Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Och en 57GS (dock med svartmÄlad tavla)
![]()
Tack! TyvÀrr Àr bara bilderna och minnena kvar av de flestaJÀkligt bra line-up du har dÀr!!
Du behöver en svart ocksĂ„. Ărligt talat sĂ„ var valet lĂ€tt. Kontrasten och det verkligt svartsvarta skrek köp till mig. Köp min för en miljard kronor, eller tjata pĂ„
@yonsson som ger sin lika lite kÀrlek som jag ger mördariglar.
![]()
![]()
Fin klocka och trevlig matrÀtt! Bra dÀr...Har snart suttit pÄ 2 veckor i strÀck!
![]()
Snowflake?Molequin 19mm. Nu ska jag bara hitta en GS som passar. Jag tÀnker en med ljus tavla
![]()
![]()
Ăr inne pĂ„ en dressad sbgx eller en handjagd sbgw. FĂ„r se vilken som slĂ„r an en strĂ€ngSnowflake?
Grattis! Blir inte sÄ mycket bÀttre Àn sÄdÀr!Plastat av
![]()
![]()
![]()
Grattis!! Gillar verkligen fÀrgen pÄ urtavlan samt den blÄnerade sekundvisaren! Riktigt fin!
Den blÄ sekundvisaren Àr oerhört bra. Grattis till nyförvÀrvet!!Plastat av
![]()
![]()
![]()
Plastat av
![]()
![]()
![]()
Grymt! Och grattis till en klocka med bra story ocksÄCase closed. SBGW235
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tack den Àr riktigt bra. Hade en BB36 tidigare. Den bÀr lÀgre och lite större sÄ den Àr helt perfekt.Grattis!! Grymt fin modell!
Japp det Àr dyrt med blÄtt. VÀgde den hÀr mot en annan utan blÄ visare lÀnge....Den blÄ sekundvisaren Àr oerhört bra. Grattis till nyförvÀrvet!!
Tackar! Tavlan lite mindre krÀmig Àn bilderna visar. Sitter mycket bekvÀmt pÄ handleden.Grymt! Och grattis till en klocka med bra story ocksÄ![]()
Hur kÀnns lÀnken jÀmfört med andra GS-lÀnkar? Har inte sett den dÀr tidigare.Japp det Àr dyrt med blÄtt. VÀgde den hÀr mot en annan utan blÄ visare lÀnge....
Har bara provat den pÄ min SBGN001. Upplever denna som mindre stum. Vill inte skriva rasslig för det Àr den inte men definitivt att den flexar skönt i sidled.. sÀkerligen ett medvetet valHur kÀnns lÀnken jÀmfört med andra GS-lÀnkar? Har inte sett den dÀr tidigare.
Gratulerar till en trevlig pjÀs
Listar 500k yen. Betalde 400 sÄ det Àr vÀl ok. Det var helheten som avgjorde samt att jag ganska tidigt var inne pÄ en klocka utan datum. Sen att den Àr manuell Àr lite kul kan jag tycka.Gratulerar till en trevlig pjÀsVad fÀllde avgörandet? Och, fick du nÄgon rabatt utöver taxfree?
Famous last wordsTror man borde vara nöjd ett tag nusagt det förr
Det Àr sen gammaltFamous last words![]()