• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Pave

Cartier
2-Faktor
Kanske satsar pÄ nya istÀllet, gillar att Breitling kör alu- istÀllet för gummibezel pÄ den. NÄgon som vet nÀr den nÄr handlarna?[/QUOTE]

Fick svar av Franks ur att enligt Breitling sker leverans i maj.

Edit: blev visst lite tokigt, skulle citera SaltkrÄkan
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
More black, helt fantastiskt :)
PicsArt_04-14-08.50.51.jpg
PicsArt_04-14-08.51.25.jpg
PicsArt_04-14-08.52.04.jpg
PicsArt_04-14-08.52.35.jpg
Nice! Inga dings eller mÀrken i det svarta Àn? Hur gillar du den "moderna" patinan? :)
 

Tome

Cartier
Gick igenom min inkorg för skojs skull och hittade dÄ vÄr konversation nÀr du köpte din första "finklocka" av mig @Richie :) Du har gÄtt ner dig ordentligt i klocktrÀsket sedan dess... ;)

Saknar ocksÄ min ibland, den första "riktigt dyra" klockan jag köpte, givetvis bÄde med lÀnk samt Pro3gummi och viklÄs..
Trevlig klocka det dÀr :)
img_1374-jpg.250812
 

Richie

Audemars
2-Faktor
Gick igenom min inkorg för skojs skull och hittade dÄ vÄr konversation nÀr du köpte din första "finklocka" av mig @Richie :) Du har gÄtt ner dig ordentligt i klocktrÀsket sedan dess... ;)
Hehe,kul! :)
Mjo, efter StÄlfisken och ett par timmar hÀr pÄ KS gick det snabbt utför och man fick smak för mer :D
 

klockodile

Dundee
2-Faktor
Utan att lÀgga in nÄgon kritik i frÄgestÀllningen, sÄ undrar jag ÀndÄ vad det Àr som gör att du kÀnner sÄ?
Jag tÀnker, du som haft sÄ mycket frÀnt av alla di sorter, vad Àr det som gör att den kÀnslan infinner sig just med denna?
1. Den Àr sÄ gedigen.
2. Den blÄ tavlan ger precis rÀtt kontrast. 3. Vridringen med rÀkneskalan tillsammans med det reflexfria glaset skapar detaljer samtidigt som den Àr tydlig med att visa tiden.
3. Det blanka ger precis rÀtt BreitlingkÀnsla, men inte för mycket iom borstade mittbitar.
SvÄrt att sÀtta fingret pÄ det.
4. Dessutom Àr den en nördklocka för mig iom super quartz, anadigi, utilitÀr design. Jag jobbar i ett ingenjörsföretag, sÄ den Àr perfekt "teknisk" och samtidigt inte för exklusiv.
 

Eurenius

Den norrlÀndska rörtÄngen
2-Faktor
1. Den Àr sÄ gedigen.
2. Den blÄ tavlan ger precis rÀtt kontrast. 3. Vridringen med rÀkneskalan tillsammans med det reflexfria glaset skapar detaljer samtidigt som den Àr tydlig med att visa tiden.
3. Det blanka ger precis rÀtt BreitlingkÀnsla, men inte för mycket iom borstade mittbitar.
SvÄrt att sÀtta fingret pÄ det.
4. Dessutom Àr den en nördklocka för mig iom super quartz, anadigi, utilitÀr design. Jag jobbar i ett ingenjörsföretag, sÄ den Àr perfekt "teknisk" och samtidigt inte för exklusiv.
5. Den Àr svincool.
 

Visby

Omega
sÄg i en annan trÄd att Breitlings andel av de schweiziska mÀrkenas försÀljning var riktigt lÄg. Jag Àr bÄde helt överraskad och förmodligen helt okunnig.
 
Topp