• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Har fan fĂ„tt brattesjukan pĂ„ riktigt nu. SvĂ„rt o slita blicken frĂ„n nya guldklimpen.. 😅
IMG_1385.jpeg

Men kollar Àven in Super Avengern pÄ 48 hÀrliga mm pÄ nÀtet..
Kan man sĂ€lja svĂ€rmor tro? đŸ€”

Senast Àndrad:
53,6 gr superquartz Àr lockande
IMG_1341.jpeg

(Nya 38 mm)

Ja den Ă€r inte dum. Jag var ocksĂ„ provade 38:an för ett tag sedan och kĂ€nde att det kan bli en fin sommarklocka. Har varit intresserad av Endurance tidigare, men fick ge upp det dĂ„ 44:an blev för stor. Tur att det Ă€r tag till sommaren sĂ„ man hinner fundera ett varv till. 🙂

Ja den Ă€r inte dum. Jag var ocksĂ„ provade 38:an för ett tag sedan och kĂ€nde att det kan bli en fin sommarklocka. Har varit intresserad av Endurance tidigare, men fick ge upp det dĂ„ 44:an blev för stor. Tur att det Ă€r tag till sommaren sĂ„ man hinner fundera ett varv till. 🙂
Ska vi dela pĂ„ en?đŸ€Ș Jag kan ta den vinterhalvĂ„ret, lugnt!

Hej,

Är lite sugen pĂ„ att skaffa en Breitling Chronomat gmt 40. Är det nĂ„gon som har en, som kan dela med sig om för och nackdelar?
Den verkar inte vara sÄ vanlig hÀr pÄ forumet? Letade lite pÄ köp och sÀlj men hittar inget dÀr.

Bild.jpeg
Tjena

Jag skaffade denna förra Ă„ret men tyvĂ€rr fĂ„r den inte sĂ€rskilt mycket tid pĂ„ handleden. Bortsett frĂ„n det Ă€r det en kanonklocka. NĂ„gon nĂ€mnde lĂ€ngre upp att det inte Ă€r en Ă€kta gmt. Det stĂ€mmer. Dock Ă€r det ingen viktig detalj för mig men förstĂ„r att det kan vara det för den riktiga entuiasten â˜ș

Om jag ska hitta nÄgot negativ skulle det vara att den inte finns en microjustering? pÄ armbandet.

Bilagor

• IMG_8814.jpeg
    IMG_8814.jpeg
    451.9 KB · Visningar: 5
  • IMG_8815.jpeg
    IMG_8815.jpeg
    546.4 KB · Visningar: 5
Tjena

Jag skaffade denna förra Ă„ret men tyvĂ€rr fĂ„r den inte sĂ€rskilt mycket tid pĂ„ handleden. Bortsett frĂ„n det Ă€r det en kanonklocka. NĂ„gon nĂ€mnde lĂ€ngre upp att det inte Ă€r en Ă€kta gmt. Det stĂ€mmer. Dock Ă€r det ingen viktig detalj för mig men förstĂ„r att det kan vara det för den riktiga entuiasten â˜ș

Om jag ska hitta nÄgot negativ skulle det vara att den inte finns en microjustering? pÄ armbandet.
Hej,

Det var framförallt lÀnken som fick mig att titta extra pÄ denna klockan, tycker att den ser riktigt cool ut. GMT funktionen spelar inte sÄ stor roll för min del heller.
Tror inte att jag skulle anvÀnda den funktionen speciellt ofta.

Skaffade precis en Aqua Terra sÄ jag fÄr avvakta lite med detta köp. Men kommer troligtvis testa en Breitling med rouleaux lÀnk i framtiden.

Hej,

Det var framförallt lÀnken som fick mig att titta extra pÄ denna klockan, tycker att den ser riktigt cool ut. GMT funktionen spelar inte sÄ stor roll för min del heller.

Skaffade precis en Aqua Terra sÄ jag fÄr avvakta lite med detta köp. Men kommer troligtvis testa en Breitling med rouleaux lÀnk i framtide

Hej,

Skaffade precis en Aqua Terra sÄ jag fÄr avvakta lite med detta köp. Men kommer troligtvis testa en Breitling med rouleaux lÀnk i framtiden.
FortsÀtter den samla damm Äker den nog upp till försÀljningen hÀr om 6-12 mÄnader.

Snyggt val med Aqua Terra đŸ‘ŒđŸŸ

Tillbaka
Topp