.Tackar, Ja nu ser jag att undre har en mörkt blÄ fÀrg.
âLiteâ filter pĂ„ de bilderna ocksĂ„ va?iPhonen gillar inte blĂ„ fĂ€rger.. alltid svĂ„rt att fĂ„nga pĂ„ bild. Oavsett Ă€r den blĂ„a tavlan grym irl.
LÄter helt normalt men berÀtta inte den historien utanför KS.Började dagen med GS, gick dÀrefter över till en Swiss pga jobb.
SÄn jÀkla Ängest, som att hoppa in i en gammal Fiat efter tysk ingenjörskap & kvalitet.
![]()
LÀmnade den och viskade försiktigt:
âInte dig det Ă€r fel pĂ„, du Ă€r för fin för dagens Ă€ventyr, vi ses snart Ă€lsklingâ...
Gick 2 steg och men jag fick backa tillbaka. Pussade försiktigt de sensuella linjerna och gick dÀrifrÄn med en tÄr nedför kinden... Fan!
![]()
Haha! Inget filter direkt, men kontrast, clarity o bort med lite gulstick. Blandat med riktigt Ă€ckliga led-spotar i butik.âLiteâ filter pĂ„ de bilderna ocksĂ„ va?![]()
Den Àr sÄ bra den dÀr...Bra val
![]()
![]()
InstĂ€mmer i helt utom referensen till tysk UPPLEVD kvalitet - GS Ă€r sĂ„ mycket mer. Det Ă€r Kaizen, det Ă€r Lean, det ĂR kvalitet.Började dagen med GS, gick dĂ€refter över till en Swiss pga jobb.
SÄn jÀkla Ängest, som att hoppa in i en gammal Fiat efter tysk ingenjörskap & kvalitet.
![]()
âInte dig det Ă€r fel pĂ„, du Ă€r för fin för dagens Ă€ventyr, vi ses snart Ă€lsklingâ...
Gick 2 steg och men jag fick backa tillbaka. Pussade försiktigt de sensuella linjerna och gick dÀrifrÄn med en tÄr nedför kinden... Fan!
![]()
Började dagen med GS, gick dÀrefter över till en Swiss pga jobb.
![]()
![]()