Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
TyvÀrrNÄt som kan funka mÄn tro?
+1. Den Àr för sportig för skinnbandTyvÀrr![]()
Otroligt fett!HÀftigt att @Molle intervjuas av Hodinkee! Ligger ett trevligt reportage med riktigt fina bilder pÄ Hodinkees hemsida
![]()
Mycket trevligt och bra!HÀftigt att @Molle intervjuas av Hodinkee! Ligger ett trevligt reportage med riktigt fina bilder pÄ Hodinkees hemsida
![]()
Hehe Àsh dÄ! Man gör som man sjÀlv vill men svÄrt med dressade band till sportig klocka.Edit: ska inte skrÀpa ner trÄden![]()
Ska man vara petig Àr ju stÄl, platina och gulguld varianterna (SBGW033, SBGW039 SBGW040) som slÀpptes till 130 Ärs jubileet nÀrmare, i och med att de har samma storlek som originalet, 36 mm. 253:an Àr ju lite större pÄ 38 mm. Dock hÀftigt att man fortfarande kan hitta en i affÀr.253an Àr ju otroligt fin - sÄ nÀra GS gen1 man kan komma tycker jag.
Ăr inte den limiterad? Vad listar den pĂ„?
Och strukturen gör mycket. Har Àven ett handgjort racing som gör sig riktigt bra... Ska ta bÀttre bilder. I helgen i dagsljus.Hehe Àsh dÄ! Man gör som man sjÀlv vill men svÄrt med dressade band till sportig klocka.
De sista som @1965ek la upp sÄg rÀtt bra ut dock men det var nog just ljusa sömmar som gjorde det lite sportigare.
Varfritt canvas med busig kontrastsöm kan nog lira riktigt bra![]()
Det hÀr mÄste ju vara dröm GS:en, satan vad snygg!
SBGA375
![]()
![]()
Den listar 52900krAv nÄgon orimlig anledning drar jag samma slutsats. Gillar ju inte ens moderna klockor...
Ăven champagne-tavlan ser mycket trevlig ut!
...Àr det nÄgon som vet vad SBGA375 listar i Sverige?
VÀldigt bra...varje gÄng du lÀgger upp en bild pÄ denna sÄ kÀnner jag hur jag vill ha en likadan + 100st av dina band
VÀldigt bra...varje gÄng du lÀgger upp en bild pÄ denna sÄ kÀnner jag hur jag vill ha en likadan + 100st av dina band
FörstÄr att det Àr en klocka man som vintageinbiten kan fastna för. Och sjukt kul att den gör sig sÄ bra pÄ sÄ mÄnga olika band. Hög vill-ha faktor!Tack!
Har primÀrt kört vintage i 18 Är. Denna Àr den första klockan jag köpt ny och den jag anvÀnder oftast nuförtiden. Skulle behöva 2-3 till bara för den gör sig sÄ bra pÄ olika band...