• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Grönt Àr fortfarande skönt, brunch och bio med familjen, nu flyger vi ;) Trevlig helg kamrater !:breitling:
20191228_094046.jpg
 
SjÀlv Àr jag nykomling till Breitling, köpte en Àldre Aerospace och Àr vÀldigt nöjd. Min fru har haft en Wings i sÀkert 15 Är, ser ut som ny efter senaste servicen.
Min enda fundering Àr storleken pÄ dom flesta ny modellerna - vi som gillar runt 40mm har inte sÄ mycket att hÀmta...
image.jpg
 
Hej,
Har pratat med en sÀljare om en Breitling A25362 som jag misstÀnker Àr fake. NÄgon som kan bekrÀfta?
Graveringen (som inte en Àr graverad) ser lite allmÀnt konstig ut, och stavningen pÄ Switzerland ser aningen knepig ut?

Är ny pĂ„ forumet, om jag har postat fel sĂ„ meddela mig gĂ€rna.
 

Bilagor

  • A57F4D15-8E2C-4043-B91A-958A96E11C94.jpeg
    A57F4D15-8E2C-4043-B91A-958A96E11C94.jpeg
    1.5 MB · Visningar: 1
  • 1B6B35A5-CDCA-45A6-B305-1B0452623077.jpeg
    1B6B35A5-CDCA-45A6-B305-1B0452623077.jpeg
    560.6 KB · Visningar: 0
Hej,
Har pratat med en sÀljare om en Breitling A25362 som jag misstÀnker Àr fake. NÄgon som kan bekrÀfta?
Graveringen (som inte en Àr graverad) ser lite allmÀnt konstig ut, och stavningen pÄ Switzerland ser aningen knepig ut?

Är ny pĂ„ forumet, om jag har postat fel sĂ„ meddela mig gĂ€rna.

Den dÀr ser tyvÀrr ut att vara tvÀrfejk... :wtf:
 
Hej,
Har pratat med en sÀljare om en Breitling A25362 som jag misstÀnker Àr fake. NÄgon som kan bekrÀfta?
Graveringen (som inte en Àr graverad) ser lite allmÀnt konstig ut, och stavningen pÄ Switzerland ser aningen knepig ut?

Är ny pĂ„ forumet, om jag har postat fel sĂ„ meddela mig gĂ€rna.

Hmm jag tycker det ser ut som det Àr stavat till switzarland och inte Switzerland. Men jag börjar bli trött ocksÄ :cigar:
 
Hej,
Har pratat med en sÀljare om en Breitling A25362 som jag misstÀnker Àr fake. NÄgon som kan bekrÀfta?
Graveringen (som inte en Àr graverad) ser lite allmÀnt konstig ut, och stavningen pÄ Switzerland ser aningen knepig ut?

Är ny pĂ„ forumet, om jag har postat fel sĂ„ meddela mig gĂ€rna.
Inte för att vara drygobert, men har du inte tÀnkt tanken att googla reffen? Tycker du de ser lika ut?
10685622_xxl_v1552439875246.jpg
 
Hej,
Har pratat med en sÀljare om en Breitling A25362 som jag misstÀnker Àr fake. NÄgon som kan bekrÀfta?
Graveringen (som inte en Àr graverad) ser lite allmÀnt konstig ut, och stavningen pÄ Switzerland ser aningen knepig ut?

Är ny pĂ„ forumet, om jag har postat fel sĂ„ meddela mig gĂ€rna.

TvÄ olika stavningar pÄ Chronometer + att det stÄr Longituoe pÄ tavlan...
 
Hej,
Har pratat med en sÀljare om en Breitling A25362 som jag misstÀnker Àr fake. NÄgon som kan bekrÀfta?
Graveringen (som inte en Àr graverad) ser lite allmÀnt konstig ut, och stavningen pÄ Switzerland ser aningen knepig ut?
Är ny pĂ„ forumet, om jag har postat fel sĂ„ meddela mig gĂ€rna.
Fram och baksida hör inte ihop...:meh:

Inte för att vara drygobert, men har du inte tÀnkt tanken att googla reffen? Tycker du de ser lika ut?
10685622_xxl_v1552439875246.jpg
Drygobert Àr ett fint namn.
Men i denna frÄga har du rÀtt att stoltsera med detta!!!:)
 
Anledningen till att jag skrev i detta forum var för att jag just inte hittat nÄgon information om klockan efter att googlat referensen och jag Àr helt grön pÄ Breitling. Men hÀr fick man bekrÀftat det snabbare Àn kvickt. / Drygobert
 
Anledningen till att jag skrev i detta forum var för att jag just inte hittat nÄgon information om klockan efter att googlat referensen och jag Àr helt grön pÄ Breitling. Men hÀr fick man bekrÀftat det snabbare Àn kvickt. / Drygobert

Kika om du hittar nÄgot hÀr pÄ forumet istÀllet. Det Àr nog ett sÀkrare sÀtt att handla pÄ.
 
Tillbaka
Topp