Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Endurance 44: 52.4mmĂr det nĂ„gon som har koll pĂ„ L2L-mĂ„ttet pĂ„ Endurance Pro samt Aerospace EVO?
Super,tack!Endurance 44: 52.4mm
Evo: 52mm
Breitling Àr bra dÄ deras hemsida visar dessa mÄtt, till skillnad frÄn mÄnga andra varumÀrken
Klart det funkar med bund till B! Favorit i repris frÄn Bund samt Penn-trÄden
53,6 gr superquartz Àr lockande
(Nya 38 mm)
Den bÀrs otroligt lÀtt och skönt, dom nya gummibanden var ocksÄ ett + för mig, snygga och följsamma.53,6 gr superquartz Àr lockande
(Nya 38 mm)
LÀckert!@martaSM30 hade de 28r inne för att prova? Kanske att de slÀpptes efter att du varit dÀr https://www.breitling.com/se-en/watches/chronomat/chronomat-28/A72310101C1/
Ska vi dela pÄ en? Jag kan ta den vinterhalvÄret, lugnt!Ja den Àr inte dum. Jag var ocksÄ provade 38:an för ett tag sedan och kÀnde att det kan bli en fin sommarklocka. Har varit intresserad av Endurance tidigare, men fick ge upp det dÄ 44:an blev för stor. Tur att det Àr tag till sommaren sÄ man hinner fundera ett varv till.
Ska vi dela pÄ en? Jag kan ta den vinterhalvÄret, lugnt!
Grymt snygg! Gillar den tavlan!
TjenaHej,
Ăr lite sugen pĂ„ att skaffa en Breitling Chronomat gmt 40. Ăr det nĂ„gon som har en, som kan dela med sig om för och nackdelar?
Den verkar inte vara sÄ vanlig hÀr pÄ forumet? Letade lite pÄ köp och sÀlj men hittar inget dÀr.
Hej,Tjena
Jag skaffade denna förra Äret men tyvÀrr fÄr den inte sÀrskilt mycket tid pÄ handleden. Bortsett frÄn det Àr det en kanonklocka. NÄgon nÀmnde lÀngre upp att det inte Àr en Àkta gmt. Det stÀmmer. Dock Àr det ingen viktig detalj för mig men förstÄr att det kan vara det för den riktiga entuiasten
Om jag ska hitta nÄgot negativ skulle det vara att den inte finns en microjustering? pÄ armbandet.
Hej,
Det var framförallt lÀnken som fick mig att titta extra pÄ denna klockan, tycker att den ser riktigt cool ut. GMT funktionen spelar inte sÄ stor roll för min del heller.
Tror inte att jag skulle anvÀnda den funktionen speciellt ofta.
Skaffade precis en Aqua Terra sÄ jag fÄr avvakta lite med detta köp. Men kommer troligtvis testa en Breitling med rouleaux lÀnk i framtide
FortsÀtter den samla damm Äker den nog upp till försÀljningen hÀr om 6-12 mÄnader.Hej,
Det var framförallt lÀnken som fick mig att titta extra pÄ denna klockan, tycker att den ser riktigt cool ut. GMT funktionen spelar inte sÄ stor roll för min del heller.
Tror inte att jag skulle anvÀnda den funktionen speciellt ofta.
Skaffade precis en Aqua Terra sÄ jag fÄr avvakta lite med detta köp. Men kommer troligtvis testa en Breitling med rouleaux lÀnk i framtiden.